16 gennaio 2007

O vin finît a miezegnot

Ancje se le vin tirade a dilunc fin miezegnot, nol è bastât par finî fûr ducj i ponts al ordin dal dì.
O soi restât che e jere la sale plene di int: e po a àn il fiât di dî che la int no je interessade ae vite publiche.

6 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Sul Gazzettino di vuê
Martedì, 16 Gennaio 2007

MAJANO Si è svolta ieri la seduta del consiglio comunale annullata prima di Natale

UNFER CONFERMATA ASSESSORE

Una seduta fiume quella tenuta ieri sera dal Consiglio comunale di Majano, risollecitata dal gruppo di minoranza di "Intesa per Maiano" dopo il colpo di scena di quella precedente nell'antivigilia di Natale. La maggioranza, allora, aveva disertato l'aula costringendo il sindaco ad annullare la seduta per mancanza del numero legale.E ieri, come prevedibile, è stata una seduta dibattuta con un ordine del giorno contenente i medesimi punti della precedente e la presenza in aula di pubblico folto. Hanno tenuto banco undici interrogazioni a risposta immediata, presentate dalla minoranza di Intesa e inerenti: i danni alla viabilità interna al parco urbano del "Cuel dal fum", l'apertura di nuovi cantieri edili, la mancata pubblicazione del notiziario comunale, il mancato avvio dell'Osservatorio della famiglia, la sospensione del servizio Informagiovani, la mancata elezione della Consulta dei giovani, il rinnovo Consiglio di amministrazione della Comunità collinare, la modifica del regolamento di gestione del Centro anziani, i progetti "Cerchi nell'acqua" e "Comuni senza frontiere" nonchè le iniziative in corso per il trentennale del terremoto.E' stato proprio quest'ultimo punto a tenere accesa a lungo la discussione fra l'interrogante, Luigi De Sabbata (consigliere di minoranza) e l'assessore a Istruzione, Cultura e Rapporti con le associazioni, Maria Teresa Garzitto. Motivo del contendere, a giudizio della minoranza, la poca considerazione dell'amministrazione nei confronti degli amministratori che dal 1976 in poi gestirono la ricostruzione di Maiano. Sulla risposta, la minoranza ha avanzato mozione sulla stessa interrogazione alla fine respinta per un solo punto (9 contro 8).La seduta fiume è ripresa con sette mozioni del gruppo minoritario. Una chiedeva la revoca dell'assessore Gabriella Unfer. Con l'interessata uscita dall'aula, la discussione approdava alla respinta della mozione con lo scarto di soli due voti e l'astensione dei consiglieri di maggioranza Romanini e Casciano.
Ivano Mattiussi

thermonuke ha detto...

Ancje qualchi zovin...


Batude a part, mi plasares che tu contassis ce mut che je lade cule Comunitat colinar parceche d'inver, scolta Cozianin al e un plase pe dialetiche e pe capacitat di tigni l'atenzion ancje dopo quatri ores di discussin ma, el contignut di ce che al a dite mi a un tic incuietat.

In sostance jo di puar pote c'o soj o aj capit che el cont economic, el volan su cui a zire le ativitat de comunitat e jere le gjestion de scovace.

Dopo al e dut il rest...

E al par che chist volano al stedi come minimo ralentant, sedi pal fuc che al e stat, sedi parceche le buse di Plasences e a finit di rindi e e domande di spindi (ce biele rime..conche e rindeve no si à mitut vie alc par fa el tapon?)

Ben alore jo o domandi, ale lus di ce che son i gnufs orientaments di decentrament, dai Aster, un consorzi cussi comples e costos puedial sedi consideràt superat dai timps?

O mior, nie gjavant al ricuarts dal mert di Tite Metus di sedi stat un dai promotors, nol e' che cheste vastitas di temas su cui e spaziave fin iar le comunitat e vegni ben planc a mancja, utu parceche i timps e son gambaitz utu parceche les regules di trasferiments di bez e competences e son difarentes?

E alore mi domandi, no saressino plui semplics e mancul pesants dai consorzis intercomunai ad hoc par scopos difarents, in primis scovacis, e ativitat socioasistenzial?

No che sedi di aboli, ma, cjatade le soluzion pal tapona le discjarie nol e che i timps e imponin un ripensament strutural?


Parceche chi e stin a sbugjelasi par un gjeton di conseir e dopo e mantignin une serie di strutures sovracomunal che talore si sovraponin, che costin l'ire di Diu e che coventin, lu ai za dite come presidio politic.

Le fasio masse facil?

Christian Romanini ha detto...

duncje
cozianin al à confermât che al sa contâle. i àn ancje batût lis mans.
al à dit la sô e al è lât.
però a part lis declarazions, noaltris o podìn scrivi dutis lis buinis intenzions di chest mont, ma dopo lis ideis a cjaminin su lis gjambis dai oms.
pe cuestion, coventie la comunitât colinâr? e covente te misure che i comuns i crodin. il consorzi al à plui dai aster, la pussibilitât di jessi ent juridic e duncje al pues fâ robis che i aster no puedin (es: mutuo par costruî struturis).
ancje a mi mi à fat ridi chê apologjie des scovace, ma achì a jerin usâts a resonâ cul cassonet. realtât rude e crude.
par dâ un tic di dignitât ae discussion, mi soi permetût di sugjerî une modifiche al test che al è stât votât.
o ai dit: chi o pensi che o sedin ducj dacuardi tal pensâ che la colinâr e sedi impuartante, te misure che i comuns i crodin e a sburtin par fâle funzionâ ben cence che e deventi un pês. mi displâs che tal ordin che o vês let (e o fevelavi ae minorance) il valôr de culture al sedi tal ultin puest. Jo o pensi che in ducj i progjets di svilup dal teritori, al sedi fondamentâl che une comunitât e valorizi e e cjapi cussience de sô identitât e dal so patrimoni culturâl. su cheste fonde dopo si pues costruî dut il rest. cence, nol à sens metisi a fevelâ di altris problemis.
cuant che o ai dit cussì, Luigino che nol è stupit, al à cirût di justificâ disint che "noaltris no vevin dât un ordin di impuartance, ma al è un discors che al à un so fîl logjic che nus è vignût cussì".
par sierâ, i ai rispuindût che "o sai che no vevis dât un criteri di impuartance, ma nol è nuie di mâl se usgnot ial din noaltris la prioritât di impuartance ae culture e ae identitât".
votazion unanime cul gno gambiament.

thermonuke ha detto...

Par corètece, posto che o soi stat un dai prims comenta el sit internet di IxM, o segnali che e an dat une inzornade al argagn, (no robononisis eh...).

O, come che usin di lor, si son mitus in vore dome dopo "solecitàs".


Un biel "lavori in corso" fin che al jere pront, dut cas, al vares evitàt coments.

Christian Romanini ha detto...

E beh, thermo, cuant che Lieto si è justificât che il sît nol jere inmò inzornât, un tic mi è vignût di ridi parcè che o pensavi aes discussions che a son vignudis fûr achì...
dut câs lu àn inzornât e chest no si discut. a àn metût ancje lôr notiziari

Christian Romanini ha detto...

TinoLiber, la so domande e je sigûr leade ae justificazion che i conseîrs di maiorance e àn dât te letare sotscrite cuant che a àn disertât la sentade di consei dai 22 di Dicembar. Indipendetementri de impuartance dai argoments (e par cheste convocazion volude de çampe, la impuartance e jere) se un grup di conseîrs al riten di domandâ la convocazion dal consei, par rispiet dai conseîrs, sedi come istituzion sedi come personis, si veve di partecipâ al consei.