13 marzo 2009

La Patrie a Tavagnà

Il gnûf numar da «La Patrie dal Friûl» al è rivât a cjase dai abonâts e tes miôr ediculis e librariis (viôt la liste li dal sît www.lapatriedalfriul.org).
Tal numar passât tant che argoment dal speciâl La Patrie dal Friûl e veve tratât «l’ort», un teme une vore leât ae tiere e ancje tradizionâl pai furlans. Sul numar di Març il mensîl in lenghe furlane al fevele di internet. A somein dôs robis cetant distantis, ma a la redazion i somee une cubie che e pues lâ benon a braç. “Pal disvilup san di un popul i vûl chel e chel, la tradizion e la modernitât, il passât e il futûr che a contribuissin a formâ il presint” al marche il diretôr Dree Venier. E i furlans no si tirin indaûr nancje su internet: une testemoneance al è il «social network» Facebook – la espression plui popolâr di cheste categorie di aplicazions web – che al è simpri plui fis di robe e temis furlans. Po dopo e ven fate une indagjin dulà che si fevele in lenghe par dute la «rêt des rêts»: blog, YouTube, MySpace, e-lerning… No stait a spaventâsi par dutis chestis peraulis strambis: dentri de Patrie o cjatarês spiegât dut.
Il rest dal numar al va indevant cuntune vore di argoments, simpri viodûts cuntun voli furlanist: atualitât, rubrichis, storiis des personis, fats e… cualchi sgrifade!
Sul sît www.lapatriedalfriul.org, di vuê o podês cjatâ la cuviertine e la liste dai articui di chest mês e ducj i articui al mês passât (cul speciâl «ort») in formât digjitâl.
La Patrie dal Friûl – Speciâl internet e sarà presentade miercus ai 18 di Març a Tavagnà (Ud) a lis 20.30 tal centri civic di place Di Prampero: a saran presints Mario Pezzetta, sindic di Tavagnà; jo e Aldo Rossi, musicist e blogarin furlan-cjargnel. A dut il public e vignarà regalade une copie de riviste (fracait la imagjin par viodi miôr la locandine).

Ancje chest an, cu la declarazion dai redits tu puedis dâi une man a «La Patrie dal Friûl»: baste meti il numar 01299830305 te casele juste e firmâ la destinazion dal 5 par mîl.

1 commento:

Christian Romanini ha detto...

Un grazie a Mauro Missana e a Radio Onde Furlane che ogni mês ancje vuê (cun repliche doman) nus à dât la ocasion par presentâ il numar di Març dentri de trasmission Ator ator.