07 settembre 2010

La Patrie ti fevele sul videofonin

Al è il gjornâl storic in lenghe furlane e dal 1946 al continue a dâ vôs a la cause furlaniste, "par un Friûl plui furlan" al dîs il sproc che si lei sot de testade.
La fuarce da La Patrie dal Friûl (www.lapatriedalfriul.org) e je simpri stade chê di tignî ben di voli lis lidrîs dal Friûl, ma cence dismenteâsi de atualitât.
Cun chest principi e nas la colaborazion tra "La Patrie dal Friûl" e TradeinvestTV (www.tradinvest.tv), webtv nassude a Londre tal 2006.
Il progjet al previôt une campagne promozionâl indreçade ai utents cun smartphone, plui cognossût cul non di videofonin.
Si trate di spots curts (massim 30 seconts) che “La Patrie dal Friûl” e divulgarà par fâ cognossi la riviste midiant videomessaçs in lenghe furlane che si puedin viodi sul cualsisedi model di smartphone, simpri plui doprâts dai zovins.
"O ai vude ocasion di confrontâmi cu la Redazion de Patrie dal Friûl e si sin cjatâts subit in sintonie" al declare Marco Macorigh (te foto), furlan traplantât di passe 20 agns a Londre e aministradôr di TradeinvestTV "Intun mont globalizât, dulà che Internet al è il spiele plui imediât di chest procès, nus somee strategjic pontâ ancje su la lenghe furlane, parcè che come che al dîs Robert Jhonson, life training ancje di Bill Gates, al è necessari "distinguisi par no estinguisi": te comunicazion al devente fondamentâl dâ une fuarte identificazion al messaç e par chest o ai vin decidût di mostrâ cheste campagne ancje in Scozie, in Gales e in Irlande".
La Patrie dal Friûl e je duncje il prin media in lenghe furlane che al sperimente chescj gnûfs mieçs di comunicazion, ma ancje esempli di avanguardie a nivel european.
Cui al volès ricevi i sms e mantignîsi cussì informât al pues mandâ il so numar di telefonin a info@lapatriedalfriul.org: PAR VIODI IL SPOT, FRACAIT CHI.

2 commenti:

Unknown ha detto...

Esperience interessant. Ducj e an il telefonin, ancje jo, ma o lu impii dome cuant chi voi in viaç, alore...

Venusia ha detto...

O soi simpri plui convinte che no varai mai une cariere come atrice... =(