30 marzo 2006

Furlan e economie


Inte foto doi esemplis di cemût fâ economie cul furlan (in particolâr, produzion tessile): disêt se no son bielis chestis maiutis... Po dopo une riflession ancje su la produzion enogastronomiche furlane: Ce isal miôr dal Frico? Nuie, anzit forsit alc: il frico cu la "E".

Grazie a maxpola par vê documentade la trasfierte di Barcelone... chei sì che a jerin timps biei... il rest de gjite al è achì: compliments, di viodi!

24 commenti:

thermonuke ha detto...

A fuarce di insisti... le frice!
Al'è un bon inizi!
Continue cussi!
Quanche tu cjerçaras el sublime savor di frèschin, tu capiràs ce schifose c'a je che robe che tu stàs lècant cumo.

mai domo ha detto...

Ciao christian, iar mi è rivat a ciase il volantin dal MESTRI POLITIC PIUS pes elesions provinciai e o soi restat veramenti mal!
Parce no aial scrit ancie lui un P.S. tal volantin disint di vota Romanini Christian pes elesions Comunai???(come che tu as fat tu pes provinciai)
Par me e sares stade une dimostrasion di afiet e di stime politiche tal ambit di une collaborasion continue che puartais indevant di tanc ains.

NO MI PLASIN les RELASIONS NON BIUNIVOCHES, parce ca si riscie che un dai doi al resti "SUCCUBE" dal rappuart e io sinceramenti, al di la de so maggior esperience politiche, o pensi che tu vedis alc in plui di di rispiet a lui, Cozzis, PES enato, Zonta e l'"ALLEGRA COMBRICOLA"...

Scusimi ma o vevi voe di esi sincer sence par chest no voleti mancia di rispiet,

Mandi mandi

thermonuke ha detto...

El resonàment al file!

Christian Romanini ha detto...

No tu mi âs mancjât di rispiet. Ten dome presint che un cont e je la elezion dal consei comunâl li che a votin dome chei che a son a stâ a Maian, un cont e je la elezion dal consei provinciâl che al ven elet in coleçs che a cjapin dentri plui comuns (no dome Maian) e duncje il materiâl eletorâl par chê elezion al rive ancje fûr di Maian, li che a son personis che no san cui che al è Christian Romanini e salacor e varessin vude un tic di confusion a lei nons che no centrin...

mai domo ha detto...

Tu mi as dat une motivasion "plausibil" (p.s.: scuse il me furlan ca e ie nome une "pessime" tradusion dal talian al furlan;
O volevi diti (par rispuinditi a ce che tu mi vevis scrit prime)che no vevi seconds fins tes mes affermasions; no ai voe ne di fa di "tutta un'erba un fascio" o di "tira siment" a qualchi dun, la me intension a ere nome che di augurati di iesi e di lotta simpri par iesi veramenti une VOS LIBARE(al'è un casin par duc comunque).

Cun simpatie
Mandi mandi

MaxPola ha detto...

Uff... si finis a fevelà di politiche ancje cuant che Christian al cîr di fevelà di balon e frice! :))

PS1: lis mautis si podin comprà lì de FRIûLPOINT dal me amì Dree
PS2: la signorine cun la maute "make frico" e iè le me morose... Cuindi, Thermo, sta calm cui comments :))))

MaxPola ha detto...

Ops... mi dismenteavi: grazie a Christian par vemi segnalât sul blog (mi son rivâts un casin di access!)

Purtop, cjalant lis fotos, al semee che sedin passas ains... e investe al ere apene pôs mês fa... :(

thermonuke ha detto...

Ise di milan o di majan?
Le ai vedude sul sit.
Biele FRute!

MaxPola ha detto...

di Majan...

Christian Romanini ha detto...

Grazie mai domo, la simpatie e je reciproche. mandi

mai domo ha detto...

Biel il sito di max... e bieles les FRUTES.

E veis reson... al è mior fevelà di Frittule...

cuso_di_cjan ha detto...

O’ soj content di chist luc metut a disposizion da int par comunica tra di no……….. une biele iniziative, un puest soredut libar di dutes les censures che no varesin di esisti. Al è sacrosant el dirit a di ce che si pense indipendentementri che si disi alc a pro o cuntri.

cuso_di_cjan ha detto...

e o soi content che Cristian al vedi meditat sun ce che al ere sucedut cul sindic. No conos ben i fats se no atri di ce che o hai podut lei sui jornai. O pensi però che al sedi veramentri displasut di ce che al è sucedut e cun chest blog al à dimostrat che une vos libare no à di jessi scjafoade. O soj fiducios che chestes brutes robes no sucedaran pluj

thermonuke ha detto...

di ce che si dis ator al è propit facil ca no sucedin pluj.
Ma no parceche son pintìs.
5 agns di purgatori!

cuso_di_cjan ha detto...

Mah no savares se al sarà purgatori o infiar.... cert che chestes robes no varesin di sucedi... soredut par une cjadree.... soredut par une cjadree in tun comun..... se cjaparan 5 ains di punizion alore second me, siccome che les cjadrees de opposizion non son cussi comodes come ches de majorance, plui di qualchidun al varà voe di sta a cjase

thermonuke ha detto...

Plui di cualchidun al stara a cjase ancje cence ve voe!

jeur ha detto...

Come co vevi scrit in che atre bande, MAXPOLA e jere ore che tu ti fasis sinti, a le un piec che no tu giris par majan cemut vadie? dut ben a Milan?

jeur ha detto...

a, salude ancje le MAX POLece, ca le dai timps de scuele che non le viot. (siguramentri tu disaras: 'ma de bande di cui?'; de bande di un ami di vecje date.)

MaxPola ha detto...

Camera... tu as di dimi cui che tu ses...
tu sas che no mi palsin i "anonimi" :-)

mandi

MaxPola ha detto...

ah, camera... dut câs, se tu vuelis restà anonimo, tu podis scrivimi vie mail par fati cognosi :)
met cualsiasi robe denant di @maxpola.it e tu viodaras che mi rive...
maman!

jeur ha detto...

MAXPOLA va viot su internep che ti hai mandat alc.

thermonuke ha detto...

Viost ce c'al sucèt a jessi dal anonimato. Cumò chel sacrabolt di Maxpola e el to ami Cameracafe e son iessus dal blog. E nol e plui biel.

MaxPola ha detto...

thermo... trancuil! :)
jo e soi simpri chi :)

jeur ha detto...

thermo...
chi co soi no voi a tor ma mi faseve plase saluda un ami di "persone"