20 giugno 2006

Domenie e lunis: si vote sì

Lunis di sere mi son un tic ziradis lis "elichis": o soi convint che al coventi informâ la int, ma o lis robis si fasin cun criteri o al è miôr no fâlis.
Di fat nissun saveve e nissun al è stât, orpo!
E po ancje la costituzionaliste che e veve di jessi super partes, fin dal inizi si è declarade cuintri la riforme: chest nol è un judizi tecnic, chest al è cjapâ posizion e no mi va ben. E po ancje dute la cuistion no je stade gjestide cun ecuilibri e cun cautele politiche, scusait cheste definizion. Ancje la minorance no à condividût cheste maniere di fâ e o speri che un doman, se e sarà inmò la ocasion di vê a ce fâ cuntun argoment politic, almancul la conference dai cjâfs grups, se no dut il consei, e vegni clamade a esprimisi in mert.
Cussì nol va ben! Dut câs, se cualchidun al à inmò dubis: domenie al referendum SI VOTE SI!!!

5 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Al semee demagogjic, ancje se la "costituzionaliste" e fos stade pal "sì" nol sarès stât coret distès: la posizion pro o cuintri e à di jessi dai schieraments e il "tecnic" al à dome di meti in evidence la situazion di cumò cu la situazion de riforme. Il judizi al à di jessi lassât al eletorât! Jo mi sint di invidâ chei che a àn inmò cualchi dubi a votâ "Sì"

Anonimo ha detto...

parce si?
Tu no cjapistu posisions mase partigjanes tal to blog?
Ancje so soi un tcnic o podarai ve les mes idees o scuegnjo adeguami al vole di chel che mi clame?
Io o voti no.
Tant come che an dite i toi amis vincin cul si e dopo e modificarin le nestres idees...bras.

Anonimo ha detto...

Anch'io voterò no! Non perchè non condivida quanto proposto dal referendum, ma perchè ritengo che certe riforme possano essere fatte in tempi più ristretti.
Nello specifico penso che passare da 630 a 518 deputati e da 315 a 252 senatori 10 anni siano tanti. Detto questo senza ovviamente puntualizzare che qualche poltrona andrebbe ancora tolta. Ma è solo un punto di vista personale.

Anonimo ha detto...

A Milano lavorava anche un ex componente della giunta, ma in quella circostanza mi sembra che non si potesse far parte della giunta se non partecipavi ogni giorno alla vita amministrativa del paese. Forse due pesi e due misure??? Oppure sono cambiate le regole??? Ah ma forse l'assesorato al calcestruzzo è meno importante ....

Christian Romanini ha detto...

jo o pues jessi "partigjan" stant che chest blog al è un gno diari e duncje chel che lu lei al sa cui che lu scrîf e cemût che le pensi. intun contest istituzionâl, li che e varès di jessi garantide la posizion super partes dal tecnic, no mi semee coret. che dopo ancje i tecnics a votin cemût che e crodin, nissun lu met in dubi, anzit, ma la par condicio e varès di jessi almancul te forme rispietade. cussì nol è stât e secont me si à pierdude une ocasion. O ripet: se il costituzionalist al fos stât pal "sì" no lu varès condividût, stant che al jere conpit dai politics difindi une o chê altre bande: la tecniche e veve dome di paragonâ la gnove costituzion cu la vecje e evidenziâ i aspiets di novitâ, cence marcâ "chest al va ben o al va mâl". no pensi che cheste idee no sedi corete. e po jo achì o soi plui par condicio che in altris bandis, stant che o doi a ducj la pussibilitât di esprimi se a votin sì o no e mi pâr che a son plui chei dal no che a àn scrit, cence jessi censurâts