30 ottobre 2007

A scuele di Furlan a Maian

Ancje se l'orari des lezions al sarà dificil pai uditôrs esternis, ve chi une biele iniziative dal Comun di Maian-Sportel pe lenghe furlane: il cors avanzât di lenghe furlane.
Fracait chi par savê cemût iscrivisi

28 commenti:

thermonuke ha detto...

Mi displas ma il martis e il vinars a buinore o soi simpri o a vore o in gjte a Predappio, le int normal e lavore, le mularie e je a scuele e restin i pensionats, simpri che vedin el timp e le pussibilitat di là.

E saressie cheste le lenghe vivariose? el lengaç dai zovins?

Si puedial scrivi blestemis?

p.s. ce sono i scoltadors?

Christian Romanini ha detto...

Mandi Thermo...
pe cuestion di Predappio cemût mai te sêstu cjapade cussì tant... par furtune che il permalôs o soi jo...

Blestemis no si puedin scrivi e su la cuestion dal orari, forsit tu varessis di domandâ in comun, ma a nâs o pensi che la iniziative e sedi prin di dut destinade ai dipendents dal comun, tant che oris di formazion, come che al è previodût des normis. Il fat che a sedin previodûts ancje auditôrs (i scoltadôrs) mi puartin a pensâ che e sedi cussì. Ti visi che vie pal an al è stât fat ancje un cors pe popolazion e lu à fat Roberto Ongaro vie pe setemane di sere. Duncje, se invezit di trai bant cun chê di criticâ e vonde, tu provassis a domandâ cence scjaldâti al sarès miôr... se no altri par no cjapâ nervôs di bant.

Christian Romanini ha detto...

Par altris informazions, clamait il Sportel pe lenghe furlane dal Comun di Maian: 0432/948455 e domandait di Alessandra Dittaro

thermonuke ha detto...

Beh, stant cussi lis robis, alore metinle cussi:

1. Tu, tu as dite une inesatece: nol e di iscrivisi, el zitadin al po la in cualitat di scoltador esterno.

2. Le informative che tu publichis no dis clar cui che son ei interessats parce destinade al interno dal comun.

3. O fas amende par ve trat masse adore ma o soi ancje cussi fetent di pensa che tu, savint che podeve nassi confusion, tu vedis scavat une buse par che un pote come me al colas dentri... :-(






p.s.
Jo o soi ben permalos e mi vanti, che di predappio me jeri segnade parceche no centrave nie cul discors, no stevi migo parant Menia no? ;-)

thermonuke ha detto...

e cui isal el mestri?

Christian Romanini ha detto...

Thermo, su lis inesatecis, al moment no sai: ti ai za dit, clame in comun. Lis mês no son inesatecis, ma suposizions daûr di ce che o ai cjatât sul sît dal comun.

Il mestri: un de Serling... forsit Sandri Carrozzo o forsit Stefania Garlatti-Costa o un altri soci. No sai: domande in comun.

Christian Romanini ha detto...

Par Predappio, di ce bande si vadial? ;-)

robinud ha detto...

Mi permet di rileva' che un talianot o un extra e podaressin di alc sul fat che l'avis dal comun nol è propriamentri bilengal.
Dopo mi par c'al è propit un orari dal casso. E continuin a fa i castaboys!

thermonuke ha detto...

E alore ce post atu mitut? cence sedi infromat?

No ai plui el dubit: tu savessis che nasseve confusion.

Pecjat pe figure di pote che o ai fat, o jeri lì lì par scanciela ma "cosa fatta capo ha".

Christian Romanini ha detto...

Robinud: tu fasis tu un discors classist. Chest al è un cors avanzât e duncje un talianot e un extra, se a vessin voie di fâlu, a varessin lis competencis par lei l'avîs dome par furlan.
Se no capissin, alore al sarès il câs di fâ un cors base cun avîs ancje par talian (ma se un al è extracomunitari a pene rivât e nol sa fevelâ par talian forsit nol rive a lei nancje il talian...).
Soio masse estremist-taliban cun chest resonament?

Christian Romanini ha detto...

E nol è dit che al basti jessi talianot par vê une buine paronance de lenghe taliane... Soio masse estremist-taliban se mi permet di fâ cheste osservazion?...

thermonuke ha detto...

Par Predappio? Le prime a gjestre...

Christian Romanini ha detto...

Thermo cuntun assist come chest che ti ai fat, no tu puedis volêmi mâl!
;-)

Christian Romanini ha detto...

Dut câs, timp indaûr o vevi sintût che "Svolta a destra per Majano"... migo par Predappio... vuelistu mandâmi fûr di strade? ;-)

thermonuke ha detto...

No! E son dos stradis difarentis! Le prime le ai fate dal 93, le seconde o ai sintut dome a tabaja...

Ma dut al dipent di la che tu vuelis la, no di dula che tu rivis, al e scrit ancje sules istruzions dal navigator satelitar....

Aldo Zucchiatti ha detto...

Caro Christian, pur non essendo un assiduo visitatore di questo blog, spesso mi capita di venire informato circa i tuoi commenti relativi all'Amministrazione Comunale e, a volte, alla mia persona.
Questa è la prima volta che rispondo, anche se più volte sono stato tentato dal farlo in quanto spesso ciò che scrivi è particolarmente polemico, non del tutto obiettivo e sovente riferito a voci di strada o a notizie riprese dalla stampa, ignorando troppo spesso che anche tu fai parte della maggioranza che governa questa Comunità e che hai accesso a tutti gli atti amministrativi senza doverti attenere agli orari del pubblico.(Mi riferisco al tuo post su Enrico la belve)
A parte questo sassolino che ho voluto togliermi, voglio risponderti in merito al tuo commento sull'Ospedale di S. Giovanni in San Tomaso: credo sia giusto che chi visita questo blog sia messo nella condizione di avere un'informazione quanto più veritiera possibile sulle questioni prospettate.
Il mio scetticismo sull'intervento non è affatto riferito al valore storico del sito o dell'edificio, ma alla sua destinazione e all'uso che se ne farà una volta completato, ovviamente facendo sempre le debite proporzioni tra costi e benefici. A quanto mi risulta, neppure uno dalle lunghe vedute come te è oggi in grado di dare una precisa risposta su questo!
Per dovere di cronaca, vorrei comunque informare i lettori che, contrariamente a quanto hai sempre fatto tu quando qualcosa non ti soddisfa, con spirito di gruppo non mi sono mai astenuto, nè ho votato contro il progetto. Il mio voto è sempre stato favorevole in tutti i passaggi istituzionali.

Circa il contributo che ci è stato erogato, pur esprimendo gratitudine a quanti si sono prodigati per farcelo avere, ritengo coretto informare che lo stesso non è un contributo a fondo perso ma graverà sulle casse del Comune con la somma di € 27.000 annui per i prossimi vent'anni per un totale di € 540.000 e non credo che questo importo sia sufficiente per completare l'opera.
Dipende dai punti di vista, ma è lungimiranza anche questa!
Aldo Zucchiatti

Christian Romanini ha detto...

Mandi Aldo (se tu sês pardabon tu)
ti doi il benvignût e o tachi tignintmi la panze:

"Caro Christian, pur non essendo un assiduo visitatore di questo blog,"...

ahahahahah
scuse se o rît, ma... ahahahahah denant di une biele barzalete no rivi a resisti... ahahahahah...
e tu tu sâs contâlis ben pardabon... savint di contâlis....
ahahahahah

Christian Romanini ha detto...

Sul riferiment al post di "Enrico la belve" no rivi a capî chest riferiment ai oraris che jo o pues informâmi cence rispietâju... dut câs se tu ritegnis di sclarî miôr, se no al è compagn...

Christian Romanini ha detto...

Sul fat che jo o sedi polemic, ti ricuardi che tal post su Sant Zuan mi soi complimentât cu la Aministrazion e tu, mi pâr, tu sês part de Aministrazion comunâl, o vino di spietâsi cualchi sorprese?
Se dî che tu tu sês stât sietic (robe che tu mi confermis: Il mio scetticismo sull'intervento non è affatto riferito al valore storico del sito o dell'edificio, ma alla sua destinazione e all'uso che se ne farà una volta completato, al significhe jessi polemic, po ben, jo o soi polemic parcè che o ripuarti ce che tu disis ancje tu. Ergo, sêstu polemic ancje tu? Un tic mi pâr di sì.
Tu mi definissis "uno dalle lunghe vedute": se tu vuelis fâmi un compliment, ti ringrazii; se invezit tu vuelis menâmi il rost ti ringrâzii distès, parcè che tu mi dâs la pussibilitât di ricuardâ chescj apontament: chest e chest altri. Dôs seradis par introdusi lis potenzialitâts e la pussibile destinazion dal sît di Sant Zuan, organizadis de Aministrazion: e tu tu fasis part de Zonte comunâl, vere?

Christian Romanini ha detto...

Sul contribût, no stâ a dîmi che un aministradôr public cu la tô esperience al sperave che al rivàs di Triest un sac plen di bêçs cul contribût in contants... sumo Aldo, a cui le contistu? Aromai mi semee che la plui part dai investiments si fasin vierzin un mutuo che al ven paiât cui contribûts, nol è dome pal sît di Sant Zuan, ma stant che jo no soi obietîf e anzit no soi coret, o lassi che tu fasis tu l'assessôr ai lavôrs publics, parcè che tu sês inmò tu l'assessôr ai lavôrs publics, vere?

Christian Romanini ha detto...

E po Aldo, no stâ a preocupâti, e je simpri une soluzion: tu puedis simpri decidi di no acetâ i contribûts e tornâju indaûr.
Ma chest e je une cuestion di dimostrâ cui fats trop che tu i crodis: il rest a son dome cjacaris.

Christian Romanini ha detto...

Sul fat che jo no sedi obietîf e che o sedi un peteçon... no tu mi semeis tu la persone plui adate par fâ la morâl a mi. E mi fermi achì parcè che o ai rispiet de istituzion che tu rapresentis. E i ten a meti ben in evidence che o ai scrit: O AI RISPIET DE ISTITUZION che tu rapresentis. E vonde li.

Christian Romanini ha detto...

COMUNICAZION DI SERVIZI

Par fâ un tic di ordin: l'argoment di chest post al è il cors di furlan a Maian. Par continuâ la discussion su Sant Zuan, par plasê lait a scrivi achì. Grazie

Christian Romanini ha detto...

Tornant al discors inviât cun grande preocupazion di bande di Robinud, o ten a precisâ che il materiâl informatîf dal cors al è sedi par furlan sedi par talian. Come che si pues viodi leit i avîs che a son ator pal paîs.

Christian Romanini ha detto...

E o ripet che se al fos stât dome par furlan, stant che al è un cors avanzât di lenghe furlane, nol sarès stât nuie di mâl: al è come se un si lamentàs che a un cors di computer no ti insegni lis tabelinis...

thermonuke ha detto...

tu as fat el tacon pies de buse :-)

thermonuke ha detto...

ma atu let sul mesagjero di vue el breviari pal miedi par fa les diagnosis in furlan?

ma crops spagnolets fumial?

e ce colo ajal el spudac?

e il batiment di cur?

ae piçe te nature o dentri de nature?

Ma par plase, par plase.

Christian Romanini ha detto...

thermo,
no savevi che tu fossis miedi e tu vessis competencis par fâ diagnosis.
Plui voltis o ai fevelât cun miedis che a disin "Par noaltris al è plui sempliç lavorâ par furlan cui malâts furlans, parcè che il pazient al è za intune sistuazion di dificoltât cuant che al ven in ambulatori. Sintînus che i fevelìn te lenghe che al dopre ogni dì, il furlan, lu trancuilize".
Però o sai cemût che tu le pensis e no mi smaravee che tu vedis ripuartât cualchi esempli juste par coionâ la iniziative...