17 gennaio 2007

Rassegne Stampe: la rispueste dal Sindic

Dopo dal consei di lunis li che si à fevelât de domande di revoche des deleghis al assessôr al ambient, famee, paritâts om femine, politiche pai zovins, turisim (no come persone, ma come incjarie), vuê sul gjornâl a son l'intervent di Lieto Molinaro e la rispueste che il Sindic i da.

28 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Sul Mv di vuê
MERCOLEDÌ, 17 GENNAIO 2007

Pagina 13 - Udine

Majano. Respinta dal consiglio comunale l’istanza dell’opposizione

L’assessore resta al suo posto

La minoranza chiedeva la revoca di Mariella Unfer

MAJANO. L’assessore all’ambiente Mariella Unfer resta al suo posto. Lo ha rimarcato il consiglio comunale confermandole la fiducia. La richiesta di revoca dell’incarico alla Unfer avanzata dal gruppo “Intesa per Majano” ha ricevuto il “no” dei consiglieri di maggioranza ad esclusione di Romanini e Casciano che hanno preferito astenersi. «La richiesta – hanno detto i consiglieri d’opposizione – è di carattere amministrativo, non ha nulla a che vedere con la persona ma solo con quanto in questi 9 mesi è stato fatto nell’ambito dei suoi referati. L’assessore ha dimostrato incapacità e mancanza d’iniziativa: in ambito di tutela ambientale i risultati dell’intervento di riqualificazione del Parco Urbano Cuel dal Fum dimostrano la mancanza d’attenzione e rispetto per un importante sito ambientale del Comune; in ambito d’emergenza rifiuti dopo il rogo di Rive d’Arcano si è registrata un’assenza d’interventi dell’assessore nei dibattiti in consiglio comunale, la gestione della situazione d’emergenza e l’informazione ai cittadini hanno lasciato a desiderare e l’attuale sistema di raccolta è poco efficace. Per il Piano degli impianti di telefonia mobile non ci sono indicazioni di carattere ambientale. Non è stato attivato l’Osservatorio sulla famiglia e le problematiche del progetto Cerchi nell’acqua, nè riavviato l’Informagiovani e Negozio civico sospeso dal 31/07/06, c’è la mancata attivazione della Consulta dei giovani e il fallimento dell’iniziativa della convocazione dei neodiciottenni dell’8 dicembre 2006. In ambito turistico c’è l’assoluta inerzia».
«La richiesta di revoca – ha detto il sindaco Zonta – è immotivata. Ho nominato io la Unfer e la mia fiducia nel suo operato è intatta. I referati che le sono stati affidati vengono portati avanti in maniera efficace, con entusiasmo. L’assessore gode della fiducia mia e della giunta». Il consigliere Tuti, intervenuto in difesa della Unfer, ha denunciato un attacco pretestuoso, di tipo politico. (r.s.)

thermonuke ha detto...

Parce visto che je lade cussi no ti "astegnitu" ancje chi dal insisti?

Christian Romanini ha detto...

di fat jo no insist

Christian Romanini ha detto...

o vin stât 5 oris e mieze e di ce volaressistu savê in particolâr. in mert a chest pont o a altris?
par chest nol è tant di plui ce dî: la assessore e je jessude par facilitâ la discussion, Lieto Molinaro al à fate la liste des motivazions di Intesa per Majano, il sindic al è intervignût in difese de Unfer, Tuti idem e Michelutti al à fat ancje lui une declarazion e po o vin votât come che al risulte ancje tal articul.

Christian Romanini ha detto...

La interogazion sul taramot e je stade trasformade in mozion.
La mozion e je stade votade cun 9 vôts cuintri e 8 a favôr (Intesa per Majano, Romanini e Casciano)

thermonuke ha detto...

E par cheste robe (el libri) ti ai dat reson.
Pero le domande (e le rispueste visto che tu le as dade) inerent el cjaf trop e reste simpri valide....

Sielc le frase plui adate:

1. Se un uomo non è disponibile a correre qualche rischio per le proprie idee, o le sue idee non valgono nulla o è lui che non vale nulla.

2. La vera istruzione deve in definitiva essere riservata agli uomini che insistono a voler sapere: il resto non è che pastorizia.
Ezra Pound


p.s.
no sta spetati masse atacs di buonismo di me!
o ai za riscjat el liciagjo!
che dal drac pero e jere biele :-D

Anonimo ha detto...

Ciao Christian, cheste volte proprit no pues tasè.A lè inutil vuacà daur di un blog e invesit quanche tu as di esprimiti mostrant la muse (mi riferis al le question de Unfer) tu ti astegnis cence viargi il bec.O soi convinte che tu varesis podut condividi tantes robes di ches che le minorance e à esponut e chest al val ançie par Casciano. Invesit quanche le minorance e à proponut di fa lavorà un poc di plui el bibliotecari (to amì)li sì che tu as baulat.Comunque che atre sere in Consei o ai notat tante arroganse e presunsion di iesi perfes da part de majorance.Duç e puedin sbaglià, ma devant di tante evidence no si pues resonà come che al à fat el Sindic o chel giovinut di prin pel de Leghe o chei doi di Susans.Ançie le assessore ai culture devant al libri sul teremot: i bes e son di spindi, quindi ançie se o fas une robe sence çiaf e çievec no impuarte.Dopo e ven a di che ie state aprezade ançie des scueles, ma ai frus ae dite quales che ierin lis foto di Majan (3 se no ai capit mal) o ano capit nome che dal cartel di Casasola?
P.S.: tu as di scusami pal mio furlan che nol sarà coret. L'important o pensi che si sen capis distes.


N.B.: Un compliment al signor Thermo che ançie se alà çiapat un scufiot te cope alè stat onest in tal judisi. O pensi che conche si dis robes veres no impuarte se vegnin dites de DESTRA o SINISTRA l'important al sares fa el ben dal pais. La politiche ogni tant lasinle in bande.

Christian Romanini ha detto...

lis frasis mi plasin dutis dôs.
pe cuestion che tu mi domandis no rivi a capî.
pal moment o torni a scrivi ce che o ai dit in consei in mert ae cuestion dal libri:
cuant che si fâs un erôr al sarès plui ben ametilu e domandâ scuse. par tant considerant ancje la ultime letare che e je rivade e protocolade ai 5 di Zenâr e che le vin sintude propit in chê sere, o domandi personalmentri scuse ai conseîrs dal 1976 sperant che la frature che lôr a declarin cu la aministrazion di vuê no sedi insanabil. viodût il percors che al à puartât ae publicazion (che e je partide ancje cuntune indicazion di bande de comission culture a vê ancje une premesse storiche che podès vê une funzion documentâl-tra l'altri o ai fevelât tantis voltis ancje dal video che al jere ae fonde dal progjet e che dopo al è stât metût in bande) e considerât che diviersis comunicazions e segnâi a vevin anticipât une schirie di dificoltâts e di no disponibiltât a lâ indevant, al jere il câs di no fâ ce che al è stât fat.
par chest o ai votât la mozion.
no sai se a son propit chestis lis peraulis, ma in sostance il sens al è chel.

Christian Romanini ha detto...

Mandi siore LadyD
la cuestion su la biblioteche o soi dispost a tratâle se e ritire la jessude "il to amì bibliotecari".
Jo o soi content di vê costruît un rapuart di stime e rispiet cul personâl de biblioteche, ma su lis cuestions istituzionâi, no ai mai fat une cuestion personâl ni di amicizie cun nissun. par tant la sô insinuazion no je dome ofensive tai miei confronts (ma chest plui di tant no mi iinteresse) ma soredut pe professionalitât des personis che a lavorin pal comun di Maian.
o ai motivât in maniere ogjetive la mê posizion su la cuestion de biblioteche e o soi disponibil a fâlu inmò.

Christian Romanini ha detto...

Su la cuestion de Unfer jo achì no vauchi e se tu vâs a lei ben o soi intervignût dome une volte, mi semee. il rest e je cronache.
viodude la motivazion dal sindic, che legjitimementri al dîs che "la composizion de zonte le decît lui", jo no ai zontât nuie aes peraulis dal coleghe Tuti (leghist come la Unfer) e dal coleghe Michelutti, e mi soi astignût pe stesse motivazion.

Christian Romanini ha detto...

Su la cuestion dal furlan, no stâ a preocupâti (o domandi scuse, o soi passât al "tu" sperant di no ofindi).
Ti fâs i compliments e ti dîs che nissun al pretint achì la plene coretece, parcè che o soi avonde convint che di tancj che a intervegnin scuasit nissun al à mai scrit par furlan. il fat stes che tu vedis, come altris, decidût di tacâ a scrivi par furlan su chest blog al è za un element positîf. cul timp lis regulis si imparin e a son mancul dificilis di ce che al semee.

thermonuke ha detto...

