12 aprile 2013

Dialogâ a cuatri voi

Ta chescj agns o ai vude la pussibilitât di colaborâ a diviers nivei cu lis istituzions. O ai scomençade la mê ativitât aministrative tal 2000 cun Adriano Piuzzi, vuê candidât pe Regjon, che mi à clamât te sô zonte comunâl (te foto, un moment de serade organizade di Piuzzi a Cjasesole, lunis passât).
Cul timp o ai vude la ocasion di cognossi Renzo Tondo che mi à clamât a vore come so segretari e tai agns che o ai lavorât in Regjon o ai imparât cemût che e funzione cheste istituzion. E simpri ta chescj agns o ai imparât a cognossi un pôc di plui ancje il mont de agricolture grazie al assessôr Violino, ancje lui in corse pal consei regjonâl, che mi à ufiert il compit di direzi Tiere Furlane. Tal stes timp, continuant a interessâmi di temis come la identitât e la lenghe furlane, o ai prime colaborât cul President Strassoldo, che tant al à fat su chescj temis, e dal 2008 al 2012 o soi stât clamât dal President Fontanini come component dal CdA de Arlef.
E se o sarai elet in Consei provinciâl o fasarai in maniere di meti a servizi dal gno teritori chescj rapuarts par garantî un dialic atent e diret tra lis istituzions.

Di chei altris ponts che o volarès realizâ, us scrivarai tai prossims dîs, cirint di esponi cussì il program pes Elezions provinciâls 2013 dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian, Ruvigne e S.Denêl).

Nessun commento: