27 giugno 2006

Riunion de Redazion di Majanoinforma

Ogni an a jessin doi numars di un bolentin di Informazion: un prin dal Festival e un prin di Nadâl.
La redazion e je fate de Comission pai Afârs Gjenerâls, che si da dongje usgnot aes 18.30. O soi stât invidât ancje jo, ancje se no soi te comission. Stant che e je la prime riunion al coventarà cjatâsi inmò cualchi volte e o ai pensât di domandâus ancje a voaltris ce che us plasarès meti dentri dal Gjornalut dal Comun. Ce disêso?

33 commenti:

Anonimo ha detto...

Bravo thermo! Secondo me il colle del fum e' un abile manovra di christian per ridare vita al blog

Anonimo ha detto...

majano informa non e' quel goirnale che ti e' costato la cadrega un paio di anni or sono? ne prendo 1500 copie!

Anonimo ha detto...

E' tornato Thermo!!!!
Vieni stasera dai!!!!
Dai!!!
Dai!!
Dai!
Dai con la pala!!!!!

thermonuke ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
Christian Romanini ha detto...

Mi è rivade la convocazion cence che le vedi domandade. O soi curiôs di viodi. E se no àn gust di vêmi, o gjavi il disturp.
In cont des pucis: nissune voie di movi pucis, ma se al è alc che no mi va lu disarai.

Pal secont anonimo:
sì al è il gjornalut che al à fat tante cronache tal istât-sierade 2005. Propit chel. Ma mi pâr che tu âs la memorie curte: no son passât 2 agns, dome cualchi mês. Si fasin pal solit 3500: no sai se indi è 1500, ma prove domandi al gnûf diretôr responsabil se al à inmò cualchi numar.

Anonimo ha detto...

Non ho la memoria corta e che sei stato cos' presente che mi e' sembrata un eternità. Ricordi la teoria della realtività che Einstein ha cercato di spiegare alla sua segretaria:
"Signorina un ora passata con lei sembrano cinque secondi, cinque secondi seduti sulla stufa accessa sembrano un ora".

Christian Romanini ha detto...

Compliments pe citazion

thermonuke ha detto...

Ise le rubriche "chi l'ha visto?"

Anonimo ha detto...

cercate Patrick?

Christian Romanini ha detto...

jo no, ancje parcè che cui nus sigurial che nol è za chi ator che al lei ancje lui il blog?....

Christian Romanini ha detto...

dut câs: in mert ae comission pal gjornalut e je stade dade une indicazion.
il numar di prime dal festival nol jessarà par vie che si à pensât di tornâ a pensâ la struture de publicazion e par meti in vore lis modifichis al coventarà un tic di timp in plui.
finalmentri si à decidût di fâ cualchi numar ad an in plui: cussì di rivâ a fâ un tic di informazion in plui: al jere di cualchi timp che o vevi cheste intenzion, ma dome cumò e je stade cjapade in cosiderazion. e salacor doprâ di plui ancje internet, come che al à fat presint ancje il vicesindic Romano Ciani.
Une altre indicazion e je chê di slargjâ la redazion ancje a components che no son part dal consei, come fat presint de minorance. O soi dacuardi, ma al covente pensât ben la composizion.
Cumò lis indicazions de comission a passin in zonte e spietìn il parê.

Christian Romanini ha detto...

Ce pensaiso di chest?

Anonimo ha detto...

Cusso sei maligno, confondi
IL RUOLO CENTRALE DELLA POLITCA
con
IL RUOLO POLITICO DEL CENTRALE

Christian Romanini ha detto...

par cuso di cjan
nol è aldo: chel te edicule nol à lis mostacjis...

pal anonim chi parsore:
la batude no je mâl, ma no sta esagjerâ che al podarès ofindisi cualchidun...

Anonimo ha detto...

Beh, in fondo riprende la battuta di cusso.
Ah già, tu sei un buono...

Christian Romanini ha detto...

anonim chi parsore:
jo un bon? no pensi: se tu sintis cualchidun (e no stin a fâ nons, che nol covente...), cuant che al fevele di me al semee che al feveli dal diaul...

Anonimo ha detto...

Omero raccomandava al navigante di guardarsi tanto da Scilla quanto da Cariddi e mantenere una difficile rotta equidistante dai due mostri. L'allegoria dell' IN MEDIA STAT VIRTUS.

Ciao da Voiceopportunity che ha perso la password.

Christian Romanini ha detto...

atenzion però che i romans a vevin ancje dit "aurea mediocritas" e no mi semee une robe masse biele... mi va ben di dâ un colp al cercli e un ae dove, ma no si pues restâ simpri fers cence cjapâ posizion... spes al è mior scontentâ un che scontentâ ducj e se tu restis simpri tal mieç al è plui facil che tu scontentis ducj

Christian Romanini ha detto...

e dut câs mi pâr che si diseve "In mediO stat virtus"...

Anonimo ha detto...

medio si, ma anche media (non mass-media) e' tollerato.
Mi riferivo cmq chi ti definisce un satrapo.

Anonimo ha detto...

Satiro! correggo (lapsus)

Christian Romanini ha detto...

cui che mi definìs un satrapo, forsit nol à ben clâr il significât de peraule che e definìs un plen di bêçs che al gjestìs cun arogance il so podê. jo o ai cheste definizion tal vocabolari.
1) no ai podê
2) no soi plen di bêçs ancje se no mi lamenti
3) se dî ce che si pense al vûl dî "arogance", jo o preferìs clamâle libertât di espression e chest forsit (anzit, scuasit di sigûr) al dâ e al darà simpri fastidi.
chest parcè che plui di cualchidun nol sopuarte che la int no sedi un trop di pioris e al pues ancje capitâ che si cjati chel che al è dificil contâie, no parcè che al sa dut, ma parcè che no si contente de veretât dai "soliti noti", ma si permet di meti in discussion il "verbum".
e chestis personis no mertin nancje di considerâlis: jo o voi indevant pe mê strade e se cualchidun no i va ben, nol è un probleme gno.
i permalôs (e indi è tancj) a varessi di capî (o almancul sfuarçâsi) che la critiche no à di jessi cjapade come un atac personâl, ma come un stimul par cressi e fâ plui ben. ma se cheste e ven di bande di un plui zonvin, spes al da inmò plui fastidi (e se mi è permetût, o feveli par esperience direte).
dut câs, amen, no si contente mai ducj

Christian Romanini ha detto...

scuse,ti vevi za rispuindût, dut câs lis considerazions a van ben ancje pe definizion di satiro (scuasit scuasit lu cjapi come un compliment)

Anonimo ha detto...

dicevo di chi a tua detta ti descrive un diavolo... la verità sta in mezzo basta!

thermonuke ha detto...

Ancje tu tu tachis a tabaja cun masse girs di peraulis.
Cui atu metut in discusion, cui si isal impermalosit, ce fatu par dimostra che tu ses li ancje pe int che no son pioris. Tu che tu predicjis che l'aversari nol e' nemi cui atu criticat par falu inrabia tant di definiti un demoni?

Tabae clar no rebus!

Sul cuel dal fum di ce bande statu?

Ce atu pensat di fa dal pinsir de int?

Cjape une posizion, mi par che il to mestri Taront (al e un deputat no un conseir) al vedi un tic plui coragjo e nol esiti a sputana cui c'al va sputanat no?
Se tu as lis spalis cuviertis dis lis robis claris?
Le atu incjemo cul sindic o cun file?
Al ere di dilu che nol durave el idillio!

O viot sul Blog di Taront che al a tirat un par di sputanamens (inequivocabi) a Illy che se al ven a dimi che l'aversari nol e nemi o clami Rene e lu fas buta te polente.

E alore fermile di fa el windsurf tra lis ondis.

Se tu as les ideis claris e le sigurece di ve reson daur un content a chei 46 che ti an votat visto che no son pioris.

Dis ben lis robis come che stan, sal e necessari ripuarte a no besties el verbal di consej (tant al e' public) e fanus capì ce posizion che tu as parceche jo no capis e o pensi nancje tancj altris.

Un tant parceche amancul le int no disi che tu continuis a la ator con Adri e Toni no?

O setu CERCHIOBOTTISTA?

Christian Romanini ha detto...

pal anonim: jo no soi farine di fâ ostiis e no pensi di vêlu mai dite.
ancje par thermo:
jo no le ai cun nissun e o ai dite ancje in consei che o ai zirade pagjine rispiet a ciertis robis che a son sucedudis pal passât.
sul cuel dal fum:
mi soi za esprimût achì e di persone disint che il cantîr al è viert e par judicâ la opare si varà di spietâ cuant che dopo tancj agns si podarà doprâ une aree impuartante dal comun. cumò dut chel che si viôt al pues fâ impression, ma o pensi ancje che un tic la cuestion ambientâl e je stade strumentalizade.
e par sierâle, se jo o voi ator cun Tizio o Caio, o soi ben content di continuâ a fâlu, parcè che ognidun al pues vê la opinion che al vûl des personis, ma sedi cun Adriano sedi cun Toni, jo mi soi simpri cjatât ben e sâstu parcè? Parcè che cuant che o discorìn, no vin pôre di barufâsi e fevelâsi clâr (e al è sucedût spes), ma une volte finide la discussion e jere finide ancje la rabiadure. chest al vûl dî no confondi il rapuart personâl cun chel des cuestions. E chest invezit pal passât nol è stât acetât di altris (e nol è un segret, stant che plui di cualchidun lis tire fûr ogni tant), ma o ai za dite che lis cuestions passadis par me a son seradis.
sul cuel no ai podût intervignî in consei par vie che e jere une interogazion, ma su altris argoments no ai vût nissun probleme a fevelâ e manifestâ ce che no mi plaseve, par esempli chê robe fate sul referendum. ma no pensi ni di vê copât nissun, ni di vê mancjât di rispiet. o torni a dî: no si à di confondi l'aspiet istituzionâl cul rapuart personâl. dome cussì o pensi che si puedi risolvi i problemis.

Christian Romanini ha detto...

Sì il gno mestri Tondo al à plui coragjo di me: nol sarès li che al è. e propit par cheste motivazion si sintìn spes, cussì o pues domandâi consei e evitâ ciertis falopis che magari o podarès fâ. la politiche e je confront, sedi cu la oposizion sedi cun che de tô bande. ma finide la discussion, no si à di strissinale tant ator, o no?

Christian Romanini ha detto...

e scusait se cualchi volte no soi masse clâr, ma propit parcè che i ten al pinsîr de int, o ai pensât chest blog, nol sarà tant, ma o pensi che chi e sedi une pussibilitât par ducj.

thermonuke ha detto...

sul fat che chi ogniun dis ce che si sint tant di cjapiel.
sul fat che non sedi tancj altris puesç idem.
su ce c'al servi boh, dimi tu.

su cui che tu frequentis afars toi. O volevi dome di: cjape une posizion, ancje di roture, fanuse cognossi cussi le int no ripetarà ale ossesion le solite robe.

Sul fat che tu vedis sierat cun questions passadis, lu speri par te ma sicome le fertae e je inmo cjalde mior spieta prin di gjudica.

Su Taront al jere un apprezzament che Illy non jentre nuje cun no furlanisç o no!

Christian Romanini ha detto...

Su Illy jo le pensi come il gno mestri

Christian Romanini ha detto...

Sul rest o speri che il gno lavorâ pal paîs al podarà fevelâ plui di tantis cjacaris: o ripet che no mi va di movi puçis tant par fâ casin, ma se alc o varai di dî lu fasarai.

thermonuke ha detto...

Al è normal che plui di qualchidun i tegni a fati save che tu ses un osservàt speciàl no?

thermonuke ha detto...

tu podaressis adiriture seint un tic orgoglios?

ocjo ale cope!