16 luglio 2010

Glesie Furlane e La Patrie dal Friûl insiemit a Aquilee

Come ogni an, tal non dai Sants Ermacure e Furtunât, Glesie Furlane e La Patrie dal Friûl si cjatin a Aquilee par celebrâ i patrons dal Friûl.
La messe par furlan e sarà celebrade te Basiliche Mari a lis 6 di sere di domenie ai 18 di Lui. Dopo ducj i partecipants si trasferiran alì dal ristorant “ai Patriarchi” par continuâ la serade in compagnie cu la presentazion dal ultin numar de riviste in lenghe furlane “La Patrie dal Friûl”.
In cuviertine Tania Morandini, diretore di orchestre internazionâl, furlane di Vergnà che e conte la sô esperience. Di une Morandini a un altri, Giuseppe: il gnûf president de bancje ex-Crup, che cumò si clame CassarisparioFVG, a proposit de lenghe furlane al declare «Fevelâ par furlan cu la nestre int o pensi che e sedi la miôr maniere par fâsi sintî dongje».
Dilunc dal gjornâl si fevele ancje de situazion no masse buine pal furlan “di là da la aghe” e de visite in regjon de delegazion dal Comitât consultîf de Convenzion-cuadri pe protezion des minorancis nazionâls dal Consei di Europe. Tes pagjinis “internazionâls” invezit si torne a fevelâ di musiche dilà dai confins, in Slovenie e in Austrie. Di no pierdi i conseis pai libris par furlan di puartâ in vacance.
Tal archivi dal sît http://www.blogger.com/www.lapatriedalfriul.org si puedin lei ducj i contignûts de riviste fint al mês passât. Si ricuarde che “La Patrie dal Friûl” si le cjate tes miôr librariis e ediculis o si ricêf a cjase par abonament.

Nessun commento: