02 gennaio 2007

Rassegne stampe

Tornin a tacâ cu la part informative dal blog, segnalant un pâr di notiziutis relativis al nestri paîs: un premi dât ae Bube e l'articul relatîf ae mancjade sentade dal consei comunâl dai 23 di Dicembar.

Ps: chel te casope de edicule chi in bande nol è nissun de zonte (precisazion dovude al fat che cualchidun timp indaûr al veve notade une cierte semeance cuntun assessôr).

11 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Gazzettino Martedì, 2 Gennaio 2007

Colpo di scena in Consiglio, assente la maggioranza
Majano

Colpo di scena nella ultima seduta del Consiglio comunale di Majano, in calendario gli scorsi giorni.Era stata chiesta dal gruppo di minoranza di "Intesa per Maiano " con un ordine del giorno di cinque punti fra i quali anche 11 interrogazioni del medesimo gruppo minoritario. I consiglieri di maggioranza, ad eccezione del capogruppo, Christian Romanini, decidevano però di disertare aula, con l'effetto di annullare la seduta per mancanza del numero legale. Come rileva il sindaco, Claudio Zonta, i termini della convocazione del Consiglio (20 giorni a termine di statuto) scadevano il primo gennaio e nonostante la vicinanza delle feste aveva fissato la seduta per l'antivigilia di Natale.In apertura lo stesso sindaco ha dato lettura di un documento con il quale la maggioranza spiegava i motivi della "sofferta decisione" di non presenziare alla seduta.Nel merito una forma di dissenso e protesta conseguente alla non condivisione dell'urgenza ed indifferibilità degli argomenti posti all'ordine del giorno dall'opposizione. Le cui 11 interrogazioni riguardano: la mancata pubblicazione del Notiziario Comunale, la chiusura del Servizio Informagiovani, la pubblicazione per il 30° del terremoto, l'Osservatorio sulla Famiglia, il progetto Cerchi nell'Acqua, la Consulta dei Giovani, il Progetto Interreg, il progetto Cuel dal Fum, la mancata rappresentanza del Comune di Maiano nel Consiglio di Amministrazione della Comunità Collinare, le dichiarazioni sulla stampa in merito alla realizzazione di un centro commerciale presso l'azienda Snaidero e la modifica del regolamento del Centro Anziani.Comprensibile l'amarezza fra gli interroganti che decidevano comunque di chiedere subito la riconvocazione di un nuovo Consiglio comunale e con il medesimo ordine del giorno. «Non vorrei ci fossero scadenze particolari per cui devo inserire altri punti all'ordine del giorno» spiega il sindaco Zonta e in ogni caso stiamo valutando quando fare la seduta.I. M.

Renzo Tondo ha detto...

.....e thermonuke là cal'è?

thermonuke ha detto...

Al jere in feriis....

thermonuke ha detto...

In sudtirol, a studia minorance lenghistichis...

Christian Romanini ha detto...

mandi thermo, ben tornât.
o a fâ la cure dal speck, plui che di lenghe, no? ;-)
dut câs bon proseguiment

thermonuke ha detto...

e o ai ancje provat a scia.... un svuel che chel tic di flat che mi ere restat o ai preat in dutis lis lenghis minoritaris dal mont...

tu as reson mior el speck...

thermonuke ha detto...

Però cumo j tabai (quasi) serio:
In provence di bolzan rai 3 e a el telegjornal regjonal par todesc, dibatits in todesc, talk show in todesc, cines tradots in todesc e (no co vei stat dut al di denant de TV eh!?) o stevi resonant, oltre che su crpo difondut che al e il todesc rispiet al furlan ancje su crope int che lavore daur.

E alore ti domandi?
visto che tu as scrit, tu ti ses lamentat che le RAI e Gjentilon no rispietin le lec des menorances ni ei acuards.

Se doman matine 4 zenar ducj ej ostacui di acordos, spazios etc etc e fossin par magje sparis, ma saressial cualchidun in grat di meti in pins pliu di cinc minuts in di di trasmission o scugnarano domanda une man aj toi bloggers o a chej dal furlanist? Presentators, gjornaliscj, tradutors, inviats etc...?


Se je cussi al e mior che tu tornis a taca cu les lezions dal furlan no?

Christian Romanini ha detto...

Forsit e coventarès pli int di ce che tu pensis e par rivâ al nivel dal sud tirol si varà di lavorâ tant, ma o soi content che tu ti sedis rindût cont di persone che no disevi robis tant par dîlis, ma parcè che pardobon e je la pussibilitât di creâ lavôr e fâ economie ancje cu lis lenghis minoritariis. Dut câs in Friûl e je tante int che e podarès garantî prodots e servizi di cualitât.

thermonuke ha detto...

Ah un ultime stiçe... le provence di bolzan e sta par emana une leç che pai pais minors des valades (no sai el criteri) a restarà dome la toponomastiche todescje e no che "italianizzade" durant el ventennio.

Anonimo ha detto...

thermo,

bon principi, magari les feris in ST ti an inspirat un poc di Furlanism. :-) Setu lat a cjata' ance i nestris cusins Ladins ?

Nrmn

thermonuke ha detto...

ma o soi content che tu ti sedis rindût cont di persone che no disevi robis tant par dîlis, ma parcè che pardobon e je la pussibilitât di creâ lavôr e fâ economie ancje cu lis lenghis minoritariis

ehi ehi ehi planc cui entusiasmos no volevi di chest, o volevi di che fostit se doman binore e fossin ducj chisc spazios no sai ben se al saers vonde robe, material, presince par jemplalu.

Che dopo si fasi lavor e economie no mi convinc inmo masse...

Myself, o ai les mes ideis ma no soj un anti furlan, semplicementri no ami certs integralismos (idem pai Souttyroleans).
Dut cas nuje ladis, o jeri t'un altre valley.

Simpri compliments pes tos fotos!