
Chest al è l'articul di vuê sul Gazzettino.
Pe precision us met in sintesi ancje il confront tra la mozion di CENSURE che e veve presentât la sinistre e invezit la MOZION che o vin fat par evitâ che il Sindic al cjapàs une legnade di chês fuartis.
Come che o disevi, Intesa per Majano, incavolâts come une ruie (ma cuntun tic di reson), e veve proponût une prime version che e proviodeve la CENSURA al Sindic: une posizion pardabon critiche e che ancje secont me e jere masse.
Alore par cirî di no fâ deventâ un câs di stât chest episodi, jo o ai proponût che chel test al fos ritirât e che il dut si trasformàs intun "INVITO AL SINDACO E ALLA GIUNTA A CONTATTARE LA CONFERENZA DEI CAPIGRUPPO PER DECIDERE DI INIZIATIVE POLITICHE". (il test complet al è public e si pues domandâ il verbâl in municipi se no mi crodês)
E mi pâr che a sedi une biele diference tra une "censure" e "un invît a visâ la conference", o no?
Ciert, la sinistre e disarà che il sindic al è stât lassât bessôl, ma no stin a dismenteâsi che invezit e je la sinistre che e à ritirât il test e e à votât la version che ur vin proponût noaltris. Se o vessin volût abandonâ il Sindic, no lu varessìn difindût. (e cheste precisazion e je fate in particolâr par chei che a van a meti ator - a Udin - versions falsis disint che il sotscrit al è trist e le à cul sindic!)
8 commenti:
Sta tent a tirà fur lujanies cu le censure, par ce che tu varessis di savè ce che a ul dì, tu che tu le as fate tai confronts dal sindic a so timp.
E' PROPRIO VERO!!!
E POI VIENI A DARE A ME LEZIONI DI CORRETTEZZA E DI RISPETTO!!!
di fat propit parcè che o sai ce che al vûl di censure, come che e jere intidude in consei, o ai cirût di fâ ritirâ la mozion de minorance. e o soi rivât a fâle ritirâ sparagnant no dome al sindic ma a dut il consei un biele legnade. po sul gjornâl al pues vignî fûr ce che si à voie, ma tal verbâl e je la uniche e vere version.
pal episodi che tu tiris fûr tu, o podìn stâ a contâle tant che o vin voie, ma par me l'episodi al è sierât: jo o soi trancuil che come diretor responsabil di un gjornâl istituzionâl, chest nol podeve jessi doprât in maniere faziose e al coventâve evitâ ciertis declarazions (che o ai domandât al sindic di gjavâ). la int e veve la ocasion di dimostrâmi ce che e pensave e lu à fat tornant a metimi in consei cuntun risultât che al dâ la misure di cemût che mi soi compurtât. jo o colabori di timp cun redazions gjornalistichis e o ai viodût plui di cualchi volte intervignî il responsabil de pagjine suntun articul di un o di chel altri. ma chel che al à fat l'articul al acete simpri la supervision dal responsabil, ancje se adiriture al ven metût un titul che nol sodisfe il redator: e nol menace disint "tu fai così perchè lo dico io". duncje cun chest no tornarai plui su la cuestion ancje parcè che mi pâr che l'unic che al à paiât par vê fat il gno dovê al è chel che al scrîf. o speri di jessi stât avonde clâr. e se no soi stât clâr o domandi scuse (ancje a la siore Mariute)
Dopo ce che al è sucedût lunis, jo no mi platarès daûr la figure di "costituzionalisti": fevelìn clâr e disìn che cheste votazion e à un caratar une vore politic, cussì politic che la sinistre e va cuintri ce che la stesse comission D'Alema e veve proponût tal 1998 (va a viodi il pont n.2 chi parsore). Chest dome parcè che la sinistre no je rivade a fâ la riforme, Berlusconi invezit sì. SI VOTE Sì
...SICCOME POTRESTI ESSERE MIO FIGLIO, PER MOTIVI DI ETA' CHIARAMENTE,
TI PORGO COMUNQUE UN ABBRACCIO MATERNO!
MA RESTO ANCH'IO DELLE MIE IDEE SULLE MODALITA' DI RAPPORTI CON L'OPPOSIZIONE.
AMMETTO CHE FORSE LE HO ESPRESSE CON TROPPO FERVORE.
e jo o rinovi lis scusis se o soi stât passe iruent.
dut al è nassût di un frantindiment: spes al capite che cualchidun al alimente la confusion e al semeave chest câs: il fat che ancje altris prime di me a vessin fatis ciertis considerazions al vûl dî che il dubi al podeve nassi. Jo no ai mai crodût che ti fossis Mariella, e lu ai simpri dite fin di subit. par dî la veretât o soi content che si sin scjaldâts, cussì almancul o vin sclarît.
O resti dal gno parê però sui rapuarts cu la oposizion: no pensi che o sedin stât masse bogns. O pensi che jo e stefano o vin cirût la soluzion de condivision. o vin il vantaç dai numars e o podaressin ancje freâsi, ma chest a cui zovial? al intristìs il clime e vonde: çampe o drete, o pensi che l'interès al sedi il ben dal paîs e se i problemis si rive a frontâju cun serenitât dialogant cu la minorance (ognidun tal rispet des rispetivis posizions) al sedi miôr par ducj, o no? Chest nol vûl dî abdicâ al nestri rûl di maiorance e socombi
Mariute e a carenses di democrasie
a mi cheste Mariute a mi sta propite sulis balis!!!
Ma la Unfer a no va tant lontan!
Posta un commento