15 aprile 2013

Pe nestre dignitât

Abram Lincoln al diseve che "la democrazie e je il guvier dal popul, pal popul" e mi somee une buine rispueste a cui che al volarès fâ des provinciis un ent di secont nivel, ven a stâi "no elet dal popul". Gjavâ al popul il dirit e la pussibilitât di sielzi i siei rapresentants ancje a nivel provinciâl nol fâs l'interès dal popul.
E te stesse maniere il popul al à dirit di vê ducj i mieçs par podê sintîsi al stes nivel di chei altris popui, cence sintîsi di mancul, cu la stesse dignitât. Ve alore che ancje la traduzion di chestis frasutis, dopradis su la pagjine di Facebook dal Moviment Autonomist Furlan, a àn cheste funzion: fin cumò la plui part des informazions che nus rivin dal forest, se no son te version origjinâl, a son intune lenghe difarente de nestre. Ma si pues doprâ il concet globâl, cence dismenteâsi de realtât locâl.
E se o sarai elet in Consei provinciâl mi impegnarai par dâ al nestri popul e ae nestre lenghe la dignitât che a mertin, no cun chê di sierâsi, ma di cjalâ e dialogâ cui altris ae stesse altece.

Di chei altris ponts che o volarès realizâ, us scrivarai tai prossims dîs, cirint di esponi cussì il program pes Elezions provinciâls 2013 dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian, Ruvigne e S.Denêl).

Nessun commento: