Vuê a Triest e sarà la esibizion des Frecce Tricolori!
Lassant stâ polemichis politichis, a mi mi à fat une vore mâl il discors de senatore di Rifondazione Comunista Menapace che e à criticât la nestre patulie acrobatiche.
Mi à displasût parcè che no à fevelât a non de int, ma di une fazion.
O soi convint ancje jo che al è impuartant il sisteme sanitari, chel scolastic, la cualitât de vite, ma o pensi che la PAN e sedi dut fûr che un strument di vuere di eliminâ.
Chest nol è un discors partitic e no contesti la Menapace dome parcè che jo o soi di Forza Italia e jê di Rifondazione Comunista. O pensi dome che no podìn disfâ un simbul de Italie e che o vin la furtune di vê propit achì tal nestri Friûl. Percè che indipendentementri des fazions, la plui part dal Friûl e vûl ben ae Frecce Tricolori e chest la Menapace al sarès util che lu capissi. O pensi che o proponarai une mozion di solidarietât ae PAN e o speri di rivâ a vê la condivision di dut il Consei Comunâl.
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
6 commenti:
E voaltris ce pensaiso di cheste cuestion?
Jo pensi che tu as altres robes di puartà in consej no ches macacades a chi. No tu varessis di dai dut chel pes a lì a che befane di comuniste. Tant je che le Bindi cuissà chel che al à el corajo di frontales... dome tu.
Viodeit che ancie la maggiorpart di chei di sinistre no podin viodi che pandolo di femine a li.
Ca si cuieti va invesit di la a tor a disi cagades che e fasin mal a duc.
Beh, io le Bindi le frontares, eccome!
o soi propite perverso!!!
Pensait a fa dal ben par majan ve, pensait al cuel dal fum, pensait ales fognes, pensait a no la a spindi i nestris bes di bant par l'ospedale longobardo!!!
sbateisi les bales di che befane di comuniste a li!!!
E PENSAIT A CHES BEFANES che veis in giunte!
Che cjondul di femine li no capis o no ul capì.
No ano di metile in un reator e pià l'aereo.
Claramentri chel cal fas il color ros cusi si confont.
Posta un commento