Joibe 29 aes 18.30 o ai convocât la Comission par fevelâ dal Cuel dal Fum, come concuardât cu la Minorance.
A proposit, dopo de riunion de redazion o ai cjatât un volantin de Minorance che mi permet di comentâ cun voaltris, par fâ cualchi precisazion:
1) il prin toc al torne a marcâ che la Minorance "no je dacuardi cul progjet": VERE, in consei a àn dite che no son dacuardi;
2) "i intervents dai assessôr a son stâts incierts e no masse precîs" e "a son dubis di bande di tante int": VERE la prime (si podeve rispuindi un tic plui benut), avonde vere la seconde, no saressin achì a fevelâ;
3) "il progjet in cors al è stât fat bon dome de Zonte di Centridrete": VERE, ma al jere stât fevelât ancje in comission Ambient tal mês di Mai dal 2005;
4) cheste le scrif par talian, tal volantin si lei "Grazie alla decisa presa di posizione di Intesa per Majano", il consiglio ha deciso di far sospendere i lavori": FALS, come che si pues ancje lei tal verbâl dal Consei e tes cjartis in comun, la sospension dai lavôrs e je precedent, mi pâr che lu à fat presint ancje la Minorance vie pal Consei.
Cumò jo o soi par cirî di continuâ su la strade de colaborazion tra fuarcis politichis, ma come che la Minorance e met in evidence ce che la Majorance no fâs ben, achì mi permet di domandâ di vê il dirit di fâ la stesse robe cun lôr.
Tornant ae comission o ai pensât di convocâ sedi i components, ma ancje l'architet, il sindic, i assessôrs ai LLPP e al Ambient, il ciâf grup di Intesa per Majano e il responsabil dal Ufici Tecnic.
O speri che e vegni fûr une riunion precise, ancje dure, ma soredut serene e che pal futûr si rivedi a une condivision des opinions, in particolâr pal fat che il disvilup dal Parc al continuarà ancje dopo chest lot di lavôrs.
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23 commenti:
Al e' dibant sera el cjòt dopo scjampat el purcit!
Mi someais chei doi che viodint une mierde si metin a contindi:
Majorance: e je une cjocolate!
Minorance: no une mierde!
maj: ma forsit e po sedi mierde!
min: ma pardabon, forsite e je cjcolate!
maj: cjercinle! mi somee cjcolate!
min: Ancje a mi ma e sa un tic di mierde!
maj: cjol un toc plui grues, sint se no sa di cjcolate!
min: in efiez mangjant'un toc plui grues e soi sigur c'à je mierde!
maj: ma si cumò mi somèe mierde ancje a mi, cjerce!
min: no! e je propite mierde sint ben!
maj: ustie! tu as reson e je mierde!
Maj e Min: stin atenz di no pescjale!
Cjalait el damp invecite di sta a disquisi su cui c'al a scuvuiert c'al e stat fat!
Parceche ale fin de metafore la mierde e scugnin glotile no!
Come la gjostre c'o vin in place e lis lùs rossis ator ator!
Come che specie di simiteri bandonat che al e' sot dal pin grant sul lato ovest de place!
Come chel monument ae celulite c'al e sul lato est de place!
E l'ospedale di S.Giovanni lo dimentichi?
Contadin,
Alore tu mi disis che no son impreparàs ma che invecite son furbos?
Tu disis che lu fasin dome pal pastòn?
Magari! Al farares mancul damps un mangjòn di un sproviodùt.
El purcit tal cjòt a i dis al mus, c'al torna dongje la sere strac dopo ve lavorat dut al di tal cjamp:
"Va la stupit di un mus, vergogniti, cjale li, tu ses dut piel e vues, tu lavoris dut il di sot da plombe dal soreli, tu cjapis legnadis e scoriades e par ce, par une grampe di fen? tu ses propite un Mus! Cjalimi me, rose, gras, o stoi dut il di a russami e a rodolami te mierde, o ai simpri el laip plen, jo si c'ò soj furbo!"
El mus, dopo ve scoltat il purcit a lu cjale un poc e dopo i dis:
"Ma tu mi par che no tu ses chel dal an passat!"
Le metafore e dis che no zitandis o sin i MUS.
Dilàte un poc i timps e tu viodis che la flabe e a un sens.
Ancje se cheste volte e vin tornatat a cjoli i purcis celesç invecite di chei cul mal rossin.
Atu capit?
Mariute saresie che siore che mi ha scrit a cjase che, par occupasi dal disagjo femminil, se par cas o pesti la femine, mi pree di visale che je e po la a ciri ajut di je.
Ma, se pardabon le pestàs quant varessio di disial prin, dopo o intant che le pesti?
Ma si rindino cont che nol e propite un cazzo di ridi?
Atri che al CEPU, mi sa che il disagjo lu a chel c'al a scrite la letare : DISAGJO CU LA LENGHE TALIANE E CUL BON SENS (e cui bez visto che tant par gambia e son i nestris).
cuç
in comission no jeri e tu sâs dome tu ce che tu âs viodût cun chei altris.
par zirâle e voltâle: cui che al è cence pecjât che al tiri il prin clap... o no?
come che al à dite cualchidun, cirìn di viodi des robis insiemit e lassìn un moment in bande lis polemichis
dut câs, grazie, parcè che tu sês l'unic (cun stefano tuti) che al dimostre di preseâ chest spazi intervignint e cirint di spiegâ ae int lis robis
ufiel, mi pâr che ancje tu come prejudizis no tu scherzis... des tôs peraulis al semee che la int no sedi in stât di sielzi i siei rapresentants: no mi semee une biele robe di dî.
o speri di vê capît mâl, e se tal câs ti domandi scuse, ma par plasê ti domandi ancje di spiegâ un tic miôr
o speri cuso che tu tabais tant par provoca, se tu pensis ce che tu as scrit...
tu meritis propite di ve Mariute come assessor
cuso,
bighe tu as...
taconiti!!!
Mah, mi disin di spietà c'al sedi finit prin di traj.
A mi mi somee che ce c'al sta vingit fùr al sedi ben altri che un inno a Diu.
Jo o visarès Don Gjuliano.
O isal mior daurman un esorcist?
Par contadin
chê de assemblee publiche par presentâ il progjet no je une brute idee: si podeve pensâle ancje prime.
Dut câs o provarai a proponile e se la zonte no à voie di fâlu, o vedarìn ce fâ. grazie pal consei
ps: se no tu visis la int, no si pues nancje pretindi che dopo e vegni a scoltâ...
La verità, come titola Panorama questa settimana e che il Re e' nudo...
Io mi meraviglio come nessuno abbia chiesto spiegazioni per vie ufficiali a quel gironale tedesco che ci definisce UNTI PARASSITI E MAMMONI però è anche vero che nel piccolo e nel grande regna spesso confusione e incertezza condita con arroganza.
Non e' un veniale tornaconto personale a muovere certe leve quanto il narcisismo, bearsi del proprio "potere", di intimidire gli arbitri, di improvvisarsi raider e girare con le strafighe; per guingere al ns. piccolo paesello costruisci un improbabile giostra e una piazza arsa dal sole, sbanchi una collina, occupi la piazza a tempo indeterminato perche pensi ti sia dovuta, sopraelevi, edifichi, dimentichi regolamenti etc.... e questo si fa, spesso, per amor di lasciare una traccia, e non solo nella cosa pubblica. Malcostume non malaffare.
Per riprendere una metafora che ho letto i maiali passano ma proprio perche consci della loro fugace esistenza devono lasciarci il segno del loro passaggio a memoria degli asini che restano.
E chi ci ha insegnato questa cultura dei furbetti?
Chi ci ha lavato il cervello e fatto credere che la guistizia si aministri a striscia la notizia?
Chi ci ha illuso che self made man significhi se vuoi fortissimamente hai, non importa a chi prendi?
Chi chi propina personaggi famosi che, benche insignificanti, emergono dai grandi fratelli e dalle gare canore a forza di sonore sgomitate?
E voi ve la prendete con Cristian o con Sindaco e Assessori.
Ma aprite gli occhi, e invece di cianciare tanto, pensate!
Uscite dagli stereotipi in cui vi hanno calato e smettetela di ingurgitare le comode opinioni preconfezionate a senso unico che vi propinano come verità.
Riaccendete il cervello!!
Quelli che ci governano adesso: certamente, se possibile, peggiori basta vedere, nei fatti quali azioni abbiano sino ad oggi compiuto:
1. Amnistia a terroristi.
2. Distruzione del simbolo del capitalismo italiano, la squadra degli Agnelli
3. Indagini sulla squadra di Berlusconi (forse borrelli ha visto the untochables) ed e' convito di ncastrare qhello che nella sua testa e' Al Capone che gli e' sempre sfuggito.
4. Arresto del Savoia (per favore non chiamatelo re).
5. Stop alla TAV
6. Stop alla PAN
7. Riapertura a Cannabis e eroina di stato.
8. PACS
9. Sperimentazione incontrollata sugli embrioni
10. Aborto spacciato per anticoncezionale.
E' sempre arroganza, diversa solo per chiarire che ora vige la loro!
Dalla parte opposta un popolo bue che accetta tutto e che, da majano a roma e' rappresentato da gente che non merita. Un popolo che per partito preso ha imparato a dire no sempre e comunque.
No al nucleare
No ai termovalorizzatori
No alle discariche
No alle strade
No alle ferrovie
No ai ponti
No al cuel dal fum
No al taglio degli alberi
O comunque che si faccia tutto ma non nel mio comune....
Che fare: chi ha idee nuove e da portare si faccia avanti, gli altri curino il proprio orto che fare e piu difficile di criticare.
E che Dio ci benedica.
Voiceopportunity che non trova piu la PW
Voice ma a le fin ce dal cazzo atu dite?
Duncje chei che nus governin non valin nuje (e soredut cun cescj o soi avonde d'acordo), chei di prime nancje (quasi d'acordo), berlusconi al e' un grant menzognir (populist?) la int j va ben ancje se tu le inculis (a mi no), ma e dis simpri di no (un tic vere).
Se nol ves un color ti dares de qualunquiste.
Tu as dite dut e nie, al e' come di che doman al pluf ma al po ancje sedi soreli. Ce cazzo vuelial di?
Scontade!
Voressistu sedi nassude in gnove zelande forsite?
Va no!
La parola ozio, alla maggior parte delle persone, non evoca sensazioni positive. Anzi, al solo sentirla pronunciare probabilmente ci risuonano nella mente antichi detti (come "l'ozio è il padre dei vizi") frutto di una concezione figlia della cultura dell'operosità, che condanna l'inazione senza appello. Ozio, nella sua accezione più negativa, indica non solo il momento del non far niente, ma l'intera "tendenza o sistema di vita improntato alla ricerca indiscriminata dei piaceri..." (Battaglia). La condanna dei pensatori e dei filosofi padri della nostra cultura nei confronti dell'ozio è generalizzata, segno di vero allarme spirituale e sociale. S.Agostino, ad esempio, dice: "l'ozio è una sepoltura dell'uomo vivo, perché a stare ozioso e non far nulla si è a modo d'uomo morto.
Sorella dell'ozio è la pigrizia che, nella sua forma dell'accidia, viene compresa dalla concezione tradizionale cristiana tra i sette peccati capitali. La favola di Lafontaine della cicala e della formica esprime bene questa concezione: il lasciarsi vivere secondo il piacere del momento è opposto all'assunzione di responsabilità e alla progettualità.
Tuttavia, secondo una concezione attenta ai valori interiori, non è senza rischi l'adesione alla cultura della fattività, che sconfina facilmente nella esteriorizzazione della vita. Perché, se è vero che una condotta di vita incentrata sull'ozio ha ben poco di buono da portarci, è altrettanto chiaro che il modello di vita basato esclusivamente sull'industriosità porta con sé il rischio della perdita della dimensione della riflessione e della meditazione.
Il detto latino "otium et negotium", ci viene perciò in soccorso. Troviamo in esso ancora il segno di una concezione integrata tra le due forme di vita, che vede il bene nell'equilibrio tra i due momenti opposti: il lavoro esteriore e le attività dello spirito. L'andare e il tornare, l'espandere il proprio essere nel fare e il ritirarsi in sé per percepire il riflesso del mondo in se stessi: questi sono i due momenti del fare completo, un fare in cui non venga dimenticato il soggetto nella frenesia del raggiungimento dell'oggetto.
Occorre lasciare alla nostra anima quello spazio di quiete che, solo, può consentirle di ritrovare la via verso se stessa (quello spazio e quella attività che Jung chiamava il dialogo con l'anima), nell'approfondimento della coscienza di sé ma anche del valore e del significato che le stesse attività esterne rivestono per noi. Nel momento del fare non c'è ancora la coscienza piena, che ci giunge invece dalla successiva riflessione. L'ozio, dunque, così inteso, è il necessario complemento dell'azione, in un'alternanza che costituisce un'unità funzionale di livello superiore.
Nell'ozio creativo possiamo ritrovare le attività dello spirito: come la lettura, che ci costringe a fermare le nostre membra, ma ad attivare al massimo le nostre attività mentali, o come l'arte fruita o praticata nelle sue diverse forme, pittoriche, plastiche, musicali, legate alla parte destra del cervello, secondaria durante lo svolgersi della vita esteriore. O anche come la meditazione, che è travasamento di contenuti superiori nella vita dell'anima, o la riflessione, capace di portare quell'arricchimento della coscienza che altrimenti sarebbe impossibile.
Cuso di cjan, c'al devi sei un amirator de estreme gjestre al à dite:
"Comunque Patrick al sarà ce c'al sarà ma al reste un che ce che al promet al fas simpri"
Fin cumò tantes cjacares e...
zero via zero!
Vedìn se o rivìn a tornâ cu la discussion suntun teren mancul filosofic e plui pretic: la comission no à puartât masse sorpresis, anzit, nissune.
La posizion di Intesa per Majano e reste critiche e no pensi che nuie al fasarà gambiâ opinion in mert a chest progjet sul secont lot.
par chel che mi rivuarde, o speri che cheste comission e sedi l'ultin pas in chest lot, ma il prin par un percors di condivision pai prossims lots. O ai domandât che prin de conclusion la comission e vedi la pussibilitât di fâ ancje un sorelûc finâl. Pal rest, la minorance e à domandât di fâ un altri consei comunâl par fevelâ inmò de variante, No sai...
Quindi ozi e negozi al ul di:
Jo o soj cussi bon che o critichi, pero' o soj bon parceche o cjali e o mediti!
Ma ce cazzo vuelial di?
Si po ancje resta anonimos (o quasi) ma si scugne pensale in qualchi mùt no?
No l'e che tu as gia tirat un numar simil che sere de presentazion dai 4 sindics!
Si po ancje fa i cines e sentasi sula rive dal flum....ma bisugne ve un nemi (ideal) senò ce cazzo statu sentat a fa?
Pal cuel dal fum mi sa che aromai le fartae e je fate. Vedarin ce c'al devente ancje se no aj grandes sperances.
Gjetait dut siment, faseit un sarcofago come a Chernobyl!
Christian, in te riunion de Comision A&T le minorance ae viert bocje o no ?
In tal cas ce ae dite ?
E Mariute ae fevelat ??
Eh mariute!
El aiaron di iar, al è stat par colpe to!
Chel che nol rispete la nature la nature si ribele!
E cumo par colpe to e son roz ducj i ramaz dai pins in place.
E ancje le me Antene!!!!!!!!
E che cui me pae!
prime nol jere dificl regjistrâsi e cumò, mi pâr, che cul fat di vê ativade ancje la funzion pai anonimos, nol coventi doprâ il non di altris personis... ise vere?
Tu as reson ma....
Almancut che no sedi pardabon je a je une che si spacje par Mariute Unfièr di doi mes a cheste bande.
Cumo dute chiste riprovazion par Pesnassut (Pesenato par furlan). Mi par che no j an metut in bocje nie di offensif o màligno.
Comunque no se cjapise cui plui picciui?
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