02 marzo 2009

Vivi Remanzâs. Vuide ai uficis, ai servizis e aes oportunitâts dal teritori

Miercus ai 4 di Març dal 2009, aes 18.00, te Sale dal Consei dal Palaç municipâl di Remanzâs e vignarà presentade la vuide bilengâl: “Vivi Remanzâs. Vuide ai uficis, ai servizis e aes oportunitâts dal teritori”.
Si trate di un librut bilengâl di 65 pagjinis par contâ il paîs e il teritori di Remanzâs furnint al citadin informazions utilis par vivi ad implen i servizis e lis oportunitâts ufiertis de Aministrazion comunâl e des realtâts associativis dal teritori. Une vuide par rindi plui sclet l’acès ae informazion e par favorî la partecipazion ative di ducj i citadins che, in chest mût, a podaran zovâsi des oportunitâts ufiertis ma ancje contribuî di persone a miorâ il lôr teritori. Un strument informatîf svelt e eficaç par fâ cognossi a ducj, sedi ai citadins gnûfs che a chei dal lûc, il lôr paîs e par valorizâ cun di plui la lenghe furlane tant che element distintîf, vîf e cuotidian de vite dal puest.
La publicazion, realizade de Aministrazion comunâl in gracie de Leç 482/99 pe tutele des minorancis linguistichis storichis, e vignarà dade fûr a dutis lis fameis di Remanzâs e distribuide in Municipi, tal Sportel pe Lenghe Furlane e tal Centri Informezovins a ducj i interessâts . Intervignaran:
Dario Angeli, Sindic di Remanzâs
Daniela Briz, Vicesindic e Assessore ae culture di Remanzâs
Marco Stolfo, Diretôr dal S.I.L.C.E., Servizi Identitâts linguistichis, culturâls e Coregjonâi tal Forest, Regjon Autonome F.V.J.
Massimo Duca, Diretôr de ARLeF, Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane
Alessandro Carrozzo, Serling, Sportel pe Lenghe furlane di Remanzâs
Priscilla De Agostini, curadore de publicazion

Nessun commento: