
O ai voie di marcâ doi ponts al ordin dal dì: la formazions des comissions consiliâr e la modifiche de Comunitât Colinâr, che daûr de riforme regjonâl e sarà trasformade in ASTER.
Tornant aes comissions, ancje daûr di ce che mi àn domandât, jo o sarai President de Comission Culture, de Comission Teritori e Ambient e component de Comission Paritetiche pai Rapuarts cui Comuns di Traversetolo e San Zenone.
Chest al è ce che si proponarà.
2 commenti:
Ue,ue!!! ciao acchristian, penso che per un 'noppoco non attiverò il mio blogghe personale, ma quando ce la faccio mi farò vivo sul tuo. anche perchè vedo che sei ativissimo e solertissimo nel proporre diversi aggomenti e notizzie.
A mi dispiace però che ultimamente pochi scrivono commenti anche se capisco che durante la campagna elettorale il climma era diverso.
sarebbe bello se almeno i componenti della giunta o del consiglio communale si affacessero vivi ogni attanto, compreso il sindaco, almeno per cameratismo o per simpatia.
Ue,ue, a ci sentiamo in breve...
mandi maresciallo
grazie dal to intervent.
magari no scrivin plui, ma forsit cualchidun al continue a leilu, ancje di chei che a son in consei.
jo o continui a scrivi, ancje parcè che plui di cualchidun mi à dite che par savê alc di maian al à di passâ a leilu achì...
apene che tu âs fat il to blog, visimi
mandi
Posta un commento