16 maggio 2006

Vinars al è Consei Comunâl

Cheste setemane al sarà il secontConsei Comunâl dopo des elezions: vinars aes 18.30.
O ai voie di marcâ doi ponts al ordin dal dì: la formazions des comissions consiliâr e la modifiche de Comunitât Colinâr, che daûr de riforme regjonâl e sarà trasformade in ASTER.
Tornant aes comissions, ancje daûr di ce che mi àn domandât, jo o sarai President de Comission Culture, de Comission Teritori e Ambient e component de Comission Paritetiche pai Rapuarts cui Comuns di Traversetolo e San Zenone.
Chest al è ce che si proponarà.

2 commenti:

il maresciallo ha detto...

Ue,ue!!! ciao acchristian, penso che per un 'noppoco non attiverò il mio blogghe personale, ma quando ce la faccio mi farò vivo sul tuo. anche perchè vedo che sei ativissimo e solertissimo nel proporre diversi aggomenti e notizzie.
A mi dispiace però che ultimamente pochi scrivono commenti anche se capisco che durante la campagna elettorale il climma era diverso.
sarebbe bello se almeno i componenti della giunta o del consiglio communale si affacessero vivi ogni attanto, compreso il sindaco, almeno per cameratismo o per simpatia.
Ue,ue, a ci sentiamo in breve...

Christian Romanini ha detto...

mandi maresciallo
grazie dal to intervent.
magari no scrivin plui, ma forsit cualchidun al continue a leilu, ancje di chei che a son in consei.
jo o continui a scrivi, ancje parcè che plui di cualchidun mi à dite che par savê alc di maian al à di passâ a leilu achì...
apene che tu âs fat il to blog, visimi
mandi