12 dicembre 2007

Premiazion dal concors Estroverso

La prime edizion dal Concors internazionâl di traduzion di leterature pe infanzie si sierarà in maniere definitive cu la cerimonie di premiazion che si davuelzarà a Tavagnà li dal Centri civic in place “di Prampero” martars ai 18 di Dicembar dal 2007 aes 5 e mieze di sere.
Ta chê ocasion a saran comunicâts i nons dai vincidôrs dal concors che al à viodût la partecipazions di concorints di dute la Regjon, de Italie, ma ancje di cualchi partecipant fûr dal stât talian. Un biel inizi par un progjet che al à la ambizion di presentâsi come une novitât sul panorame dai concors leteraris “Cheste esperience e rapresente un “unicum” e al merte atenzion” al à declarât il prof. Livio Sossi, docent di leterature de infanzie li de Universitât dal Friûl e president de Jurie.
Lis lenghis protagonistis de prime edizion a son stadis l’ongjarês, il sloven e il cec che a son stadis voltadis par talian e par furlan.
“La aministrazion comunâl e à volût cussì promovi la difusion di tescj pai fruts parcè che o sin convints che dome cjalant cun atenzion ai plui piçui si podarà costruî une grande Europe dai popui, intune vision di integrazion des culturis” al à declarât Gianfranco Balzano, assessôr pes politichis di partecipazion dal comun di Tavagnà.
La iniziative e je stade coordenade dal sportel pe lenghe furlane dal comun di Tavagnà e e je stade patrocinade de Regjon GVJ, provincie di Udin, universitât dal Friûl, Agjenzie pe lenghe furlane e associazion Linguestpress.
“O vin volût cjapâ i principis dal Consei di Europe che al dîs che la nestre, citadins europeans, e je une realtât plurilengâl e lu sarà simpri” al comente il prof. Mario Pezzetta, sindic di Tavagnà “La cognossince dai popui di dute Europe e des lenghis internazionâls e passe in maniere evidente traviers la cognossince e la promozion des nestris lenghis: chê locâl (la lenghe furlane) e chê dal nestri stât (la lenghe taliane)”.
Pe primevere 2008 e je previodude ancje une cunvigne su la impuartance de traduzion in particolâr par oparis destinadis ai plui piçui, a conferme che l’interès e la iniziative dal Comun di Tavagnà a continuin su cheste strade.

Nessun commento: