20 marzo 2006

PPP


Si pues ancje pensâle in maniere difarente, ma denant de gjenialitât no si pues sierâ i voi: ve ca un biel sît di viodi, lei, sintî, scoltâ e pensâi parsore… frache chi!

3 commenti:

thermonuke ha detto...

Ver! O premet che mi riten ignorant come un nemal però o crot che la so gjenialitàt e sedi corete incjastrade tal contest politic e tai agns in cui al a vivut. Vue al e forsit un tic fur dai timps.

Christian Romanini ha detto...

mah thermo, no sai ce dîti… mi pâr che PPP al à vût il so biel ce fâ ancje ta chei agns… ma o pensi che chest al sedi il destin di ducj chei che a son un tic plui indenant de masse: jessi simpri fûr dal lôr timp e no omologâsi cu la conseguence di jessi par cheste motivazion contestâts…

thermonuke ha detto...

Ce c'ò ai dite difat, al e che forsit in che volte non l'e' stat capit ma à jere li la so gjenialitat. Non cròt che i intersassi masse fasi capi o omologasi. Ue e podin fa une analisi su ce ca l'à significat ma pal 2006 al e' un tic fur dai timps. Forsit in che volte a jeri plui ideai e stimui culturai: imagjne sal fos viv uè, ai timps de DeFilippi, di Platinette e Funari la che al somee che la culture la fasi Bonolis e Ferrara... ce saressial gjudicat? La culture di masse che vuelin fanus digjerì lu bòlares al massim come un oreglòn cal sa tigni la pène in man (tipo Busi)?
Dopo se tu premètis a je une tendence a fa deventà un mito duç chei che an fat une brute fin.
No intint certamentri paragonalu a chist elenco ma ti fas un esempli di int che e je stade esaltade o deventate un mito dome par chest:
Marylin Monroe, Luigi Tenco, Jim Morrison, James Dean, Jilles Villeneuve, CheGuevara etc...
p.s. Tra lis riis no tu volevis dimi che tu ti sintis ancje tu plui indenant de masse e par chest contestat no?