17 aprile 2013

Sanitât e servizis sociâi

Ce che te sanitât si faseve te zone di riferiment dal Ospedâl di S.Denêl za 20 agns indaûr, vuê come vuê in altris bandis de Regjon e dal rest di Italie inmò sal insumiin. Nol è un slogan, ma la veretât, risultât no dome di un sisteme istituzionâl virtuôs, ma ancje di
une sensibilitât particolâr de nestre int.
E je vere che la gjestion dal Ospedâl e dal sisteme sanitari al è di competence de Regjon, ma la Provincie di Udin e à une funzion di sigure impuartance tal operâ tal sociâl, come che par agns al à fat l'assessôr Adriano Piuzzi.
Une conferme di cheste particolâr vocazion dal nestri teritori e ven di 3 realtâts come il Samaritan a Ruvigne, la fondazion Pontello a Pêrs di Maian e Casa Elena a S.Denêl: trê struturis di primarie impuartance tal sostegnî i disabii e lis lôr fameis. Se o sarai elet in consei provinciâl la mê azion e sarà ancje tal dâ vôs a chestis e a dutis chês realtâts che a lavorin par garantî a lis personis mancul fortunadis servizis e assistence, par dâur la pussibilitât di frontâ la vite cun dignitât e cence pôre .

Di chei altris ponts che o volarès realizâ, us scrivarai tai prossims dîs, cirint di esponi cussì il program pes Elezions provinciâls 2013 dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian, Ruvigne e S.Denêl)

Nessun commento: