15 giugno 2006

Miercus al è consei comunâl:
belanç consuntîf

Miercus che al ven (21/06/06) al sarà Consei comunâl aes 18.30.
Il pont plui impuartant al è il cont consuntîf, ven a stâi il belenç des ativitâts fatis di cheste aministrazion tal an finanziari 2005. Ma mi risulte che e je ancje cualchi biele interogazion e interpelance... O soi propit curiôs: une volte al vignive a cjatâmi sul blog ancje il Cuç, cui sa se nus anticipe alc achì, stant che cussì ancje la int e pues intervignî. Cuç, se tu sês, bat un colp!

ps: par dî la veretât, ancje de maiorance al passave (e salacor al passe inmò) cualchidun, ma al è plui dificil esponisi se tu stâs te stanzie dai botons: al è plui comut cjalâ cence cjapâ posizion... tacant dal prin là parsore

44 commenti:

mai domo ha detto...

ciao christian, ce mut statu?
al'è veramenti tant timp ca no ti scrivevi nuie.
Podaresitu par plase dimi su ce che son les interrogasions o interpellances, amancul ches che son plui interessantes par te.
Mandi e grasie

mai domo ha detto...

o ai provat a viodi e mi an dite che une e ie sui lavors di VALORISASION E TUTELE AMBIENTAL dal Cuel dal Fum!!
A mi an dite che la situasion e ie, par dopra un eufemismo, un poc delicade e al baste la a li a viodi par rindisi cont.
A mi semee che cule tutele e valorisasion ambiental chel intervent a li nol a nuie a ce fa.
Al di la dal risultat final, che gia cule imaginasion no mi semee une grande robe, atu viodut il dragio che an fat? e podevin a chest pont buta iu le coline e torna a fale "GNOVE" secondo i crismi della bellezza canonica...
(erial necessari fa chei murs di sostegno " a sbreghe balon" e che costin un casin???, e che stradute che va a sbati intor dal cancel dal campo..
rindi accessibil le aree nol ul di costrui une strade... tu mi disaras simpri mior di che fate par daur in asfalt(fate cule giustificasion di intervent temporaneo di stabilisasion de strade(stabilissasion cul asfalt? in tun parco??) Ma, a mi semee che al ere mior no tenta di valorisalu il cuel dal fum, PAR VALORISALU VERAMENTI (a e une provocasion ma amancul a mi a mi girin i cis)
O pensi che i assessors ai lavori pubblici (simpri comandant di Milan) e l'assessor ale tutele ambiental e vedin dat veramenti dimostrasion de lor grande sensibilitat e capacitat..
(bisugne da des direttives a un progettist, des indicasions; e son lor i comittens che e an di esi contens dal progiet che l'architet i fas)
No ai voe di taca nisun ma o pensi che al sedi ce rabiasi...
Scuse lo sfogo ma o soi veramenti rabios
Mandi

cuso_di_cjan ha detto...

no sta preocupati maidomo tu vedaras che "l'allegra brigata" e savarà vignì fur ancje cheste volte de pastane..... al è che second me a milan si impare a fa i murs di gome plui che di siment e si sa che e son plui resistens.....

MASANC ha detto...

Perchè scandalizzarsi dei muri in cemento se tutta Majano è solo cemento armato (vedi p.e la chiesa).
I vecchi avevano fatto i muri a secco che probabilmente sono venuti alla luce durante gli scavi del " Cul da Fum" ma sono "vecchi".
E poi un assesore che vive a Milano è "abituato" a vedere manufatti in cemento mai in sassi.
Fagagna che non ha avuto tanti danni con il terremoto e probabilmente un assessore ai LL.PP. stanziale, continua a rinnovare la cittadina mantenendo muri e sassi originali.
A proposito della giunta comunale e conseguente maggioranza, da piazza Italia si sente già il russare di chi dorme e spera che a i cittadini alietati da tale musica seguano l'esempio delgi amministratori.
Quindi,come cantavano le ORME tanto tempo fa, " non mi rompete, lasciate che io dorma questo sonno"
Mandi e buone gnot

contadin ha detto...

Io o vares une idee… metin un doi raclis,
tant e an gia butat iu duc i arbui e fasin une
biele coltivasion di CUDUMARS sul cuel dal fum…
simpri mior dai lor collegas in giunte!!!
Mandi

cuso_di_cjan ha detto...

Tra cudumars, pomodoros, e patates (di chestes non d'è ma no je stagion) o vin jemplat el ort, al mancjave dome un contadin.....
però come che al à dit un gran fenomeno "credevi di aver detto una cazzata" si podares fa un percors di botaniche tal nestri amat cuel...

contadin ha detto...

Mi semee che e an propite voe di fa un percors di botaniche, ma di botaniche edil…
murs di sostegno in siment, canalettes in siment, cordonades in siment, pavimentasion in siment
propit un percors di botaniche!!!
Metin ancie i cudumars di siment e e sin a puest!
mandi

Anonimo ha detto...

ciao cristian spero que tu vai bene ho visto che ti dai a fondo sur ton blog excuse moi me la je du mal a ecrire en italien trop de temp ce passe et je perdue presque toutje vien de tans en tantsur ton blog il et tres fimpatique je espere que toi arrive a comprendrece que je ecrit je te ambrasse ton oncle et ta tante a bien tot continue com ca cioa daniele

Anonimo ha detto...

mem ici a PARIS on te lis tu vois tu est arrive loin ciao continue ce tres bien ce que tu fait je vais te lire plus souvant ciao

singar ha detto...

Non è un pò imbarazzante che la discussione sullo scempio del Colle del Fum nasca solo a causa di una presunta interrogazione presentata dalla minoranza consiliare ??
Cristian dove eri e, soprattutto ,dove sei, dove "stai" ?????

Anonimo ha detto...

Ma perchè litigare per queste cazzate? Si capisce benissimo che l'intenzione è permettere al "miglior offerente" di costruire villette sul Colle del Fum, non passerà molto tempo e vedremo qualche nuova casetta (rigorosamente in cemento armato) nascere sulla vetta del colle oramai ribattezzato Cuel di Siment (ora, magari, non è possibile ma confido sulle riforme promosse dalla nostra Brava amministrazione)! Ancora una volta siamo riusciti a vedere che gli interessi personali hanno prevalso su quelli della comunità, come sempre, sotto gli occhi di tutti!

Christian Romanini ha detto...

Mandi a ducj e scusait se us ai trascurâts ma o ai cualchi problemut cul modem: forsit al è cualchidun che mi à fat la macumba par che no rivedi a scrivi.
Chês altris interogazions a rivuardin: il probleme de crosere di viâl Snaidero-Ss463 (e chi jo o ribadìs che fâ une rotonde al sarès no risolvi il probleme, ma fant un plui grant:duncje o soi contrari ae rotonde), une altre interogazion e je su la mancjade presince de aministrazion ae presentazion dal festival show che la proloco e à in calendari vie pal Festival (se il Sindic nol podeve lâ, al podere mandâ un dai 6 assessôrs, orpo!), dopo e je la intergazion il tai de jerbe e ancje la mancjade concession dai spazis dl cjaput di basket pal Festival.
Pal Cuel dal Fum, ancje a mi mi pâr un pugn tal voli la situazion di cumò, ma no stin a dismenteâsi che al è inmò viert il cantîr e duncje si à di viodi cuant che al sarà finît. La sfide e sarà cuant che si varà di meti lis plantis e chi jo o propon che al sarès impuartant pontâ a valorizâ la vegjetazion locâl cuntune plantumazion di speciis autoctonis e fâ cussì un zardin botanic tradizionâl: e sarès plui facile manutenzion par vie che lis plantis a son di chenti e no patissin e po e sarès la ocasion par valorizâ la crescite di un progjet ambientât leât ae nestre storie. Tantis critichis mi semein pretestuosis: si à di verificâ la regolaritât de esecuzion, ma par chest al è responsabil il diretôr dai lavôrs. Ciert al è che la presince e je une robe impuartante e se tu sês a Milan al è un tic plui dificil stâ daûr al lis robis, che no jessi chi dongje…

Anonimo ha detto...

VENDESI: Villetta a schiera tricamere vista piazza Italia, località Cuel dal Fum.
Cantiere in costruzione.
Consegna prevista tra 2 anni.

Agenzia X-File

Anonimo ha detto...

Eccezunale Veramente:
Attico su Cuel dal Fum, Majano.
Tricamere con piscina, ascensore 10 posti direttamente in salotto. Vista nord Gardo, vista sud Piazza Italia.
Binocolo vista municipio.
Vero affare.
Qualsiasi personalizzazione. Palazzina 25 piani in costruzione.
Prevista consegna 2anni

Agenzia X-File

Problemi per l'edilizia?
Il tuo terreno non è edificabile?
Chiamaci X-File risolverà ogni problema.
(Zona Majano sicura e Milano con qualche spinta)

Christian Romanini ha detto...

A proposit di interpelancis: ultime novitât di vuê matine e je une relative ae une serade organizade lunis de Zonte comunâl par fevelâ di referendum. Jo no soi contrari a dâ ae popolazion ducj i imprescj par permeti di jentrâ ben te cuestion, ma in chest câs, che al è dome politic, al sarès stât util e impuartant, clamâ la conference dai cjâfsgrups par frontâ insiemit la cuestion. La minorance si lamente di cheste mancjance: o soi dacuardi ancje jo! o podevìn jessi clamâts ancje ducj noaltris sedi de maiorance sedi de minorance.

MASANC ha detto...

Dipo Christian ce nus ditu dai comitàs di frasion ?

Anonimo ha detto...

Dai Cristian, non accusare il Bravo Aldo, probabilmente ha fatto l'abbonamento allo stadio e non può andare avanti e indietro da Milano per seguire i nostri problemi. Voi non sapete quanto siano prodigiosi telefono e fax per poter lavorare in vacanza!

mai domo ha detto...

O pos esi dacordo cun te christian che durant le esecusion dai lavors la situasion e podi semea plui critiche di ce ca ie, ma o torni a ribadi la me idee che tai lavors di valorisasion ambiental nol è impuartant nome il risultat, ma ancie les metodologies d'intervent leades ales sceltes progettuai. A mi spieghi mior, in base all’andament planimetric e altimetric da culine io o pos decidi diviers “tracciati” pe strade e parallelamenti o pos decidi le largiege dal troi (simpri tignin cont di riferimens normativs) e o pos valuta la necessitas di eventaules infrastruttures tipo murs,canalettis, ecc.. e ie propite in che fase a chi ca bisogne ciata un “compromesso” tra les divierses esigenses di razional utilizzo, di adeguatece tecniche e di rispiet par les bieleces e richeces che nus circondin!! Compromesso no ie forse le peraule iuste, ma les possibilitas di fa coniuga dutes chestes robes e son tantes. e propite in chel punto a chi che le fuarce di certes sensibilitas e podin puarta in tune diresion o in che atre. Tal cors dai lavors e podin esi dai cambiamens in base a problemas che nasin, ma alore tu as di torna a valutaiu e fa des variantes. Ale fin i progies e pasin simpri pe giunte e a li che certes SENSIBILITAS e an di imponisi, nol covente che un al sedi tecnic, al a di fasi indica dal tecnic les solusions par garanti certes esigences.
Però par plase no stin a SBOLOGNA LES ROGNES disint che un si fide di direttor dai lavors, geologo e tecnics varis; al di la dal fat che i lavors da un punto di viste tecnic e amministratif a sedin in regule, a chi e ie manciade secont me la supervision e la PRESINCE SENSIBIL dai assessors.
Sinceramente a no mi interessin in chel moment a chi les responsabilitas, che comunque secont me a son dai doi assessors competens, chel dai lavori pubblici e chel de tutele ambiental che son cumo e che erin ancie le passade amministrasion, a mi interesse che DUC INSIEME a rivais a ciata des formes par da un indirs diviers ai lavors!
Cumo la situasion e ie un poc compromesse ma o pensi che a sedin persones sensibilis a chei argomens a chi, sia a ciampe che a drete… a ul nome fuarce di puartales indenant al di la de appartenences e al di la di puarta aghe al propit mulin…
A mi è plasut ce che tu as scrit a chi e o mi auguri che tu rivis ancie in consei comunal a fa pesa chests argomens.
Mandi mandi

contadin ha detto...

Vendesi attivitat di prodsion di CUDUMARS DI CIMENT DOC (vers cudumars di ciment di culine furlane: produsion cuel dal fum - Majan)
No perditempo!!!
specie se son di MILAN!!!!

singar ha detto...

Cristian, da sedicente voce libera e giovane, da te mi sarei atteso una risposta alla domanda
rivoltati.
Mandi

cuchh ha detto...

mandi christian, ti ringrasi di vemi citat tal articul. Io no crot di giontà nie a ce che al'è già stat dite culì e a ce che si sin dite sabide in place sul referendum. Se qualchidun al è curios (e o speri che an sedi plui di qualchidun) al pos vignì a scoltà el consei comunal (o forsite lei el resoconto dopo).

cuso_di_cjan ha detto...

I cudumars di siment e son durs di digjerì caro contadino.....
ma jo o ai fiducie che chej di milan e san lavorà mior di no altris e soredut e an plui esperience di no

Anonimo ha detto...

braf cuso di chjan! al e par chei che le pensin come te che e continuin a elegi simprile stese bande cui biei risultaas che e viodin!

contadin ha detto...

ciar cuso di cian, chei cudumars a li, di cui tu tu as tante fiduce, e che nus governin cusi ben e son plui dificii "da digerire" dai CUDUMARS di ciment che e stan vignint su tal cuel dal fum!!!
comunque CUDUMARS DI CA, CUDUMARS DI LA, prime o dopo a si stufisi a CIAPAIU in chel puest!!! dopo un si sint cudumar ancie lui e il CERCLI DAL CUDUMAR di CIMENT no si siere plui!!!

contadin ha detto...

e dopo io no rivi a capi come che i conseirs di maggiorance, i supporters di maggiorance, i notabili di maggiorance... e rivin a tase viodint ches robes a li!
MIEC CUDUMAR DI CIMENT PAROMP... MEZZO GAUDIO... BOOH
o ai propite gust di viodi ce che disaran in consei i capigruppo di maggiorance, che tra l'atri a mi semee no vegnin tignus in grande considerasion nancie lor dal BIUMVIRATO FILE-ZONTA!!! (vedi incontro pai referendum di usgnot che il BIUMVIRATO al a fat sence cagaiu nancie lor)
MA NO ISE ORE CHE SI RABIAIS UN POC!!! seno e faseis veramenti vuatris la figure dai CUDUMARS DI CIMENT..
ius al domande PARPLASE un puar contadin di Majan

Anonimo ha detto...

Un al File,
un al Zonte,
le migjestre e je pronte.
O migjestre
o sbrudiot,
Il sindic
a le cjoc.
Nol sint
o no vul sintii
ce che i dis il so partit.
Al va a tor par Majan
cun File in tune man.
Va di ca e va di la
non san plui ce fa.
Une idee i pase pal cjaf:
"Tirin su une strade sul quel dal fum,
cusi le int e pos la cjoli lidum"
Approvade le proposte
a le File cal imposte.
Ma e rive une clamade di Milan,
e File no si viot par un an.
Intant il progjet a le tacat
e nisun al sa la ca le rivat.
E son grums di cjere a tor par dut
che fasi viodi il quel dut brut.

Moral de storie:
A le mior che si fermi te ostarie
a bevi tais in compagnie.
Pitost che comencià une storie
cence un fil di glorie.

Ridin che doman e pos la pies

contadin ha detto...

Christian ... silenzio ... silenzio ... silenzio..
o che ti an fat veramenti la macumba pal to modem...
oppur maliziosamenti la macumba te an fate la MESTRE, FILE e ZONTA par no fati di ce che tu pensis veramenti, simpri par para il cul a chei tre quatri a li...
mi sa che e an voe di fa tase dutes les robes che e an fat cun sufficiense platansi daur al classiche scuse cal dopre Zonta delle CRITICHE PRETENZIOSE (al ul movut il cul... no platasi daur di scuses!!!)
O speri che no ti metin il BAVAGLIO ISTITUZIONALE, che par une VOS LIBARE e ie come une torture!!!

contadin ha detto...

o ai scapelat!!! les critiches e son PRETESTUOSE ... no pretenziose...

BAVAGLIO SI, BAVAGLIO NO,
QUESTA E' LA TERRA DEI CACHI!!!
(come cal diseve elio delle storie tese)

ma nol saveve che esistin ancie i cachi di ciment, come ancie i cudumars ve!!!

cuso_di_cjan ha detto...

Contadin...... al è mior che tu continuis a pastanà pomodoros lasse pierdi i cacos e i cudumars che mi par di ve capit che no jè stagion.
Ma saveiso che a Milan e san fa les miors marmelades di cacos d'Italie

MASANC ha detto...

Christian, nol è nome el to silensio a preocupami.Par un problema così sintût come chel dal "cuel dal fum", mi fâs specie ancje el silensio de minorance.
O ai ancje sintût che le diferense fra c'è che si viôt cumò e c'è cal sarà el lavôr finit e sares une biele diference.
Pat taia el cjâf al toro, isal tant dificil convocà une riunion publiche e spiegà une volte par dutes i contignûs dal proget?

contadin ha detto...

Dipo cuso di cian, o aio di calmati CUSO DELLE LIBERTA’???, tu crodevis di ved dite une cagade… ma no sares une brute idee di manadiu duc a fa MARMELADE a Milan, comenciant des mestres, des perpetues, des sapientines sticioses e via via fin ai muinis e ai contestories (cheste e ie par tornate di ce che tu mi as scrit qualche di fa)
Mandi

cuso_di_cjan ha detto...

Ma lu saveiso che ogni tant si dis che "il silenzio è d'oro"

Contadin tal ripet continue a fa el to e no sta arà i cjevecai di chei altris.... tant o savin che duc i contadins e son di sinistre e tant pe cronache ains indaur in giunte e vevin un cocjut ( e nol è che les robes e lavin mior) cumò e vin i cacos e i cudumars e cuntinuin a la su le strade dai ortagios.... se rivin ancje i fasui e podin sta a cjase duc

E lasse pierdi les perpetues che an vin juste dos..... masse predis a majan e jo che o pensavi che don juliano al fos plen di lavor.... o ai di disi che si fasi judà.

mai domo ha detto...

Christian, dula setu? ti hai scrit addiritture domenie a binore e no tu mi as imo rispuindut nuie?
vabbe, mandi mandi

Christian Romanini ha detto...

Ve chi che o soi... ma la macumbe dal modem e continue e duncje o voi indevant cul contegotis... scusait... dut câs miercus mi sa che al sarà propit un consei interessant... o vin ancje vût la conference dai cjâfs grups e alc al bol... o soi che o fâs inmò cualchi verifiche: cui che al vûl che al vegni in consei a viodi.

Anonimo ha detto...

Une oservasion sule competence dai asesoràs interesas al Disastro dal Cuel lat in Fum (lavors publics e al ambient, s'al esist).
Tal proget e an scrit che varesin rispetat le natural MORFOLOGIE A TERRAZZI viers el centro abitat! Robes di mas. I terrazzi è son stas provocas dal ultin SCEMPIO fat a cheste disgraciade culine con che an fat el megasbancament par creà campos di tenis, piste e posto bar e vie discurint!
Dopo e an scrit, el braf architet e i asesors 'competens': L'ATTUALE MORFOLOGIA VERRA' MIGLIORATA (!?!) ...IN MODO DA MODELLARE ARMONIOSAMENTE IL VERSANTE (pacares e manete!!!)

muse di mone ha detto...

MUSE DI MONE AL A DITE:

Une oservasion sule competence dai asesoràs interesas al Disastro dal Cuel lat in Fum (lavors publics e al ambient, s'al esist).
Tal proget e an scrit che varesin rispetat le natural MORFOLOGIE A TERRAZZI viers el centro abitat! Robes di mas. I terrazzi è son stas provocas dal ultin SCEMPIO fat a cheste disgraciade culine con che an fat el megasbancament par creà campos di tenis, piste e posto bar e vie discurint!
Dopo e an scrit, el braf architet e i asesors 'competens': L'ATTUALE MORFOLOGIA VERRA' MIGLIORATA (!?!) ...IN MODO DA MODELLARE ARMONIOSAMENTE IL VERSANTE (pacares e manete!!!)

CE C'AL ROMP I COJONS AL E' ANCJE CHE FASIN CHESç DISASTROS CUI NESTRIS BES!!!

muse di mone ha detto...

DOPO TAL PROGJET al continue:
modellare armoniosamente....
... da realizzarsi con materiali che mantengano la naturalità del luogo:
leisi SIMENT ARMAT, MURS DI SIMENT ARMAT!!!
E han scrit ancje, tant che il progjet al semee ancje un poc une poesie:
CUEL DAL FUM, MEMORIA STORICA DEL PESAGGIO RURALE ANTICO!
A mi mi semee un svincul pe Cimpello-Sequals.
Cjalant i biei pras che son restas di che atre bande, plens di rosutes, ierbes, ancje orchidees che son stades selesionades in tanç secui, a le di preocupasi.
Di ca e an gjavat arbui, cises, prat che nol veve pui bisugne di sei bagnat, apunto grasie e selesion natural. E le forme e jere armoniose.
E an fat biei gradoni che no centrin nie cu le morene.
Asesor al ambient, se tu ses, tire un colp.

mariute ambientaliste ha detto...

MA CHE COLPO!!!
QUI E' TUTTO REGOLARE...
SONO ANDATA, HO VISTO, HO FATTO, HO VERIFICATO, TUTTO IN VELOCITA' E CON PRECISIONE...

cuso_di_cjan ha detto...

Dipo mariute ma sta atente a fa les robes masse in velocitat nol va mai ben...

mariute ambientaliste ha detto...

MA, MAA, MMAA, MMMM AAAA
MAAAAAAAAAAAAAA
BUGIE!!
BUGIE!!!
BUGIE!!!!
BUGIE!!!!!
BUGIE!!!!!!
BUGIE,BUGIE,BUGIE
BUGIE,BUGIE,BUGIE,BUGIE,BUGIE,BUGIE
SIETE CAPACI DI DIRE SOLO BUGIE
ED IO ALLORA
MI ASTENGO!
ASTENGO!
ASTENGO!
ASTENGO!
ASTENGO!
ASTENGO!
ASTENGO!

Anonimo ha detto...

Muse di mone vos dal popul!

vaitacjasevendus ha detto...

Mariute, se no tu saas ce c'al è un ecosistema, un parco, un biotopo, un disastro....no sta fa l'asesor al ambient.
Cheste non ie une formalitàt.
E je le vite dai nestris fiis.
Mantignì les peculiaritàs dal nestri paìs al'è ancje el futur turistic, a cui c'al interese.
Ca e stin splanant, simentant, in t'une peraule
e stin BANALISANT el paesagjo.
ANCJE A SAN SALVADOR E VEIS PERMETUT DI ELIMINA' LE ULTIME POCE!!!
Asesoresse al ambient ce atu coragjo di di?

Anonimo ha detto...

mariute non sta fa le frute, va sul cuel dal fum cui vois viers.

mariute ambientaliste ha detto...

BUUUUGIEE!!!
BUGIE!
SIETE CAPACI DI DIRE SOLO BUGIE!
IERI SERA E' VENUTA FUORI LA VERITA'!!!
AVETE DETTO SOLO BUGIE!
LE MENZOGNE NON PAGANO!!!