15 febbraio 2007

InnovAction 2007: il comun di Tavagnà ancje par furlan

Partîts! Come che us ai dit cualchi zornade indaûr, o podês vignî a cjatâmi a InnovAction 2007 li dal stand dal Comun di Tavagnà (te foto, il stand cun Roberto e Ivano, i doi miei coleghis che si ocupin dal Sisteme Informatîf Comunâl).
Tal bancut o vin preparât ancje une piçule racuelte di materiâl informatîf par furlan. Su chest teme, usgnot su Telefriuli aes 21 si fevelarà di Lenghe Furlane e Inovazion.
Su chest argoment o podês lâ a viodi doi progjet che il Sportel pe Lenghe Furlane di Tavagnà al à imbastît e che al è daûr a puartâ indevant ancje cun altris ents: Plone par furlan e Open Office par furlan.

4 commenti:

thermonuke ha detto...

T'un precedent tu as dite che tu saras li ancje doman, e sabide binore.

Ma doman dopomisdi setu ae fiere Inovazion tecnologjche o ae saghe de Instalazion Telefoniche?

Batude a part (a cui tu puedis ancje rispuindi) openoffice e polne e son imprescj un grump interessans (magari par talian...).

Christian Romanini ha detto...

Thermo,
plone e open office a son za par talian. La version furlane di plone le vin fate dopo che o vevi viodude che taliane doprade par fâ il sît di Tavagnà. Cun di plui ti dîs che za une associazion e à screât la version furlane di plone par fâsi il sît: o feveli dal Circul Filatelic di Sant Denêl, i prins a doprâ cheste novitât tecnologjiche in Marilenghe.
Open Office invezit al è un prodot che o vin di finî parcè che o sin a pene partîts.

thermonuke ha detto...

Beh lu crot, lu saj che son stas ziras in furlan dal talian. O disevi dome che son daj imprescj interessans, magari (pal me gust) mior par talian. Capit?

Doman la setu?

Christian Romanini ha detto...

Doman e je sabide e o sarai a Innovaction par vore.
Se invezit tu ti riferivis a cumò, o soi tal stand e cuant che o ai finit o voi in consei.