12 novembre 2009

Un pas a la volte...

Dal sigûr o vês let ducj de notizie che e rivuarde la Arlef e la scuadre di balon dal Udin, che a àn firmât un acuardi par promovi la lenghe furlane (fracait chi par lei il comunicât). Prin pas, la consulence pe version par furlan dal sît www.udinese.it (te foto, gjavade fûr dal sît uficiâl dal Udin o podês viodi il president Franco Soldati cul president de Arlef, Lorenzo Zanon: compliments e grazie a ducj i doi e a la famee Pozzo par cheste firme).
Jo o soi content par tancj motîfs: prin di dut parcè che al è di timp che o speravi ta chest pas. Lu vevi za di tant sugjerît al president dal Udin Soldati e lu ringrazii par cheste sensibilitât. Cence veleitâts di paternitât de idee, o speri tal gno piçul di vê contribuît ancje jo cu lis mês informazions a cjapâ cheste decision.
Po dopo o soi content parcè che cumò l'Udin (scusait ma jo no rivi a clamâle Udinês, mi plâs di plui cussì, come che le ai clamade fin di piçul) al vedi cjapade la strade di grandis scuadris come il Barcelone (che e à il sît prin par catalan) e l'Atletic Bilbao (che lu à par basc).
Par chest, continuant i ringraziaments prin di dut o dîs grazie ai Fantats furlans, che al è di agnorums che a batin su chest argoment e Radio Onde Furlane che e à tacât a fâ dal an passât la trasmission di Enrico Turloni, il Balon al è di ducj.
E grazie ancje al Associazion dal Udinese Club (di chest an e à volût ancje la colaborazion cu La Patrie dal Friûl) e a Friuli nel mondo che di timp a puartin indevant il discors cui tifôs e i emigrâts. Cun di plui, vêso mai viodût il bandieron che al ven tirât sui distints e che al è stât realizât cul contribût de provincie di Udin? Cuant che lu ai viodût dal vêr l'an passât, o soi restât cence flât di trop content che o jeri!
Sierant o ai voie di ringraziâ ancje Massimo Lombardo de agjenzie Alan Norman che e je chê che e cure sedi il sît dal Udin che chel de Arlef, parcè che secont me un rûl lu à vût ancje lui.
Cuant che si lavore insiemit e la idee e je buine, prin o dopo i risultâts a rivin: Alè Udin!!!

Nessun commento: