19 aprile 2013

Apel finâl

Al mancje pôc a la fin di cheste campagne eletorâl e mi somee doverôs sierâle cul apel finâl, domandant la vuestre fiducie.
Parcè votâmi me?
Parcè che o pues meti dongje l'entusiasim di un zovin e une esperience concrete fate in prime linie: o ai 36 agns, 11 ju ai passâts in aministrazion comunâl e par 4 e mieç o ai lavorât pal President de Regjon. Cheste esperience mi à permetût di cognossi di dentri la nestre struture istituzionâl a plui nivei: comunâl, provinciâl e regjonâl.
Parcè che o ai voie e ideis par continuâ a dâ servizi al gno teritori, siôr di culture, ambient, storie... intune peraule: "un patrimoni" come pôcs altris in dute la Provincie.
Parcè che o pensi di vê imparât une maniere di lavorâ che e sta de bande de int e che o ai cirût di dimostrâ ancje ta chescj dîs: informazion direte, coinvolziment e confront diret, rapuart cu lis istituzions e cognossince personâl des situazions dal teritori.
Parcè che tai ultins agns o ai vude la pussibilitât di aprofondî tematichis che mi àn fat cjapâ cussience dal sens di identitât dal Friûl, che o metarai a disposizion de comunitât provinciâl par dâ fuarce ai nestris comuns che no puedin jessi bandonâts denant dal centralisim di Triest.
Cun chest spirt o intint frontâ la esperience di conseîr provinciâl se o pensais che o podedi jessi la persone juste. Lu fasarai par puartâ la vuestre vôs in Consei Provinciâl e par chest us domandi di meti dome une X sul simbul dal Moviment Autonomist Furlan, il gno non al è za scrit su la schede zale pes elezions provinciâls dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian, Ruvigne e S.Denêl) (fracait su la foto e cjalait ben la imagjin chi dongje).
Grazie.

Nessun commento: