Un grazie a Sandri Di Suald pal biel dissen augurâl e tancj tancj auguris di Bon Principi a ducj voaltris letôrs dal blog e aes vuestris fameis!
La cassele postâl
-
*Costantin al jessive ducj i dîs a fâ la sô cjaminade matinâl. Dilunc dal
so percors, intun cjanton dal so cuartîr, si podeve viodi la vecje cassel...
2 giorni fa
4 commenti:
AUGURIS a ti e a lis letoris e i letôrs dal to blog.
taaaaaaaaaaaaantissimi auguri christian!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tancj auguris ancje a ti Christian, viôt di no mangjâ masse come il to solit! Jo di fat no soi stade nuie ben, o ai fat masse la bule il dì di Nadâl =(
Maman a prest!...issim
Augurons di un 2008 sflandorôs, slusint, pevarin, siôr di sodisfazions, di no podê dismenteâ. A te, ai blogarins e a dut il consei comunâl di Maian (che Sant Silvestri ur puarti... consei!).
Posta un commento