29 marzo 2013

Sul streaming e la aghe cjalde

Ta chescj dîs e je vignude la mode di doprâ la peraule "streaming". Che al sedi clâr: l'imprest al è util e no lu discut.
Mi fâs però un tic ridi che plui di cualchidun al spiete di cori daûr des modis talianis come che al è il M5S, cuant che invezit al podarès cjalâ in cjase.
Di fat za tal 2011 - par esempli - o ai vût il plasê di condusi une presentazion di un libri in direte via streaming cun spetadôrs ancje di Londre, di Buenos Aires e no dome: lait a lei chi.
Cun di plui, savêso ce che mi à costât? NUIE parcè che o vevi za une conession internet, il gno pc e la mê webcam.
Duncje Furlans, cirìn di crodi plui intes nestris capacitâts che no vin di vê pôre di nissun: vonde cori daûr de mode dal ultin moment.
E se o rivarai a jentrâ in consei provinciâl o metarai a disposizion la mê esperience che o ai fat in ducj chescj agns che o soi presint su Internet, doprantlu pardabon e no fevelant "par sintût a dî".

Di chei altris ponts che o volarès realizâ, us scrivarai tai prossims dîs, cirint di esponi cussì il program pes Elezions provinciâls 2013 dulà che o soi candidât pal Maf tal colegjo eletorâl n.20 di S.Denêl (comuns di Forgjarie, Maian,Ruvigne e S.Denêl).

Nessun commento: