11 aprile 2009

Cors di lenghe furlane a Tavagnà

Ripensant a cualchi mês indaûr, o publichi vulintîr chest comunicât.
Il sportel linguistic dal Comun di Tavagnà al organize “Cemût si scrivial?”, un cors di lenghe furlane (nivel base) par imparâ a lei e a scrivi par furlan.
Il cors al tacarà martars ai 21 di Avrîl dal 2009 a lis 20.00 soresere te sale de Universitât de Tierce Etât in vie Mazzini, 3 a Felet (jentrade di bande di Vie Udin, sot des scuelis mediis). Al durarà 20 oris dividudis in 10 lezions tignudis di Stefania Garlatti Costa e Matteo Fogale (www.serling.org).
Obietîfs dal cors a saran: rinfuarcî lis abilitâts di produzion orâl; meti a fûc lis cognossincis de grafie uficiâl de lenghe furlane e des struturis gramaticâls de lenghe furlane; furnî e potenziâ lis abilitâts di comprension e produzion scrite cun leturis, detâts e traduzions. I students a àn di vê almancul une buine cognossince passive de lenghe furlane. Il cors al è cence spese e al larà indenant fin al mês di Jugn. Si domande par plasê di iscrivisi dentri di vinars ai 17 di Avrîl dal 2009. Par savê il calendari precîs, par altris informazions e iscrizions clamait il Sportel de Lenghe Furlane dal Comun di Tavagnà 0432/577355 mail: lenghe.furlane@comune.tavagnacco.ud.it o la biblioteche comunâl 0432/572854.

Nessun commento: