21 novembre 2008

Consei comunâl

La setemane che e ven al è consei comunâl. Tra i diviers ponts tal ordin dal dì o vin in particolâr la jentrade dal conseîr che al cjaparà il puest di puar Enrico e une propueste di IntesaperMajano par fermâ la cuistion dal recupar dal Ospedâl di Sant Zuan a Sant Tomâs. A pene che sul sît dal comun e sarà publicade la convocazion, o fasarai un link.

Ve chi la convocazion dal consei comunâl.

13 commenti:

thermonuke ha detto...
Questo commento è stato eliminato dall'autore.
thermonuke ha detto...

Orco boe, ce sfighe, o soi vie vinars.

Mi sares plasut save cui che al ere il gnuf conseir.... no nus contitu nie?

E dal col di claps, el mausoleo di Loftristankamon, dai continus alc po'!

thermonuke ha detto...

Nie ah?

E devin veti dat une rinfrescjade di scorie dome par olsat scrivi "ospedal di San Tomas".

Christian Romanini ha detto...

thermo, il solit maliciôs =)
dut câs il prin dai no elets al è Toni Pesenato.
No sai se al acete e ce che al fasarà une volte jentrât in consei comunâl.
Par chel che al inten la propueste di IntesaxMajano si trate di une propueste di sospensive dal progjet.

thermonuke ha detto...

oh ce biele notizieeeeeeeeeeeeee!

Dopo tant di gnuf insieme....
e tornares le unitat....
le concuardie di grup....
le azion po....nancje tabajant!

El lof trist al fasares fieste se nol fas par cualchidun che al a el bonsens di pensa che il mausoleo nol ledi fat.......


bah! i solits comuniscj che no vuelin sostigni i consumps...

orpo o volevi di strassaries...

ma parplase, parplase.

thermonuke ha detto...

el prin che nol capiss l'ironie.... no sai ce che i faas!

Christian Romanini ha detto...

duncje... il consei al è finît tor 11.
i moments plui significatîfs a son stâts secont me 3.

Christian Romanini ha detto...

1) o vin ricuardât puar Enrico e o scuen ameti che viodi i siei fîs in sale e la sô cjadree vueide mi à fat vignî un tic di grop.

Christian Romanini ha detto...

2) toni pesenato al è il gnûf conseîr comunâl ma come prime declarazion al à manifestât la sô indipendence. cumò i indipendents a son 2, ma no fasin grup adun... situazion un tic strane... cuasi cuasi o vin plui grups che no conseîrs... dal sigûr plui cjâfsgrup che no assessôrs (e nol è inmò stât nomenât il cjâf grup de nestre liste che e je inmò Udc-Fi-An ancje se îr di sere o ai savût che al è un gnûf grup PDL_AN...)... lu sai, lu sai: e je une situazion in tic complicade... ancje jo no le capìs masse...

Christian Romanini ha detto...

3) o vin respinte la "propueste di sospension de aprovazion dal progjet dal II lot dal recupar di Sant Zuan in Sant Tomâs" proponude di IntesaperMajano.
Chi o soi intervignût plui voltis e mi fâs plasê che ancje chei di IntesaperMajano a àn dit che a son dacuardi sul valôr storic dimostrât o che si dimostrarà dal sît in cuistion e pe sô conservazion.
Dome che cuant che o sin lâts a votâ a volevin sospindi un progjet che inmò nol è stât presentât in maniere definitive. Alore secont me la lôr propueste cussì come che e jere, no jere votabil (si sospindial ce che inmò nol è?). Ur ai fat une cuintripropueste partint de condivision che ancje lôr a àn dimostrât su la necessitât di valorizâ il sît e invidant la zonte a valutâ cun atenzion lis azions pal recupar e la fruizion de struture: si son metûts a ridimi in muse (e mi à displasût) e alore o sin lâts a votâ la lôr propueste: respinte cun 6 vôts (lôr) a favôr; 10 vôts cuintri (noaltris); 1 astension (Toni Pesenato, che al à declarât al inizi dal consei che jessint la prime sere che al partecipave si sarès astignût su ogni pont).

bertoldo ha detto...

Altro che un "col di claps" !!!
Si profila un "biel grum di debits" per tutti noi !!!

teodolinda ha detto...

Strades disestades come che no si erin mai iodudes, scueles cal pluf dentri e che chi e van a impegna' les casses comunals par 20 ains cun milions di euros di debit! Propite bras, le pies aministrassion dal timp dal duce.

teodolinda ha detto...

Ocjo! Cumò al è rivat
El Pacare:
e veis sierat!