29 ottobre 2010

Une biele notizie par un amì

Vuê o soi jevât adore e mi soi subit rindût cont che e jere une biele zornade. Un gno amì al è stât une vore mâl par vie di un episodi sucedût a Telefriuli dulà che al jere stât tirât in bal intune discussion. Par fortune il timp al è galantom e vuê, a distance di cualchi mês, l’autôr di declarazions i à domandât scuse sul Messaggero (che o podês lei chi in bande, MV dai 29.10.2010, pagjine 6 regjonâl).

26 ottobre 2010

Cun Pierluigi Cappello a Tresesin

E je rivade pes cjasis la ultime Patrie dal Friûl cun in cuviertine Pierluigi Cappello.
O aprofiti par invidâus ducj a Tresesin, in sale dal consei comunâl, joibe ai 28 di Otubar aes 20.30 par une serade in compagnie dal poete vincidôr dal Viareggio 2010 e la presentazion di chest numar.
Sul sît de Patrie o cjatais ancje cualchi anticipazion...
E se no lu vês za fat, ABONAITSI!

14 ottobre 2010

Totosindic

O sin tal ultin Autun prin dal 2011 e duncje l'ultin Autun prin de prossimis elezions aministrativis che te prossime Primevere a puartaran un gnûf sindic a Maian.
L'atuâl, simpri che no gambiedin (ipotesi avonde improbabil) la leç che e proibìs ai sindics dai comuns parsore di un ciert numar di abitants di presentâsi plui di 2 voltis di file, nol podarà tornâ a candidâsi.
Duncje e je ore di vierzi il "Totosindic", stant che inmò no si sint nuie di uficiâl.
No cjali di chê altre bande, no savarès cui pescjâ: Lieto Molinaro al à za corût plui di une volte cence risultât... isal il câs di tornâ a provâ? Boh, nol è un gno probleme.
Ma cjalant ca di ca, cui podaressial jessi?
Romano Ciani, vicesindic in cjarie, al à un bon curriculum aministratîf e no dome: esperience, ultins 5 agns in prime linie, personalitât, stimât e nol è nancje vecjo. Duncje un bon non par tacâ a resonâ, simpri che, prin di dut, al sedi lui a vê voie.
Dal sigûr il cuadri politic di cheste volte nol sarà come chel de volte passade: i ecuilibris internis a la maiorance a son un tic difarents rispiet a 5 agns indaûr.
E no stin a dismenteâ che la Leghe Nord, che za te ultime tornade e veve concuistât un ciert pês cun 3 conseîrs, ta chescj mês e sta passant un bon moment di consens a tancj nivei (ancje se e je stade cualchi sbrissade, e no feveli di Maian...).
Altris, vuê come vuê, cui podaressino jessi "papabii"?
Forsit saressial miôr cirî cualchi outsider?
Cemût viodaressiso une femine cu la fasse di sindic?
O cualchi candidât che al vedi mancul di 35 agns?
E dut câs, cuissà se si cjatarìn come la ultime volte cuntune corse a 4?...
Diviersis domandis... ma... cui vuelial provâ a rispuindi?

13 ottobre 2010

Un altri colp di Spade

No sai cui che al è...
O sai che al è di Udin... almancul a disin...
E se ancje no ai tantis altris informazions su di lui, dome une foto sô di cuant che al jere zovin, aromai mi sta simpatic, ancje parcè che mi vise ogni volte di dut ce che al fâs.
Alore jo us visi ancje voaltris che al è di pôc jessût il so ultin libri simpri su Marlowe... chi in bande la cuviertine: Dimmi chi sei Marlowe.
Jo mi contentarès di savê cui che al è Frank Spada... se no altri par dîi di no molâ... ops, ma jal ai za dit!

07 ottobre 2010

05 ottobre 2010

Balonut ros

Ogni cuatri seconts, tal mont al mûr un frut. No stin a lassâlu lâ.
Ai 6 di Otubar e je la zornade dal "Balonut ros" (www.palloncinorosso.it) di Save the Children...

Ocjo, chest video al podarès urtâ la vuestre sensibilitât!