11 settembre 2006

Par no dismenteâ: a mi mi plâs ricuardâlis cussì


Ai 11 di Setembar di 5 agns indaûr jo o jeri in autostrade. O vevi compagnât il fari Vittorio a Traversetolo par une mostre intant che o tornavi indaûr mi à clamât Alessandra par informâmi di chê disgracie che e à segnât la storie.
Dopo cinc agns si sint inmò une strane sensazion cuant che si fevele di chê zornade.
Cun di plui a son tacâts a zirâ in internet diviers filmâts... Un in particolâr mi à fat pardabon impression: lait a viodi achì

2 commenti:

thermonuke ha detto...

Beh, tu as ponùt qualchi dubit, dait ancje une cjalade chi o chi
E je definide cuintriiforazion.
I dubits che ponin e son un tic masse, masse bausises dutis insieme...però, ale fin ti nàs une certece: le veretat no je stade contade!

D'atre bande ce pratindino?
tal nestri piçiul In italie:
Porzus
Foibes
Resistence
Piazza Fontana
Brescie
Italicus
Moro
Ustica
tant par cita qualchidun ano une rispueste?

p.s. ocjo che il to link al mande ancje su filmats che tabajn mal di Silvio.... viot che no ti scrif pui...

Renzo Tondo ha detto...

I ricuardi chi eri su l'aereo di staat dal Ministero degli esteri cun Ruggero ( a l'ere ministro lui). pooc prim i ierin montaaz a Lubiane (i vevin mangjat di gusta cul ministro sloven), tal dopodimiesdi a nus spietavin i croaz a zagabrie. I vevin apene impiaat i celulaars chi vin cjapaat la notizie.
Ruggero l'è rientraat di corse a Rome e io i jai scuegnuut fami vegnii a cjoli dal gno autist al aereopuart!