Il consei comunâl di usgnot si è viert cu la leture de letare di dimissions di Giovanna Iesse (te foto).
"Al Sig. Sindaco
e al Consiglio Comunale
del Comune di Majano
Con la presente rassegno le mie dimissioni quale Consigliere Comunale di minoranza eletta nella Lista Civica "La Nuova Majano" poichè il mio attuale impegno politico all'interno del Popolo della Libertà non è più compatibile con il mandato affidatomi al momento delle passate elezioni amministrative dagli elettori, che ringrazio per la fiducia.
Estendo i miei più sentiti ringraziamenti al Segretario Comunale e al personale dell'Ufficio di Segreteria per la cortese collaborazione.
Auguro a Lei e ai colleghi Consiglieri i migliori auguri di buon lavoro".
E cussì Giovanna Iesse e siere la sô presince al consei comunâl. Jo no comenti la decision parcè che ognidun al è libar di gambiâ idee politiche, decidi di passâ di une altre bande e fâ ce che plui si sint. O ricuardi dome che par passe un an la siore Giovanna Iesse e à tignût il pît in dôs scarpis: a Maian e jere conseîr di centriçampe cuant che invezit chi in comuns dongje si dave di fâ par fâ nassi i Circui de libertât, e coreve pal Senât come candidade pal Pdl e vie indevant.
Jo al so puest, prime mi sarès dimetût di conseîr e dopo o varès formalizât altris sieltis. Ma si sa che no si è ducj compagns, par furtune.
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento