Pipinis furlanis
-
*La storie des pipinis furlanis e altris lavôrs fats cui scus des panolis
a àn lis lôr lidrîs intal artesanât contadin, che al è florît tal secul
die...
5 giorni fa
Prime ti ignorin, dopo ti ridin, dopo ti combatin. Dopo tu tu vincis! (Gandhi)
Su ILfurlanist e je la notizie dal ultin at de campagne promozionâl dal Cirf de Universitât dal Friûl.
Ce figade skype! O ai a pene fevelât cun Giusy, une mê amie di Glemone che cumò e je in Sud Afriche.
Come che al à za anticipât cualchidun, e zire une letare di IntesaperMajano che e convoche i comitâts di frazion par martars ai 30 di Zenâr aes 18.30 in Municipi par fevelâ dal plan de telefonie.
A Forgjarie, îr di sere, la scuele elementâr di li e à presentât l'ultin libri realizât pai fruts de classe prime.
Us segnali chest articul che o ai scrit pal Friuli su lis proprietâts coletivis e i ûs civics. O ignoravi la difussion di cheste realtât che o crodevi avonde limitade. Invezit, di une prime analisi, mi soi rindût cont che cheste usance di gjestion dal teritori no rivuarde dome la nestre regjon, ma si cjate in dute Italie e no dome.
Come che si lei sul Gazzettino di vuê chest fin setemane al sarà dividût tra solidarietât: si tache vinars di sere cul Cineforum de Soms e si continue sabide dopomisdì cu inaugurazion de mostre di piture dai arlêfs di Monica Zumino.
Vinars che al ven ai 26 di Zenâr aes 20.00 in auditorium a Maian, la Societât Operarie e à inmaneât une serade di Cineforum par fevelâ des problematichis de infanzie. All invisible children al è un film fat di 7 impuartants regjiscj che a lei chest teme daûr des lôr esperiencis e sensibilitâts. Ospits de serade, par un dibatiment ae fin de proiezion, a saran Renzo Tondo, Paolo Menis, Daniele Damele e ancje i rapresentants di une cjase famee e une mission in Brasîl. Compliments ae Somsi!
Mi soi rindût cont che in teme di internet, gnûf media e gnovis tecnologjiis e je une vore di IGNORANCE.
E je notizie di vuê che ancje la direzion provinciâl de Lega Nord e à dât il so parê positîf pes "Rondis padanis". Intant a Maian, su la Statâl 463, dopo che e je saltade la idee di meti une rotatorie li di Snaidero, al ven fûr che un ticut plui in sù, viers Osôf, dopo de feramente di Taboghe e di becjarie di Pugnet, di front dal Broi e vignarà fate une altre zone comerciâl e induvinait un pôc: par jentrâ e je previodude une rotatorie... pe serie "Cualchi volte a tornin!"
Come che nus à segnalât Thermo, si ricuarde che su Sky History Channel vinars ai 19 di Zenâr al larà in onde un documentari su Glemone (te foto, il puarti di via Bini dopo dal Taramot): intant lait a viodi achì.
Sul Mv di vuê al è jessût ancje un articul che al ricuarde un pâr di iniziativis fatis timp indaûr: la cunvigne di Sant Denêl e la mozion mandade in Parlament.
Par cui che al à voie di savê cualchi novitât e magari ancje viodi a ce pont che a son lis indagjins archeologjichis, vuê dopomisdì tor 3 o sarai a Sant Tomâs. Cussì o cjalìn il stât dai lavôrs insiemit. Us spieti.
Lunis che al ven (ai 15 di Zenâr) aes 6 e mieze di sere al è il consei comunâl. Par cjatâ l'ordin dal dì, us segnali la home page dal comun.
Mi àn dit che al è rivât il notiziari di "Intesa per Majano", vêso viodude une copie?
Ancje a Maian al è stât metût fûr un avîs di concors par un puest di Operadôr di sportl linguistic daûr de leç 482/99.
Tornin a tacâ cu la part informative dal blog, segnalant un pâr di notiziutis relativis al nestri paîs: un premi dât ae Bube e l'articul relatîf ae mancjade sentade dal consei comunâl dai 23 di Dicembar.