23 aprile 2013

351 grazie

O ringrazii di cûr ducj chei che in cheste aventure eletorâl mi son stâts dongje, mi àn sopuartât e supuartât, chei che mi àn judât, chei che a àn lavorât cence comparî e "last, but not least" chei che mi àn votât e fat votâ.
Personalmentri o soi content dai 351 eletoris e eletôrs che mi àn dade fiducie puartantmi al 5,01% rispiet a la medie provinciâl de liste fermade al 2,07%. Duncje o ai fat plui dal dopli, rivant a jessi il secont par numar di vôts te mê liste.
Nol jere facil, ma in mancul di un mês di campagne eletorâl chest risultât al va parsore di ce che mi spietavi: ve ca i risultâts tal colegjo 20 di S.Denêl.
Al displâs che il 2,07% complessîf dal Maf nol à puartât la elezion di nancje un conseîr, ma mi consoli cu la vitorie al prin colp dal President Fontanini (ve ca la composizion dal gnûf consei provinciâl).
Tornant al aspiet principâl, grazie pardabon a ducj voaltris!

Nessun commento: