21 febbraio 2007

Fin une e mieze... Ma almancul la ICI no cres

Sentade lungje lungje dal consei comunâl. Cheste volte o soi rivât prime par no fâ la figure di chê altre volte che aes 16.36 ju ai cjatâts ducj jù pes scjalis... eh sì, ancje jo o soi tra chei che a son rivâts in ritart e ancje se o vevi visât che o sarès rivât 10 minûts dopo, lis regulis a son regulis e duncje la mê assence e à pesât... O domandi scuse.
Par cheste sentade invezit o vin fevelât di diviersis robis, tant al jere lunc l'ordin dal dì.
Tra lis buinis gnovis il discors Ici che al reste come l'an passât, ma intun moment li che tassis e pression sul contribuent a son simpri che a cressin, chest nol è mâl.
Pe cuestion de telefonie invezit o vin decidût di tornâ a puartâ la adozion dal plan te prossime sentade: e je vignude fûr une discordance tra la planimetrie e la relazion, stant che dome il tecnic al podeve comedâle, lu puartarìn in adozion tal prossim consei.
L'assessôr Zucchiatti nus à sclarît che il plan al è necessari (parcè che se no i gjestôrs a son libars di fâ ce che a àn voie) e che ancje la zone di Susans e je comprindude dentri de zonizazion.
In Lui o vevin aprovât un ordin dal dì che al diseve di tignî lontan des cjasis lis antenis, ma jessint il servizi telefonic, un servizi public, i ents locâi no puedin fermâ la istalazion in centri abitât, se il gjestôr al à dibisugne.
Ciert al è che la normative e je pardabon ingredeade, ma l'impuartant al è no fâ alarmisim: i rilevaments fats in ocasion dal plan a disin che lis emissions a son sot dai valôrs limit.
Dut câs, o visi ducj i citadins, che dopo de adozion al sarà un timp par presentâ dutis lis osservazions dal câs, come par ducj i plans che a rivuardin la urbanizazion

16 commenti:

thermonuke ha detto...

Ancje cheste volte un misar paregjo, une figure misare par omp:
A ciampe no si rindin cont dai oblics tai confronts dai gjestors, dal servizi fasint contestazions poc sostignibii di front di evidenzes sientifiches e di lec.

A gjestre no si rindin cont che ve vut un document ben fat al vares evitat le figure di int che va indenant un tant ae grampe adiriture contenstansi tra di lor.

E dopo jo conche o fas une domande o soj plui realist di un re, plui sindacalist di un sindic, plu assestat di un assesor, plui conseat di un conseir, plui monel di un mone....

Par Farcadice LP ti rispuint usgnot cun calme.

thermonuke ha detto...

No par smentiti ma susans isal o no?

thermonuke ha detto...

Cuant isal el Belanc?
Savarin in che volte de adizional irpef just?

e de Tarsu?

Christian Romanini ha detto...

Susans al è: al è previodût su la planimetrie. La discordance e je cu la relazion che e varà di jessi sistemade, ma a Susans e je previodude. Jo o vevi viodude dome la relazion li che no jere.
Il belanç al sarà aprovât tor metât di Març. O ai voie di jessi clâr: Ici e je simpri ferme come l'an passât, ma alc altri al cressarà. No ai voie di creâ ilusions.

thermonuke ha detto...

o sai che tu ses li a cjala el contator. Te ultime ore tu ti ses colegat 5 voltis...

Christian Romanini ha detto...

cucù!

thermonuke ha detto...

Di intant che tu spietis el 30000 o ai let sul furlanist che Grillo al a sgarat cui Furlans.

Cuisa se tu lu amiris inmo tant ?

Christian Romanini ha detto...

Grillo al à dit une banalitât "Marilenghe o innovazion: decidetevi!"
Jo o condivît diviersis robis che al dîs, ma o cîr di jessi simpri critic, par vie (come che tu disis tu) si à di difidâ di chei che a predicjin. Lui in cheste ocasion al à dit une robe che no condivît. Cui sa se al sa che un gjenovês come lui, al à cjantât par furlan e nissun al à mai metût in dubi la sô grandece di cjantautôr: se no tu sâs cui che al à, frache chi..., e jo o ai vût l'onôr di dâ une man pe realizazion di chest progjet.
ps: mi sa che al è ancje cualchidun altri che al spiete...

thermonuke ha detto...

Cheste no le savevi!

Christian Romanini ha detto...

Ogni mês si fâs la lune, ogni dì si impare une...

Christian Romanini ha detto...

Al è za passât scuasit un an e Bruno Lauzi nol è plui... Mandi Bruno

The Bourne ha detto...

