30 settembre 2006
Une segnalazion
Vuê a Vençon al son stâts celebrâts i 30 agns dal Inapa (istituto nazionale di assistenza e di patronato per l'artigianato ). Chest ent al è nassût juste tal 76 e la Confartigianato di Udin e à volût ricuardâ chest aniversari a Vençon: a jerin presints te sale consiliâr dal municipi il President Nazionâl Mario Galli, il presindent de Confartigianato di Udin Carlo Faleschini, il sindic di Vençon Amedeo Pascolo e tancj aministradôrs. Cun di plui a àn puartât un salût ancje il pres. de provincie Strassoldo, l'ass. regjonâl Bertossi e l'on. Compagnon. Tra lis testemoneancis al è stât mostrât un filmât de epoche dal taramot su la Inapa, che in 6 mês in chê volte e à fat fûr scuasit 17.000 pratichis par tornâ a meti in vore lis piçulis aziendis! Vie pe cunvigne a àn cjapât la peraule ancje il diretôr nazionâl Paolo Landi e il president onorari de Confartigianato BEPPINO DELLA MORA, che al à fat une propueste: nomenâ senadôr a vite il comissari straordenari pe ricostruzion Giuseppe Zamberletti. La propueste e je stade condividude di dute la sale cuntune grande batude di mans!
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
11 commenti:
O ai propit gust di lei i gjornâi par viodi cemût che a son ladis lis robis tai particolârs
Christian, ce ti vedio dit? I faz a finiran par dati rasòn prima dal previst......il consei comunaal di Majan a l'à pierdude une ocasion...al podeve iessi il prin comun a faa pubblicamenti un propueste in tal sens e invece mi sà tant cal sarà Tumjec! Il Sindic a l'à topaat............. Ca si deetin une mote in chel comùn!!! A che non capiss sal val il detto " Non c'è peggior sordo di chi non vuol sentire" opur " Non c'è peggior sordo di chi è sordo veramente!"
Mi disin che ancje LDS in consej al vedi dite une robe simil a nangank.
O mior se seguin el criteri di resonament, ancje bertolaso al a di deventa senator a vite e di como indenant duc i ministros de protezion civil degnos.
let it be let it beeee....
Non condivido Nangank. Zamberletti ha fortemente contribuito, non solo a ricostruire bene il Friuli, ma ha soprattutto dati dignità internazionale ad un'opera di ricostruzione forse unica al mondo (Vai a vedere cosa si sta NON facendo a New Orleans). Comunque rispetto la tua opinione
Nangank, qui ci da una gran dritta.
Non perdersi in personalismi, beghe in seno al consiglio o di partito.
Dai rumori di piazza e dalle chiacchere di mercato si possono estrapolare solo pettegolezzi e rancori personali.
E anche qui un po tutti si sono ingenuamente lasciati attrarre da quel vortice di commenti che, si, talora suscitano ilarità, ma nei fatti sono insignificante perchè, spesso più personali che rivolti ai fatti.
E in questo, gran cerimoniere e abile conduttore, del personale reality show, troviamo il padrone del blog che con abilità alterna lezioncine di friulano a finti dibattiti con assidui frequentatori a viriginali azioni censorie a, dulcis in fundo, ben più mirate provocazioni ad uso del suo spirito di rivalsa personale:
Il colle, la rotonda, il toto-dettato, il toto-parere, il "pote", gli immobili e i poltronisti.
L'inattesa ciliegina sulla torta l'ha messa qui sopra l'onorevole Tondo: comunque sia andata al centro dell'attenzione c'è l'IDEA di Christian, paladino della causa se fosse passata, vittima immacolata per come è andata.
C'e qualcuno che è ancora dubbioso che l'iniziativa sia per il lustro di Majano o di Zamberletti?
Per le critiche dell'On. Tondo al Consiglio Comunale e al Sindaco, di fallacità, immobilismo e sordità, mi chiedo se siano a titolo personale e se qualcuno degli interessati saprà correttamente replicare.
Vino di viergj un altri toto-sugjeriment?
Ae muse di Ardito Desio?
f.to
Un asiduo frequentator.
p.s.
Christian viot che se l'on. al continue a sintilis par te al finis che ti mande a svangjà.
Ardito al dis:
Per le critiche dell'On. Tondo al Consiglio Comunale e al Sindaco, di fallacità, immobilismo e sordità, mi chiedo se siano a titolo personale e se qualcuno degli interessati saprà correttamente replicare
Jo no fas nissun coment,
ni sul coment,
ni sul comentador,
ni sui comentas.
Dal sigur nissun rispuindarà, se no anonimamentri tal blog.
Parcè?
1. uficialmentri nissun conseir o de zonte al lej chi e tant mancul al scrif (ogni tant e robin qualchi idee folchejurtraj).
2. Ancje sa lejèssin no j daràn maj uficialitàt t'un consej comunal.
Se i rispuindessin si verificares chiste contradizion:
e deventares uficial une robe che ae domande dal "nestri" di linkale al sit dal cumun j'an dite (justamentri secont me) che e jere un spazi privat.
Ae fin e reste pur simpri une critiche migo une ofese.
Sandri al à criticât a non di dut il consei dal 76 la maniere che e je stade inmaneade dute la comemorazion. Al à ancje dit che a son vignûts dome par rispiet des istituzions. Peraulis che pesin come pieris, ma jo no mi sint di contestâlis. anzit. se il nestri consei comunâl nol insisteve par fâ chest moment, probabilmentri nol sarès stât fat.
tuesin
sul fat che o sedi in dificoltât politiche, ti domandi di sclarîmi la cuestion stant che no rivi a capî ben ce che tu intindis par ploiade, polmonite e vie indevant.
dut câs grazie pai conseis, ma no pensi che tu sedi il plui adat par dîmi cuâl che al à di jessi il gno percors. cence rancôr ;-)
Dopo le me poesie:
R-onanin
mujaheddin
dal furlan
tu ses l'imam
fas cul frico un minaret
sul cjiscjel di coloret
che no ja tant plasut al nestri...
e je rivade cheste atre coloride definizion:
Christian il Mohamed Atta dal Friuul!.
Cui sa se j'a plasut...
Posta un commento