30 marzo 2006
Furlan e economie
Inte foto doi esemplis di cemût fâ economie cul furlan (in particolâr, produzion tessile): disêt se no son bielis chestis maiutis... Po dopo une riflession ancje su la produzion enogastronomiche furlane: Ce isal miôr dal Frico? Nuie, anzit forsit alc: il frico cu la "E".
Grazie a maxpola par vê documentade la trasfierte di Barcelone... chei sì che a jerin timps biei... il rest de gjite al è achì: compliments, di viodi!
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
12 commenti:
A fuarce di insisti... le frice!
Al'è un bon inizi!
Continue cussi!
Quanche tu cjerçaras el sublime savor di frèschin, tu capiràs ce schifose c'a je che robe che tu stàs lècant cumo.
El resonàment al file!
No tu mi âs mancjât di rispiet. Ten dome presint che un cont e je la elezion dal consei comunâl li che a votin dome chei che a son a stâ a Maian, un cont e je la elezion dal consei provinciâl che al ven elet in coleçs che a cjapin dentri plui comuns (no dome Maian) e duncje il materiâl eletorâl par chê elezion al rive ancje fûr di Maian, li che a son personis che no san cui che al è Christian Romanini e salacor e varessin vude un tic di confusion a lei nons che no centrin...
Ise di milan o di majan?
Le ai vedude sul sit.
Biele FRute!
Grazie mai domo, la simpatie e je reciproche. mandi
di ce che si dis ator al è propit facil ca no sucedin pluj.
Ma no parceche son pintìs.
5 agns di purgatori!
Plui di cualchidun al stara a cjase ancje cence ve voe!
Come co vevi scrit in che atre bande, MAXPOLA e jere ore che tu ti fasis sinti, a le un piec che no tu giris par majan cemut vadie? dut ben a Milan?
a, salude ancje le MAX POLece, ca le dai timps de scuele che non le viot. (siguramentri tu disaras: 'ma de bande di cui?'; de bande di un ami di vecje date.)
MAXPOLA va viot su internep che ti hai mandat alc.
Viost ce c'al sucèt a jessi dal anonimato. Cumò chel sacrabolt di Maxpola e el to ami Cameracafe e son iessus dal blog. E nol e plui biel.
thermo...
chi co soi no voi a tor ma mi faseve plase saluda un ami di "persone"
Posta un commento