Jaio, il Furlanâr al è propit une des bielis sorpresis de blogosfere in marilenghe.
E dopo de biele "Pastorele" di Nadâl, ve ca un altri so video dedicât al Udin: jo lu met achì juste vuê che e je Domenie, sperant che al puarti ben pe partide Casteddu-Udin di dopomisdì.
La cassele postâl
-
*Costantin al jessive ducj i dîs a fâ la sô cjaminade matinâl. Dilunc dal
so percors, intun cjanton dal so cuartîr, si podeve viodi la vecje cassel...
2 giorni fa
2 commenti:
La musiche di Jaio e à puartât ben: Casteddu 0 - Udin 1!
Bulo Jaio!
Posta un commento