06 agosto 2006

Dut un cine: BURIS martars ai 29 di Avost

Dopo dai sglavisn dai 24 di Lui si recupare tal zardin di Vile Tinin a Felet la serade di cine furlan:
MASSIMO GARLATTI COSTA,
DUT INTUNE GNOT
(se al plûf o fasìn in auditorium).
Massimo Garlatti-Costa al nas ai 19.4.1969 a Udin. Daspò de lauree in Siencis Politichis e vê fat la "Scuola Ipotesi Cinema" di Ermanno Olmi al va in Grande Bretagne dulà che si iscrîf a la "Northern Media School" di Sheffield e al cjape il Master in Regjie e Senegjature. Finîts i studis al tache a lavorâ par diviersis cjasis di produzion indipendentis dal Ream Unît, pal canâl televisîf Channel 4 e par la BBC, e par chei al realize tancj films curts. Lis sôs produzions a son stadis mitudis in onde di une schirie di rêts televisivis e tancj siei films a son stâtsselezionâts e premiâts di preseâts Festivals Internazionâi tant che il Festival du court métrage di Clermont-Ferrand, il Welsh International Film Festival, l'International Short Film Festival di Capalbio, il Raindance Films Showcase di Londre e altris. La sô ultime produzion in lenghe furlane e cjape dentri la schirie di microdocumentaris su la int e lis sôs passions, Int in Curt e il program musicâl SunsAtor ducj i doi realizâts pe RAI dal Friûl Vignesie Julie, ma prime di chescj al à realizât i trê documentaris che a saran presentâts vie par cheste serade.

21.15 Friûl viaç te storie (2004, 38') Il documentari su la storie dal Friûl des origjins ae fin dal Stât Patriarcjâl.
22.00 La Radio Libare dai Furlans Libars (2005, 28') La storie de radio libare dai furlans tes peraulis e i ricuarts dai protagoniscj di chescj 25 agns di programazion in marilenghe.
22.45 Grant finâl Pai plui grancj: BURIS (2000, 38') Tal 1997 Buris al jere un paîs che al jere daûr a disfâsi. I siei abitants a someavin destinâts a un futûr di disocupazion e rassegnazion e il paîs a une lente agonie. Ma la idee e perseverance di un dai siei fîs plui creatîfs a vevin di gambiâ la muse dal paîs par simpri …
Altris informazions su: comun di Tavagnà o www.buris.it

1 commento:

Christian Romanini ha detto...

chel te foto nol è Massimo, ma il protagonist di Buris