A son passâts 3 agns che o ai screât il blog e come in chê volte, e tal 2007 e tal 2008, o soi a fâ fieste cun ducj voaltris, ma soredut cun dutis voaltris: parcè che nol è nuie di miôr che fâ fieste in compagnie, massime se al è no dome il compleblog, ma soredut la fieste de femine (te foto, daûr des mimosis e des orchideis, la rose plui biele).
Une forme di riscjo
-
*Marc al metè la pene su la taule cjalant il cuader inmò in blanc. Al jere
rivât a vieli e al varès di jessi pront a lassâ un so scrit. Chest jal
...
1 giorno fa
Nessun commento:
Posta un commento