07 gennaio 2009

Riunion de comission culture

Mi è rivade la convocazion de comission culture che e varà come ordin dal dì "ativitâts culturâls dal mês di Fevrâr al mês di Mai dal 2009".
Intant o ai mandât cheste mail a ducj i components de comission, compridude la Assessore a la Culture e il Sindic:

"Intant par inviâ la discussion che dopo o aprofondarìn in chê sere, o propon une robe: proviodi une biele campagne di informazion e inzornament sui lavôrs che o sin daûr a fâ a Sant Tomâs. No mi riferìs al recupar architetonic in sens stret, ma ai risultâts de analisi storiche e archeologjiche vûts fint cumò. Si podarès fâ seradis ilustrativis (o propon tai spazis dal informezovins o te sale dal consei comunâl, parcè che in auditorium al è masse grant) cun intervents dai esperts, proiezion di diapositivis e esposizion di materiâi, simpri che la Soreintindince ai Bens Archeologjics e dedi il permès".

Cun di plui, se ancje voaltris letôrs dal blog o vês cualchi idee, ancje che no rivuardi dome la mê propueste, o podês segnalâle e o provarai a puartâle in comission.

5 commenti:

thermonuke ha detto...

"simpri che la Soreintindince ai Bens Archeologjics e dedi il permès"...cjale, mi trimin lis gjambis...parce no ditu segret di stât? al da un arie inmo plui misteriose no?

si però tal auditurium no che al e masse grant... daurman tal box dai lens di me none.

Tu ti inciopedis bessol:
di une bande un grant segret tant che le Sorintendence e podares pensa che "no sin imo pronts" come che fos le prove de vite extraterrestre, di che altre viodinsi si ma tal piciul...

ti viot un tic imberdeat... ma si sa... el pecjat al e tal voli di chiel che al cjale...

omnia munda mundis

thermonuke ha detto...

e alore cemut ise lade?
un altre volte odins di tase nomo?

Christian Romanini ha detto...

Thermo, trancuil: nissun ordin di tasê.

thermonuke ha detto...

E alore ni di di? :-D

The Bourne ha detto...

O vevi voe di fa i complimens a Piuzzi e Zonta par il semplic motif che e stan rindint avvincente le gare di cui cal à a Majan le strade plui disastrade: sp46 o via Piave? Cui che le spuntarà tra i doi? Vuè o hai iuste becat el operaio provincial cal sblecave pe, o pensi, le 246esime volte che ca..o di sp46(e io o cjacari nome de tratte di Majan Cjasesole parceche lant a Buje le SP46 e ie ancje li un bon sdrunal). Ma si puedial dai une asfaltade o il vuestri amì Mr Berlusca gjavant el ICI us ha giavat propite duic i bes???? Dos bieles vergognes di strades!!!!!!