04 gennaio 2009

Cualchi volte a tornin

O speri che nissun si susti par vê parafrasât il titul di un famôs cine, par salutâ il blog di IntesaxMajano di gnûf in linie (te foto, Lieto Molinaro, il lôr cjâfgrup). Di fat, timp indaûr o vevi segnalât che no si cjatave plui te Rêt: ve chi.
Mi fâs plasê che a vedin paiât i debits e che la lôr vôs a sedi resuride: la pluralitât di viodudis e di opinions le ai simpri calcolade come une robe positive e duncje... Bentornâts!

7 commenti:

Luca Peresson ha detto...

Un inizio delle attività -ahimè- non particolarmente esaltante, direi.
Gli esercizi di ἐξήγησις di Intesa sui miei testi sono riusciti ad estrapolare l'intenzione (a me ovviamente -ed è persino disgustoso doverlo pensare, si immagini doverlo scrivere- del tutto estranea) di appropriarmi di un altrui dominio.
Liquiderei la questione con un sorriso o una battuta se non fosse la seconda volta che devo, con immensa delusione, incassare questi attestati di ostilità.
Questa volta, facendo le mie scuse per il reato di lesa maestà, cedo alla legge del più forte e non cercherò di spiegare quanto sia offensivo ciò che è stato scritto.
Lasciamo stare.
Come già ebbi modo di dire, ritengo che il giudizio sia l'espressione massima della conoscenza (e forse -anche se non è il mio settore mi azzarderei a crederlo- non è un caso che "γνώμη" possieda entrambe le accezioni).
Un "bentornato" anche da parte mia a questa presenza in rete con la speranza che il 2009 -a partire dal 3 gennaio- regali a tutti noi un sito di qualità e contenuto.
Del resto, dicono i saggi, la speranza è l'ultima a morire.

vladimiro_putinio ha detto...

Dasvidania. Excompagni Majanski pagato boleta e io riaperto rubineto blogoski.
Ora voi prega ke ex compagni Ukraine paga boleta gas se no io fare stessa cosa kon vostra caldaia da!

Christian Romanini ha detto...

duncje... tal post o ai dome anunciade la resurezion dal blog di Intesa, ma o ai inmò alc ce zontâ (continuant a sostignî che o resti content che a sedin tornâts).
Al bastarès dî che o soi dacuardi cun Giorgio Jannis, ma o sint la necessitât di manifestâ a Luca dute la mê solidarietât.
O pues capî che ai parons dal blog di Intesa i vedi dât fastidi alc che Luca al à dit ta cheste ocasion e/o ancje in precedence: denant di une critiche o di un coment di un che a 'nt sa plui di te a son dôs lis stradis. O tu ametis che magari no tu sês un tutolic e cualchidun altri al pues savênt plui di te (e magari tu ciris di resonâ cun lui par gjavâi cualchi segret); o se no, tu lu coionis, in maniere plui o mancul velade (il fat di no nomenâlu, e limitâsi a meti une "etichete" al è un bon indizi di chest...) e tu ciris di isolâlu. Mi somee che la soluzion adotade ta cheste ocasion, no je sigûr la prime. E cheste e je une pratiche che, magari cussì no, e je difondude tal nestri paîs... plui di ce che si pensi e in maniere avonde trasversâl.
Po ben, ognidun al fâs come che al crôt, ancje riscjant di fâle fûr dal vâs.

electra ha detto...

Messaggero Veneto, 12/01/2009

"(...) E così si è avuta l'ennesima conferma che la tentazione a dividersi è un male congenito della sinistra, forse incurabile, derivante dall'incapacità della sua classe dirigente di accettare il confronto con opinioni interne diverse dalle proprie. (...)".

(Alcide Paolini - prima pagina)

Piena solidarietà al prof. Peresson.

The Bourne ha detto...

Christian, a voltes no capis se tu fasis el paiazo di profession o tu lu ses propite. Mah!
Un ben tornato al blog di Intesa!

Christian Romanini ha detto...

The Bourne, bentornât ancje a ti e bon proseguiment

=)

The Bourne ha detto...

Grasie..