18 aprile 2013

Apontament cu la storie

La nestre zone e je siore di testemoneancis storichis che a confermin la impuartance dai nestris paîs. Us segnali par chest l'event che si tignarà sabide ai 20 di Avrîl aes 5 dopomisdì tal Hospitale di S. Zuan a S. Tomâs, une struture storiche di nivel internazionâl che e je testemoneade za intun document dal 1199. Par cui che nol cognossès la funzion dal Hospitale e jere une struture gjestide di un ordin religjôs che te Ete di Mieç e deve bon acet ai viandants che a percorevin la Vie dal Tiliment in direzion Gjermaniis - Rome - Jerusalem. Za di cualchi an la struture e je interessade di une azion di recupar e valorizazion. In particolâr, la gjestion des iniziativis e je de Associazion Amici dell'Hospitale che mi disevin che ta chescj mês a son rivâts a viodi chest sît passe 1000 personis, ancje dal forest, tra turiscj, oms des istituzions e rapresentants religjôs ancje de Austrie. Par plui informazions us consei di lâ a lei il lôr blog e se o vês ocasion lait a viodi chest puest, cjamât di storie e inserît intun contest ambientâl invidiabil come lis culinis che a fasin di corone a la zone.
Se o rivarai a jentrâ in consei provinciâl mi impegnarai par dâ vôs al patrimoni storic ambientâl de nestre zone par podê meti in vore politichis di promozion turistiche comprensoriâl che a puedin dal sigûr rapresentâ une forme di economie gnove e moderne.

O ai cirût di esponi in part il program pes Elezions provinciâls 2013 dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian, Ruvigne e S.Denêl).

Nessun commento: