27 agosto 2006

Un comun piçul, ma cun ideis grandis

Vuê o feveli ancje di un comun chi dongje: Rivis Darcjan_Rive D'Arcano (te foto il Cjistiel).
O aprofiti par saludâ il Sindic, Gabriele Contardo, e la zonte comunâl che intai ultins mês e je daûr a lavorâ une vore ben, come che a dimostrin i gjornâi e chê piçule note che o cjatais come prin coment.

18 commenti:

Christian Romanini ha detto...

1. DocUP Obiettivo 2 2000-2006 – Azione 1.2.2. – “Riqualificazione degli spazi pubblici del capoluogo e della frazione di Pozzalis”.

La Giunta Regionale con deliberazione n. 374 dd 3 marzo 2006 ha quantificato il contributo in € 458.068,89 a cui si aggiungerà un mutuo a spese del Comune Rive D'Arcano di € 171.931,11. Questo investimento servirà a sistemare la collina Pasc di Pozzalis per farne un parco urbano con percorsi pedonali, giochi per bimbi, centro festeggiamenti con chioschi nuovi, sistemazione recinzione campo di calcio e potenziamento della sua illuminazione; la restante parte servirà a sistemare la scalinata monumentale della chiesa parrocchiale di Rive d’Arcano con un’adeguata illuminazione, il suo spazio antistante con una pavimentazione in sassi, la grotta di Lourdes all’interno del parco adiacente la scalinata, una ripavimentazione delle strade di accesso alla chiesa e un restauro della fontana ai piedi della collina della chiesa.

Christian Romanini ha detto...

Messaggero Veneto dai 27 di Lui dal 2006:

L’intervento prevede una spesa di 863 mila euro
Via al recupero del forte
RIVE D’ARCANO. Avviati i lavori di recupero del forte Col Roncòn, il voluminoso manufatto di alta ingegneria militare costruito tra il 1909 e il 1911 contemporaneamente a quelli di Fagagna, di Santa Margherita del Gruagno, di Tricesimo e del monte Lonza (Bernadia). L’opera, trasferita al Comune a titolo gratuito dal Demanio Militare, gode di un finanziamento del Programma Comunitario "Obiettivo 2" che comprendeva anche interventi di restauro di opere della Grande Guerra. Il progetto, redatto dall’architetto Roberta Cuttini, prevede un investimento complessivo di 863 mila euro di cui il 79% a carico del Fondo "Obiettivo 2" e il restante 21% a carico del Comune che, per sostenere l’onere economico di competenza, ha stipulato un mutuo di 180 mila euro con la Cassa Depositi e Prestiti. Duecento i giorni lavorativi per l’esecuzione dei lavori da parte dell’impresa che si è aggiudicata l’appalto, l’Edilcoop Friuli di Gemona, «intervento che prevede -spiega l’architetto Cuttini- un restauro conservativo del manufatto nel rispetto delle sue caratteristiche storiche, architettoniche e ambientali originarie». «Di fronte a un finanziamento così importante -sottolinea il sindaco Gabriele Contardo- non si poteva non dare avvio al recupero, considerando che in caso contrario il Comune avrebbe dovuto prevedere comunque un notevole esborso di denaro per la messa in sicurezza di una costruzione che metteva a rischio l’incolumità di coloro che si avventuravano al suo interno»

Christian Romanini ha detto...

Par dovê di cronache, o scuen ancje fâ presint che il teritori di aplicazion dal Obiettivo 2 nol cjape dentri Maian. Al reste il fat che aromai par viodi di vê cualchi biel contribût, la uniche strade e je chê de Europe.
Compliments inmò ae Aministrazion Comunâl di Rivis Darcjan

Christian Romanini ha detto...

E ancje chescj ogni an a saran simpri di mancul

thermonuke ha detto...

Mi par di ve let che ancje a Majan e sedin rivaz cirche 168.000 euros di contribuz pe risrtuturazion e adeguament dal asilo? Just?

Christian Romanini ha detto...

PAR THERMO: ESAT, JUSTE SEGNALAZION

SUL MESSAGGERO:
SABATO, 26 AGOSTO 2006
Pagina 8 - Udine
Achì e je une tabele cun plui comuns che a àn vût contribûts:
Par Maian a son rivâts 160.000 euro (come che al visave thermo) pai lavôrs di recupar, ampliament e adeguament des normis di sigurece e abatiment des barieris architetonichis li dal edifici de scuele materne comunâl. In pratiche si varès di lavorâ ancje li che a durmivin lis muiniis, al plan parsore. Piçul amarcord: si visaiso di Suor Giacomina?

Christian Romanini ha detto...

Us puedio domandâ un plasê? Par no pierdisi in 50 riui: lait a lei cheste robe e lassait un vuestri sugjeriment achì

Christian Romanini ha detto...

Vêso viodût l'ultin link che o ai zontât te sezion leams, a çampe te homepage?

thermonuke ha detto...

vectigal oltre a latinist tu ses plui ermetic di Ungaretti.

Spieghiti, ce lapsus?

thermonuke ha detto...

Biele la batude dal contadin ma Redipuglie al a un valor che fasaresin ben a lassà stà.

Al e il monument a tant sanc spandut pe patrie.

Achi al e nome poc sanc c'al cor pai cjàs.

thermonuke ha detto...

No problem.
Nancje la me!

thermonuke ha detto...

Di alore la mision "arcobaleno" pacifiste dai talians si clame:
Leonte

Plui o mancut ce che une certe sinistre false pacjifiste e vares gust di dai ai Israelians.

Christian Romanini ha detto...

singar
cheste e je une banâl cjapade di posizion: daûr dal to resonament, li che cumò al è il colosseo a varessin vût di fâ il stadi olimpic, li che a je la basiliche di aquilee une biele lotizazion, a pompei un biel vilaç vacancis e sul cjistiel di susans un condomini. jo o soi dacuardi che no si àn di butâ vie bêçs, ma se a vegnin metûts par salvâ une part de nestre storie, no mi semee che a sedin butâts vie. e po mi semee che chei che bruntulin pal recupar dal Ospedâl Langobart a sedin ancje chei che a si son lamentâts che a Maian no son plui lis scuelis. Ma sacrabolt: chel edifici al è stât un eroron a butâlis jù, ma se si veve voie di salvâ un edifici dai agns Trente, parcè il stes discors no vegnial fat par un lûc che al à plui di 8 secui di storie? Par me la assessore e à reson a viodi di recuperâ chel patrimoni storic.

thermonuke ha detto...

A mi, ma o ripet simpri mi pàr, che vos plui autorevui di me e di te, lu vedin definit un rudar privo di valor storic.

Duc, i claps e an une storie, se podessin tabaja, ancje chei dal tiliment probabilmentri e an viodut i dinosauros, ma chest nol ul di che vedin un valor.

Tu tu disis che bisugne cjala i fats no lis personis quindi chel finanziament pal ospedal, invecite di cjala cemut e par merit di cui al sedi rivat parcè no pensino, come pai bez de rotonde, che sedin dirotabii su altris sits?

No sta dimi sinceramentri che tu pensis che li al podi vigni su un centro di riclam turistic cultural?

Ad esempli a valoriza le trobiere di Cjasesole. (Ocjo a no asfaltale dute par rindile fruibil eh?!)

El concet di valor storic al e relatif e, le int, da spes, si fas tira su:
Nissun si impense conche e je stade rifate le viabilitat in place de glesie a majan e gjavat il pedrat de vecje glesie purtop colade? Ancje li e an bruntulat, cert e jere un toc di storie ma purtrop le a sdrumade il taramot migo qualchi anticlerical e ce vevino di fa? tigni el pedrat a ce scopo? no mi par che fosin staz i mosaics de basiliche di Aquilee no?

