23 settembre 2006

Cjacaris a son cjacaris,
fats a son fats...


Chê altre sere su lis gnovis o ai sintût i contribûts che al Provincie di Udin e à dât aes Associazions di Maian:
Pro Maian: 5.000 euros pe mostre (President);
Avulls: 6.000 euros pe ativitât (Ass. Politichis Sociâls Adriano Piuzzi);
Nostro Domani: 7.000 = 4.000 pe ativitât e 3.000 pe inaugurazion di Pêrs (Ass. Politichis Sociâls Adriano Piuzzi);
ASD Majanese: 3.000 euros pal campus volley pai fruts chest Istât (Ass. Sport Fabio D'Andrea).
In totâl 21.000 euros pes associazions di Maian.

11 commenti:

Christian Romanini ha detto...

Cence contâ chei che a son za rivâts prime.

Christian Romanini ha detto...

MESSAGGERO DI VUê
SABATO, 23 SETTEMBRE 2006

Pagina 5 - Udine

Disabili, 346 mila euro alle associazioni

PROVINCIA

Contributi per 346 mila euro a favore delle associazioni che si occupano di promozione sociale dei disabili e dei sodalizi o comuni che gestiscono centri vacanza per minori. Li ha stanziati la giunta provinciale di Udine, definendo il riparto 2006, di cui andranno a beneficiare 23 associazioni ed un comitato nel primo caso e 172 tra comuni, cooperative, associazioni, parrocchie, aziende sanitarie e direzioni didattiche nel secondo caso. «La Provincia crede molto nel lavoro di queste organizzazioni, che rappresentano un settore fondamentale della nostra comunità - specifica l’assessore alle politiche sociali Adriano Piuzzi -. Un riparto che assume ancora più importanza soprattutto perché è stato condiviso con i rappresentanti delle associazioni che si occupano di disabilità, intervenute recentemente in un incontro promosso proprio per questo obiettivo». I fondi per la promozione sociale dei disabili sono stati assegnati in base alla legge regionale 48 del 1996. I contributi sono stati ripartiti in base a determinati criteri: il 55% in base al punteggio relativo al numero dei soci; il 15% in base al numero dei dipendenti; il 20% per la sede e il 10% per attività promozionali. In tutto, dunque, 140 mila euro, «con cui - conclude l’assessore - la Provincia confida di dare anch’essa una mano a chi lavora in questo delicato e importante ambito della nostra società». Per quanto concerne lo stanziamento per l'organizzazione dei centri vacanza per minori, i 206 mila euro concessi sono stati ripartiti tra i comuni della Provincia (90 mila euro), le Aziende sanitarie (1200 euro), altri enti del settore pubblico (6 mila euro), le imprese (3400 euro) e ad altri soggetti (105 mila euro).

Christian Romanini ha detto...

SIMPRI MESSAGGERO DI VUê
SABATO, 23 SETTEMBRE 2006

Pagina 14 - Udine

Contributi alle associazioni

L’amministrazione provinciale ha erogato 21 mila euro

MAJANO. La giunta provinciale di Udine ha recentemente deliberato l’assegnazione di una serie di contributi alle associazioni di Majano, per un importo complessivo di 21 mila euro. Lo ha reso noto l’assessore provinciale alle politiche sociali, Adriano Piuzzi. «Ancora una volta la Provincia di Udine dimostra la propria sensibilità e la propria vicinanza a questo territorio, riconoscendo l’importanza dell’attività svolta dal mondo associazionistico locale».
Nello specifico, 6 mila euro andranno all’associazione Avulss Onlus per il progetto di aggregazione giovanile che ha coinvolto giovani della Nuova Guinea e dell’est Europa, 3 mila euro all’associazione “Nostro domani” per la prossima inaugurazione della struttura di Pers e altri 4 mila euro per le iniziative programmate nel corso dell’anno. «Gli altri contributi - ha precisato Piuzzi - sono arrivati dall’assessorato allo sport (3 mila euro per l’As Majanese per le spese sostenute in occasione del Campus Volley, capace di richiamare in loco quasi 130 bambini) e dall’assessorato alla cultura (5 mila euro per la Pro loco, che ha organizzato il secondo Premio città di Majano realizzando un catalogo per la mostra antologica di Cesare Mocchiutti)». «Questi fondi - ha concluso Piuzzi - vogliono premiare l’attività delle varie associazioni che hanno saputo emergere per i programmi presentati».