Le me domande e restave simpri di crop che tu ti sintis inmo cjaf grup(une rispueste tu me as dade) ma a mi mi plas insisti.

O ringrazi ancje Ladyd, ma i ten a precisa che el me gjudizi al e e al reste sul lavor, che no mi plas, al e fur tema e tant fur luc
les cjacares che zirin sunt'un ciert tam tam di defezions, perlomeno "incoragjades" mi puçe un tic di mosse prettamentri politiche.

Mi sa che je une robe comenciade mal e je ancje finide pies, une serie di polemiches ispirades par no ve fat prin, par ve fat dopo, ise cussi, cumo alore si fas cussi, no culà, alore jo no stoi, alore nacje jo, alore tu si, alore tu no, dipo tu no eh?!....

Che al sedi in ogni luc confront o scuintri dialetic, ben, ma che in pais al ziri el suspiet che ancje chei di 30 agns fa si sein fas tira dentri no ur rint onor.

Quindi par plase, fa el ben dal pais. La politiche ogni tant lasinle in bande. lasinlu sta in chest contest.

In conclusion:
Il cattivo critico critica il poeta, non la poesia.
Ezra Pound

(simpri chel... ehh tu tiris ju di internet un pos di aforismas e tu scugnis dopra o fa cognossi chei doi tre che ti sticin no?)

Anonimo ha detto...

Christian la me intension no ere che di ufindi nisun,ma semplicementi ripuartà doi mus diferens di comportasi. O soi dacordo su ce che diseve le minorance pal bibliotecari: no locor iesi laureas par dà fur libris.Une persone valide, competente e di tanç ains che fas chel lavor sence atri e podares iesi util par fa di plui pal pais e sence fa damps. Se dopo lui no lè dacordo chel alè un atri par di manies! Ançie se tu disis che pe Unfer tu as tabajat une volte sole, ogni tant però si podares ançie lei tra les ries: quanche tu as des bores devat e tu as voe di tornà a impià el fuc o tu soflis fuart e tu fasis dut un fumaron o tu lu fasis sotil e planc metent vesin un stec a le volte un no si nacuarç, ma dopo el fuc si è impiat!Ti ao rindut l'idee. O soi dacordo cun te quanche tu disis che alè el Sindic che al nomine le giunte e al fas e al disfe cemut che al vul (no simpri parcè che e son gli acordos politics daur)e tu tu sas plui di me, ma che tu i dedis reson ançe pes justificasions su l'operat, tu mi deludis! Conche ia fat le domande su ce che à immaneat pes feminis (anche se lei non c'era, lei adesso non c'entra) a mi son vignus i sgrisui, parcè che mi sei visade di ches sioris che o cognos e che han partecipat:e son tornades a çiase pies di prime (ringrasiant soredut chel siorut che cumò alè lat vie)e volevin tabajà e invesid e son stades invidades a tasè(quindi dople umiliasion. Mi çiapi dute le responsabilitat di ce che o ai dit cumò. Mandi

thermonuke ha detto...

Ladyd
Jo o soi el prin anonimo dal trop, ma "cjapasi" le responsabilitàt di afermazions cence mostra le muse e je une evident une contradizion no?





"Ogni uomo mente, ma dategli una maschera e vi dirà la verità." Oscar Wilde

Christian Romanini ha detto...

Tuesin
la letare no le ai cun me, ma in sostance i conseîrs a denunciavin lis iniziativis par ricuardâ il taramot, criticant la maniere che e je stade frontade la situazion di bande de aministrazion e disint che si è vignude a creâ une roture insanabil tra lôr e cheste aministrazion. E je stade firmade de plui part dai conseîrs inmò in vite che a jerin in cjarie in chê volte, sedi di drete, sedi di çampe. A son lât jù pardabon in maniere pesante...

thermonuke ha detto...

E chi christian no intervegnitu come pal pignarul di devea?

Christian Romanini ha detto...

Ce jentrial il pignarûl di Deveà cu la letare dai conseîrs dal 1976?

thermonuke ha detto...

No, mi riferivi ales acusis di ladyd, no tu as dite nuje mentri a un siorut che al a dite che a devea e fasin un tic di cjalin....