Conche e je stade fate le glesie gnove al e sta fat un can can de madone (soredut di une certe part politiche) pal fogolar di Rose.
Si forsite al veve un significat par tançj che an frequentat taj agns le ostarie ma le testimoniance storiche e je un altre robe.

Pe place Diu nus liberi, "l'attentato agli alberi secolari" cumo mi par che arbui an sedi inmo e pal vert e sedi vonde ben mitude. (par me, reste brut, el anel tal miec sorenominat "gjostre" e les dos lus sul ingres se fossin un tic plui cjaldis …).

Sul cuel dal fum sul murajon de cjase al ere scrit "Credere Obbedire Combattere" vino di torna a fa ancje chel? no parceche e je storie ancje che....

Cumo si tabae di fa il cjampanili gnuf, probabilmentri li che cumo al e il moncon di chel vecjo? Si preanuncie già une casinade di ches.

Capistu.

Une volte dutes lis cjasis e vevin un buinz, conche al ere rot si butave vie, tancj lu an butat vie conche nol coventave plui. Cumo se sin cjate un si lu ten cont parceche al e une testemoneance dal pasat ma no je migo une reliquie no? No scugnarin migo fa lis nestris cjasis come Cjase Cocel no?

Une volte a jerin 3 maniscalcs, no varin migo di tornai a faur viergi l'ativitat parceche le testimoneance storiche.... e a cui metino i fiers? ai mus che corin a Feagne? (magari mus sin cjate avonde ma cun dos gjambis quindi miec lavor)

Che atre di o aj butade vie le lavatrice che mi an règalat conche mi soi sposàt? Vevio di tignile come testimoneance de mes gnocès?

Come che tu as dite tu, se fasevin cussi dal '76 no varessin no tacade le ricostruzion, ma nancje gjavas i rudinaz.

Invecite:
A mi par esempli mi sutpis un tic, ma dute la storie no le sai, che il cjscjel di Susans, un ben c'al a un cert valor storic cultural, e c'al sares soredut fruibil par manifestazions culturai, ativitas turistiches etc al sedi in man a privats e nissun si sumii di pensa ce che Majan al podaress fa di luj. Qualchidun al dis che forsite al e mior cussi pero el dubit mi reste.
(qualchidun altri le sede invernal dal casino di Vignesie, ce cazzade...)


Le storie des scueles e je un tic difarente, si moromore che qualchidun, e un par di noms e risunin cun insistence, al vedi vude primure di tira ju un simbul dal Ventennio. Jo o pues dome diti che les ai vidudis a buta ju pojat intor de ret dal campo sportivo e ti garantis che an fat une biele fadie a sdrumalès, no sai se levin tignudis ma butalis ju cussi di corse conche no vevin inmo finit di scava fur i muartz al conferme vonde i suspies di tanç.


Personalmentri o soi content di no ve tal me cumun un fuart de prime guere mondial come chel di Rodean.

Ma al e dome il me pare, ce astu di faj o sin difarents.

L'impuartant a l'è tabajant.

Christian Romanini ha detto...

mandi kopari, le ai za publicade in chê dì che e je jessude: cjale achì...

thermonuke ha detto...

però tu podevids amancut dimi
"se tu lu disis tu o scugnj croditi" se no cemut fasio a detestati?

Sumo!

Christian Romanini ha detto...

Par clarece:
l'ospedâl di sant zuan no je une struture sanitarie come il Gervasutta o chel di Sant denêl.
Ospitale o ospizio e jere une struture gjestide dal ordin di Sant Zuan, cumò dai Cavalieri di Malta, fat pai pelegrins che e levin in tiere sante passant pe vie dell'ambra. strutiris cussì a jerin come i Motel su lis Highway americanis, dome che a jerin un ogni 30 km, in pratiche la strade che si rivave a fâ intun dì: ogni sere il pelegrin al cirive un puest par passâ le gnot e al cjatave di durmî chi dai fraris. cun di plui e jere ancje une stale pai cjavai.

thermonuke ha detto...

Gjeur no sta sedi masse dongje a Christian se no o tachi a pensa .....