Luca Peresson ha detto...

O soi content di savê che la Regjon e vedi asegnât 346 mil euros ae province di Udin. Sperin ben.
Tant che tu inviavis chest post, al scomençave l'incendi di Rivis.
Cheste sere il GR regjonâl al diseve: "...sono giunti sul posto i tecnici dell'ARPA per analizzare i livelli di inquinamento...".
Doman di sigûr o cjatarin sul Messaggero:
1) i risultats di des analisis (12 oris di timp);
2) un prese di posizion dal sindic Zonta, par vê IN CURTE garanziis su une analisi acurade dai dams ambientai di chest disastri;
3) un prese di posizion identiche di Piuzzi, Contardo e Pascolini.

... o no?

Stant che o ai pore di jessi denant di une situazion une vore serie metinsi in spiete e DOPO fevelarin di cjacaris e fats.

Mandi

L.P.

Renzo Tondo ha detto...

...........e palanches son palanches!

Christian Romanini ha detto...

Par Luca
grazie pes considerazions, ma no rivi a intindi il tenôr: mi parial o jerial un tic polemic?
Sul ripart, sul discors dai gjornâi (o ai metût un pocje di rassegne stampe)...
Ancje jo o soi preocupât e dispès cualchi critiche le ai fate ancje jo, ma no stin a fassâsi il cjâf prin di vêlu rot. Lassìn lavorâ la int, cirint di dâi cualchi consei, ma par tirâ claps, spietìn un moment, no? Se po al è alc che nol va, si lu fâs marcâ, o no?
ps: biele la elaborazion de inmagjinute :-)

Luca Peresson ha detto...

No Christian, il tono nol è polemic

Christian Romanini ha detto...

Ok Luca, alore ti domandi scuse se o vevi fraintindût.

Luca Peresson ha detto...

On. Tondo, il sô "leader" intune cunvigne internazionâl su le fam intal mont al veve concludût la sentade cun la frase: "... e adesso andiamo tutti a mangiare". Par sigûr nol veve voie di ufindi nissun ma par sigûr la gaffe e dimostrave une maleprudence no di pôc.
Rispuindi "..e palanches son palanches!" dopo un post come il gno e a di une persone che - vint une cjase a Fusee - si vise ben de cuestion de cartiere dimostre il mantiniment di une sensibilitât ambientaliste e di une atenzion ae sô int tant che nissun podarà mai acusâlu di incoerence.
O ben podeve jessi dome un gaffe. In chest câs: bon apetit, onorevul.

Christian Romanini ha detto...

Luca, tu tu sês informatic e duncje o tu sâs plui di me di ciertis robis: se un nol fâs il refresh de pagjine al pues sucedi che nol viodi i ultins post publicâts. Jo no ai voie di justificâ nissun, ma o soi avonde sigûr che il to post nol jere sul visôr dal onorevul, ancje parcè che nol e tal so mût di fâ che ti mancjâ di rispiet a la int che e navighe tal blog. Duncje no sta cjapate cussì: plene atenzion su la tematiche ambientât ma no stin a lassâsi cjapâ la man su coments che forsit no jerin nancje in leam tra di lôr. Se mi sbalii, al vûl di che o soi masse in buine fede, ma si sa: jo o soi di part. ;-)

Luca Peresson ha detto...

Tu tu mi â let tal pinsîr. O ai subite pensât che si tratàs di un probleme di refresh.