Christian Romanini ha detto...

se tu ti riferissis al funzionament de bibliotece, va a viodi tal post dai 18 di Zenâr

thermonuke ha detto...

mi sei visade di ches sioris che o cognos e che han partecipat:e son tornades a çiase pies di prime (ringrasiant soredut chel siorut che cumò alè lat vie)e volevin tabajà e invesid e son stades invidades a tasè(quindi dople umiliasion. Mi çiapi dute le responsabilitat di ce che o ai dit cumò.

o domandavi parce no tu as dite nuje conche tu ti ses tant infervorit cun t'un che al a dite che a devea e fasin fuc cui laminats...

Christian Romanini ha detto...

no ai dit nuie parcè che no ai elements par rispuindi, mi plasarès capî miôr ce che al è sucedût.
ciert al è che fâ acusis cence presentâsi o fìalu in sedis che no àn uficialitât no mi semee une buin idee. principalmentri parcè che se cualchidun al à patît un dam, in cheste maniere nol risolf nuie.

thermonuke ha detto...

Ben intindut no le aj cul pignarul di Devea ma cul to mut di trata dos acusis, le prime (robinudd?) banal e a solevat une to fuarte reazion, une (ladyd) vonde pesante no ti sposte plui di masse....

e a reson conche e dis:
Ançie se tu disis che pe Unfer tu as tabajat une volte sole, ogni tant però si podares ançie lei tra les ries: quanche tu as des bores devat e tu as voe di tornà a impià el fuc o tu soflis fuart e tu fasis dut un fumaron o tu lu fasis sotil e planc metent vesin un stec a le volte un no si nacuarç, ma dopo el fuc si è impiat!

Christian Romanini ha detto...

la "teorie dal complot" mi pâr che aromai e je une pandemie che un tic e puce di mufe, le ai za sintude e cui sa par trop che o varìn di sintîle...

thermonuke ha detto...

Ae fin le rispueste dal complot ti e tornade cont. Ma tentu un archivi?

Christian Romanini ha detto...

La memorie e je il diario che ognidun di noaltris al puarte simpri cun se.
(O.Wilde)

Anonimo ha detto...

Par Thermo: mi sei registrade come quasi duç chei che scrivi a chi. Lis muses che si cognosin e son nome ches di Christian, dal sior Luca Peresson e che dal on. Tondo. No hai mai vidut par Majan une muse come che che si viot in tal to post. Comunque par chel che a riguarde i cerchi, io o hai scoltat lis lamenteles des siores e no pues oblealis a denuncià. O ai ripuartat a chi cheste robe parcè che Christian alè un amministrador e o pensavi che al fos sensibil al social e quindi che si interessas (o ai capit che nessuno è più sordo di chi non vuol sentire). Durante le campagne elettoral e giravin volantins le che la PERSONA ERA AL CENTRO, quindi e vignive prime di qualsiasi robe. O riten che quanche une persone si le fas stà ben e puedi imparà a lei e scrivi par furlan, apprezà San Zuan e sentasi a lei un bon libri sul divan. O speri che cumò che el tipo alè lat vie lis robis e vignaran fates cun plui criteri e affidades a ent veramenti competente. O crot che lis robis prime e son ladis come che son ladis parcè che e han peçiat di ingenuitat lis mestres (abituades cui frus) e le assessore (commerciante di detersivs) abbidolades sù di un volpon che forsit al pensave di operà le so libere profession ai spalis di chei che han problemas e quindi persones debulis. Mandi e sperin ben.

thermonuke ha detto...

Ladyd, no soi ientrat tal merit de to acuse ti ai dome dit:
Jo o soi el prin anonimo dal trop, ma cjapasi le responsabilitàt di afermazions, cence mostra le muse e je une evident contradizion no?

e o ai fat une considerazion sul mut di christian di trata des acusis cun pes e impuartance difarente (cun esempli concret).

Ti ai ancje dat reson sul sticebores (dopo in ca che jal dis!)



Pal rest jo no sai di chest tipo, l'uniche robe che mi an contat al e che al jere un mieç "piacione" come che disin a rome.

Anonimo ha detto...

Par Thermo: ti ringrasi par vemi date reson, ti dis ançie che no volevi accusati,ma e iere une semplice considerasion. Pal mieç "piacione" che tu disis o aggiungiares: con effetto placebo.Mandi.