Mandi Christian! O volares che tu mi giavasis une curiositat: cemut mai no ripuartitu plui sul to blog i articui che e pubblichin il Messaggero e il Gazzettino e che e tabain di Majano? Mi par che chel che vuè alè iesut sul Messaggero alè a di poc interessant. Considerades dutes lis visites che tu as ( 3O.OOO, ma no vores che conche no tu as nuie ce fà, tu sedis tu che tu fases la su el contator)al podeve iesi un intrigant argoment di discussion. Tu podevis danus une spiegasion di ce che al sta succedint lì des ex Fornaci Morandini. O no satu nuje come el Sindic e i doi assessors: Zucchiatti e Unfer? O spieti cortesementi une to rispueste o al contrari mi ven di pensà che no tu ses proprite une vòs tant libare!!!!!

Christian Romanini ha detto...

O là: e ve chi ancje Ver Majan, ben vignût.
Su la cuestion Morandin (però cheste culture dal suspiet mi fâs zirâ un tic i cjarsons...) a son in cors des verifichis dal Noe.
Lis fotos che nus àn mostrât in consei chei di Vm a fevelavin avonde ben... un sorelûc si podeve fâlu ancje prin...
A pene che a son notiziis plui precisis o cirarai di dâus plui informazion, ma se no tu fidis, ti segnali chest sît
E cumò scusimi, o scuen lâ a fâ zirâ il contatôr se no no rivi a 40mil... ;-P

Christian Romanini ha detto...

Ve chi l'inzornament su Morandin
VENERDÌ, 23 FEBBRAIO 2007


Pagina 14 - Udine

Majano. Ieri il sopralluogo della polizia municipale dopo che la minoranza aveva sollevato la questione durante l’ultimo consiglio comunale

Ex fornaci Morandini, area sequestrata

Sigilli della Procura a una parte del sito: trovato un deposito di eternit e lana di vetro

MAJANO. L’area delle ex Fornaci Morandini a Sant’Eliseo ieri è stata posta sotto sequestro. I sigilli sono stati apposti per ordine della Procura di Udine alla quale gli uomini della polizia municipale di Majano hanno provveduto a comunicare i risultati del sopralluogo da loro effettuato mercoledì su sollecitazioen dell’assessore comunale ai lavori pubblici Aldo Zucchiatti.
Nel sito quindi vi sarebbe un’attività non autorizzata ed anche un deposito di materiale nocivo, come temevano i consiglieri comunali di minoranza del gruppo di "Intesa per Majano" che martedì sera, in consiglio comunale, hanno sollevato la questione con un’interrogazione alla Giunta.
«La verifica effettuata dalla vigilanza - ha spiegato il sindaco Claudio Zonta - ha accertato la presenza di un paio di operai impegnati in operazioni di sabbiatura e anche di parecchio materiale inerte relativo alla demolizione delle strutture interne dei capannoni dell’ex Fornace ora di proprietà delle Fornaci Giuliane. Dovrebbe trattarsi di eternit e lana di vetro. Perciò i vigili hanno predisposto gli incartamenti da inviare al magistrato comunicandogli quanto stava accadendo. Da qui dunque è derivata la decisione di mettere sotto sequestro penale l’area».
Come ha anticipato il primo cittadino, ora sul luogo si attende l’intervento dei tecnici dell’Arpa che dovranno verificare la pericolosità del materiale accatastato e i possibili danni ambientali: «si parlava anche di un possibile intervento del Noe (Nucleo Operativo Ecologico) dei Carabinieri - ha detto il sindaco - ma questo sarà probabilmente un discorso che verrà affrontato successivamente».
Fatto sta che le preoccupazioni che hanno portato i consiglieri di "Intesa per Majano" a presentare l’interrogazione sulle presunte irregolarità nell’attività in corso nell’area delle ex Fornaci Morandini, allegando anche alcune prove documentali, non paiono infondate. Il capogruppo Lieto Molinaro infatti aveva chiesto quale tipo di attività fosse in atto alle ex Fornaci, se l’amministrazione comunale ne fosse al corrente e se avesse provveduto a effettuare dei sopralluoghi visto che «una parte di quell’area è stata venduta a un’immobiliare e lì tutto bene, ma la parte restante che risulta invenduta è interessata da diversi mesi da un’attività che crediamo non sia stata autorizzata. E’ stato smantellato il forno, vi sono stati depositati dei materiali che potrebbero anche essere tossici e pericolosi».
All’amministrazione comunale di Majano, attraverso i rilievi d’ufficio, risultava solamente che in quel sito fossero in atto delle Dia (Dichiarazioni di Inizio Attività). Comunque per vederci più chiaro, l’assessore Zucchiatti ha invitato la polizia municipale a recarsi sul posto per un sopralluogo. Come dicevamo, dunque, i vigili hanno ravvisato alcune irregolarità comunicandole alla Procura della Repubblica.
Raffaella Sialino

thermonuke ha detto...

Ah ma i vigji e puedin la ancje tes frazions?


No crodevi!

Christian Romanini ha detto...

Thermoooo, pestifar! No stin a cjapâse simpri cui uficis!
Il discors su la fornâs al continue achì