Cun doman e tache la fieste de Madone dal Don, che no je la fieste de mari de femine dal plevan...
A Cjasesole a tachin i 4 dîs di sagre e jo i fâs tancj compliments a Dario dai Ols par savê jessi ancje chest an anime de fieste tignint dongje la proloco dal paîs e ducj chei che i dan une man. Anzit, bulos ducj!
PS: ve ca l'articul che al è jessût sul Gazzettino.
Fevelìn di autonomie pluio mancul diferenziade
-
In Italie si torne a fevelâ di autonomie. Magari par dâi cuintri, ma si
torne a discuti. La Lega cu la propueste di leç su la autonomie
diferenziade e torn...
6 giorni fa
5 commenti:
Vonde Sagris! Pensait une volte che la int a jere puarete, ca no mangjave nuje plui dal pan sec...
O veis di cjalâ un film, dùt par furlân, MARIA ZEF. Al è avore maluserious, ma biêl!
guru tu podevis sparagnale.....
ancje su chel cine che al vores fanus passa par un trop di miserabii, ingorants e incestuos... no grazie, tenti el to cine e se ti plas tant sta tent di barbe zef...
christian cemut el timp? ahahahahahah
An fât un cine su la storie di doi "cowboy" recions, ma nol è che son duç culatòns. An fât un cine su la storie di un plevan cal si inamorave di une fantasine, ma non è che duç i predis a ledin a cirî giovinis di taconâ... Ancje chel cine chi je une storie ca tabae de disgracîs di une famê, no di duç i furlans. Dome che cun che "scuse" ven fûr tal font une piture di come cal ere la vite cuant che a iere la miserie. Par le prime volte o ai viodût, un poc, lis robis ca nus contavin i gno nonus e i vecjus dai timps ca sôn stâts...
La storie po je une altre robe...
Mi somee che a cjasesole a si negaran di dute le aghe...
La Festa della Madonna del Don di Casasola VUOLE onorare oltre che l' aspetto religioso alla quale è dedicata anche il 50° anniversario della posa della prima pietra della chiesa di una comunità viva e prospera. La chiesa è stata costruita con i sacrifici orgogliosi dei nostri vecchi e dalla caparbietà di Don Angelo e Don Sante e dedicata al martirio dei nosrri giovani nella campagna di Russia. Pertano caro guru bisogna ricordare i nostri predecessori prendendo esempio e sprone da loro non commiserandoli.
Ed in ogni caso anche se a Casasola ha piovuto da venerdì sera a domenica mattina siamo andati avanti lo stesso alla faccia tua e di chi gioisce sulle sventure altrui.(Mi somee che a cjasesole a si negaran di dute le aghe...)
Dario Modesti
Presidente Pro loco Casasola
Precisazion:
le me batude sul timp e riguarde un vecjo me tormenton viers che cualchidun al a un blog che al puarte ploie...no di ciert par ridi de ploe sule sagre.
E il guro al podeve sparagnase, che al vadi cun barbe zef...
Posta un commento