23 settembre 2007

E Edi ce fasial?

Fint cumò no vevi mai frontât la cuestion de candidature di Edi Snaidero pes prossimis regjonâls. Ma dopo setemanis che si fevele di un pussibil candidât pe Regjon che al ven di Maian, mi semee che aromai si puedi dî alc.
Dal sigûr e sarès une candidature autorevule: un che al è a cjâf di une aziende di sucès nol à dibisugne dai miei compliments.
No sai se ae fin al acetarà o no.
Dal sigûr però, in cualitât di sempliç eletôr che al à votât di chê bande e che al volarès vinci lis elezions regjonâls, o dîs dome che il timp al passe...
Se Illy, tal 2003 al à vinçût, buine colpe le à la Cdl che e à brusât une vitorie sigure lassant a cjase Renzo Tondo.
Ma no stin a dismenteâsi che l'ex Sindic di Triest (2 mandâts) e ex parlamentâr (1 legjislature), ancje se al veve za une lungje esperience di politiche (mi fasin ridi chei che a definissin Illy "esterni a la politiche": nol varà la tessare, ma politiche a 'nd à masanade avonde), al à tacât a fâ campagne eletorâl cuasi un an prime des elezions, metint in cjamp dute la fuarce mediatiche des sôs risorsis.
Chest par dî che il prossim candidât de Cdl pes regjonâls al varà un biel "ce fâ" e "ce cori", stant che cheste volte Illy al è di mês che al fâs campagne eletorâl, ma cheste volte le fâs come President in cjarie.
O met achì dome une declarazion di un politic che inmò une volte al à dimostrât classe di vendi e grande coretece: «Ho sempre detto a Berlusconi che sarei rimasto a disposizione di un progetto vincente. Darò una mano forte per vincere le prossime elezioni regionali qualora Snaidero confermi la sua disponibilità ad accettare la candidatura» (il politic che al à dit cussì sul Mv dai 2 di Setembar dal 2007 al è Renzo Tondo).
Ma intant l'orloi al cor e e plui il timp al passe, piês al è.