08 agosto 2010

Chel Diablo di Pelù

Eh sì, al continue il cjalt Istât furlan dal rock: chei che îr a passavin des bandis di Maian a àn stacât il biliet par une altre serade di ricuardâ. Destinazion: stât libar di Litfiba.
Finalmentri i riff di Ghigo Renzulli e la vosone di Piero Pelù si son tornâts a cjatâ sul stes palc e il risultât al è stât "rock & roll" come pôcs a san fâlu vuê come vuê par talian.
Une reunion che lis lenghis velenosis a àn definît di oportunitât, ma che chei 6mil che ju àn sintûts a puedin testemoneâ che la alchimie musicâl e je simpri chê: potente come la vôs dal diabolic Pelù, un vêr "animâl" su la sene, cjaveli lunc, forsit un tic di grîs ma presince e grinte che a strissinin. Une batude par furlan "Popul dal Friûl!" par saludâ vierzint il conciert (come che mi à ricuardât ancje Ninine), e po dopo vie par passe 2 oris.
E no dome musiche: o soi restât impressionât ancje dai messaçs che tra une cjançon e chê altre a son stâts mandâts. Politiche, impegn sociâl (a proposit us segnali la Onde Verde Iraniane, moviment che al conteste Ahmadinejad president dal Iran), contestazion de jerarchie laiche e religjose, ma soredut "voie di no sbassâ il cjâf" denant dai sorestants e cuintri i mieçs di distrazion di masse. Si pues jessi plui o mancul dacuardi, ma si scuen dâi at che il spirt libar fiorentin al à carisme e cjâf.
E par furtune, il spetacul al à inmò di scomençâ...

1 commento:

Venusia ha detto...

Tu ti sês dismenteât di dî che Piero al è vignût fûr sul palc esordint cussì: "Popul dal Friûl"!!!
=D