
Si fevelarà di scovacis, ma no saressial plui util puartâlis vie e netâ un tic ce che al è pes stradis?...
Prime ti ignorin, dopo ti ridin, dopo ti combatin. Dopo tu tu vincis! (Gandhi)
O aprofiti par ringraziâ inmò une volte Roberto Ongaro, parcè che cun lui o ai vût il plasê di condividi la "Segnalazion de Jurie" al premi Sant Simon 2006.
Îr o ai stât a viodi “Radio Maian” in auditorium. La serade mi è plasude, ma alc no mi convinç. Il spetacul al è la riproposizion di trasmissions che il trê atôrs Moretti, Scruzzi e Fantini (secont me simpri bravons) a fasevin par radio.
Jo e Roberto Ongaro (chi in bande la cuviertine di un so libri) o vin partecipât insieme al Premi Sant Simon 2006. La edizion di chest an, la numar 27, e veve come teme la traduzion di une conte di Ippolito Nievo: "Il Varmo".
Il decret Bersani al à provocât cetancj efiets cuntri i principis che al declarave. Al veve di jessi un at pes liberalizazions, ma tra lis conseguencis negativis o vin ancje un tai une vore fuart aes risorsis de Leç 482/99: di fat te liste dai tais zontade al decret o cjatìn lis minorancis linguistichis. La "riduzion" proviodude e je di 1.813.273 euros pal 2007, di 1.929.359 euros pal 2008 e di ben 4.387.405 euros pal 2009. Si trate di tais ae leç 482/99 di tutele des minorancis linguistichis storichis che e à une dotazion totâl che no rive nancje ai 10 milions di euros (i ten a marcâ che e je une leç che e vâl su dut il teritori dal stât talian, lis minorancis a son 12: fasêt voaltris il cont...)
La fieste di Sant Simon e dure dut il mês di Otubar e duncje cheste che e jentre e je la ultime setemane: duncje par cualchi zornade inmò al è pussibil lâ a fâ cualchi biel zirut stant che il program de manifestazion al è une vore siôr e us al consei.
Sabide e tache la rassegne teatrâl: il prin spetacul si clame "Richter" e al è stât fat in ocasion dal 30° anivesari dal taramot. Chest spetacul al nas di un laboratori teatrâl che al è stât inmaneât de comunitât colinâr tal 2004/2005. O soi content parcè che cuant che si pensave ce argoments tratâ a son stadis fatis plui propuestis: une sul teatri comic, une sul taramot e altris. Lis primis 2 a son deventadis spetacui che a ziraran ator pai teatris. Cheste dal taramot e je une idee che o ai proponût jo in chê volte e che e jere plasude a ducj chei altris components de consulte, che se no conti la veretât a puedin smentîmi. Tal spetacul a son ancje components de compagnie teatrâl di Maian: Ivan Zucchiatti e Mauro Vignuda. Dut il program de rassegne, lu cjatais achì
Cheste scomesse e je nassude cun chê di fâmi un pocje di campagne eletorâl (lade benon, stant dutis lis premessis e i malauguris che mi àn tirât). E cumò ve chi che o vin passât i 20.000 contats in 7 mês o pôc plui. Par un blog che al fevele di un paîs di 6 mil abitants come Maian al è un biel sucès.
Thermonuke al stice la discussion su la soluzion de costruzion di un thermovalorizatôr (te foto un esempli). Ma ce isal chest sacrabolt di termovalorizatôr? Un termovalorizatôr al è...
Margherita Granbassi e je la gnove medaie di aur dal fioret mondiâl! E dopo il sucès personâl ancje pe scuadre al è rivât un arint che però al è un tic amâr...
Cheste e je la fotografie dal fumaron che al è jevât sù dopo dal fûc de setemane passade. Ta chest altri blog invezit, cualchi considerazion di comentâ. Intant vie pal Consei di vinars il sindic al à dit che l'Arpa nol à inmò scrit un verbâl, ma nus à dit che nol è pericul ambientâl. Sperìn ben, ma intant o spieti di lei il verbâl cuant che lu mandin.
Tal ultin consei comunâl o vin fevelât ancje di tutele linguistiche. Dopo de interogazion o ai presentât un document che us met tai coments e che al sarà discutût laprossime volte.