17 marzo 2011

La Patrie dal Friûl di Març

E je jessude La Patrie dal Friûl (http://www.lapatriedalfriul.org/) di Març, dulà che si podarà cjatâ par intîr il comunicât di Glesie Furlane, che, pûr tal rispiet dal stât, si declare une vore critiche cuintri de retoriche nazionalistiche su la date dai 17 di Març.
«Par nô cheste fieste no pues jessi complete e serene, par vie che chê che e veve di jessi la nestre “cjase comugnâl” no je, dut a vuê,vierte a lis nestris sacrisantis spietativis di int e di popul, come che la stesse Cjarte Costituzionâl dal Stât Talian e intindarès professâ» a scrivin chei di Glesie Furlane tal document intitulât “Friûl: 145 - 93 agns de Italie”.
La Patrie e presente in cuviertine la “Cuintristorie dal Nûfcent” di Agnul Floramo che al dediche la sô riflession al deceni 1910-1920 e sivierç cuntune interviste a Remo Cacitti che al presente l’ultin libri editât di Glesie Furlane “Il Pastore ad Aquileia” di Gabriele Pelizzari.
La Patrie dal Friûl e je presinte a la Fieste dal Vin di Bertiûl tal dopomisdì di domenie 20 e domenie 27 di Març cuntun spazi espositîf li de enoteche de Pro Loco.

Nessun commento: